Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са таксите за резервация за собствениците на имоти?
Какво се случва, ако резервацията бъде отменена, независимо дали е направена с код за отстъпка или кешбек?
Как мога да се свържа с Booking, ако имам проблем с плащане или резервация?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са таксите за резервация за собствениците на имоти?
Таксите за резервация за собствениците на имоти варират, но обикновено са процент от общата сума. Например често се споменава, че таксите започват от 20%, начислени върху вече увеличената цена, като букинговата платформа печели от разликата. Тези такси могат да бъдат значителни и неблагоприятни за хотелите и къщите за гости, но без платформата клиентите/гостите може би нямаше да знаят за тях в повечето случаи.
-
Какво се случва, ако резервацията бъде отменена, независимо дали е направена с код за отстъпка или кешбек?
Ако резервацията бъде отменена и е направена с код за отстъпка или кешбек, обикновено ще получите възстановяване на сумата. Официалният срок за възстановяване на средства е до 60 работни дни след приключване на престоя, но възстановяването обикновено се извършва много по-бързо, често още в деня на напускане от хотела, късно вечер или през нощта.
-
Как мога да се свържа с Booking, ако имам проблем с плащане или резервация?
За въпроси или проблеми с плащане или резервация можете да се свържете с Booking чрез приложението, като изпратите съобщение. Ако имате проблеми със заплащане, проверете лимита на плащанията на вашата карта и се консултирайте с банката си за възможни проблеми. В случай на спорове или неясноти, Booking обикновено провежда разследване и предприема действия за разрешаване на проблема.
-
Какви са моите права, след като резервацията ми беше анулирана от хотела?
-
Как мога да оставя отзив за анулирана резервация?