Въпроси за TBI Bank

  • 79 158
  • 1 149
  •   1
Отговори
# 690
  • София
  • Мнения: 3 412
Имам карта Неон към сметката.

# 691
  • Мнения: 1 797
Имам карта Неон към сметката.

Провери да не ти се получава лихвата някъде по касичките. Въпреки че в съобщенията, в края на месеца (днес) трябва да получиш съобщение, че имаш получена лихва.

# 692
  • Мнения: 1 979
Ако картата е активирана - трябва да има лихва. Ако няма - пишете им в чата и си искате лихвата.

# 693
  • София
  • Мнения: 3 412
Не получавам съобщения. Имах мастъркард, а миналата година ми я смениха с Виза по тяхна инициатива. Нито бонус са ми дали, нито лихви по сметката.

# 694
  • Мнения: 2 546
Аз също нямам лихва, но си мислех, че е само за сключени депозити.

# 695
  • Мнения: 1 979
Освен да ги питате, може за стари клиенти нещо да са пропуснали.. Нали проверихте в касичката? Защото там пращат лихвата всеки месец, а не по Неон сметката.

# 696
  • София
  • Мнения: 3 412
След последните промени и касичка нямам. Някога, в началото имах, но сега няма такава опция. Явно ще трябва да намеря време да намина през офис. На чата обикновенно само си говорим и нищо не се случва.

# 697
  • Мнения: 44
От няколко седмици касичката е преместена в таб "Сейф" разцъкай приложението и ще я откриеш. Колкото до лихвата, провери дали нямаш повече от една разплащателна сметка, има шанс точно в сметката към Неон да нямаш средства и затова да нямаш лихва. Провери си настройките на приложението и на телефона, трябва да позволиш на приложението да ти изпраща известия. При мен си има лихва към Неон сметката, която отива всеки месец в касичката, имам и съобщения за всички движения по картата.

# 698
  • София
  • Мнения: 3 412
В Сейф виждам само депозитните ми сметки. В сметката на Неон има пари, не е оставала под четирицифрена сума. Изпращат ми съобщения, когато получа превод или платя някъде. Никакви други съобщения не получавам. Не ме уведомяват за падеж на депозитните сметки, съответно получени лихви по тях... това означава, че не е от настройки на телефона.

ПП Да, ако дам "започни да спестяваш", имам възможност за нов депозит и да настроя касичка. Реално в момента не е активна.

# 699
  • Мнения: 62 265
Вижте си в транзакциите, може там да е лихвата.

# 700
  • Мнения: 44
Преди минути получих от TBI съобщение в приложението, да не си разкривам личните данни, би трябвало всички да са го получили. Който не го е получил може да потърси банката, за да му активират съобщенията.
При мен до колкото си спомням, касичката сама се активира, тоест потърси банката за съдействие. Явно нещо не е както трябва при теб.

# 701
  • Мнения: 1 797
А получаваш ли съобщения за движения по сметката НЕОН примерно като плащаш с картата? И аз получих съобщението да не разкривам данните. Интересно че на 31 число винаги получавах съобщение и самата лихва. Още не ми е пристигнала (към 18:50 ч.)

# 702
  • Мнения: 24 718
Имам спомен че по-скоро на първо число или през нощта срещу първо съм получавала съобщение за лихвата. Или и по-късно, но никога преди да е изтекъл последният ден от месеца.
То и няма логика, ти може до края на деня да промениш наличността на сметката като изтеглиш или похарчиш от тях, а може пък и превод да получиш. А този ден се взема също като се изчислява лихвата.

# 703
  • Мнения: 1 797
Е то каквото са правили с парите ми до края на раб. време правили. Гледам сега извлеченията, даже и на 30-ти число, когато се пада преди това съб. и неделя. Чакам ги с нетърпение, че имам сериозни потребителски планове Simple Smile

# 704
  • София
  • Мнения: 3 412
Seiko, получавам съобщения когато получа превод или платя някъде. Това съобщение за неразкриване на данни още не съм го получила. Сигурно ще пристигне в някакъв момент. Ще гледам да мина през офис, да видим дали нещо ще могат да направят.

Общи условия

Активация на акаунт