Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 72 065
  • 1 154
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 2 582
Здравейте, имам нужда от малко помощ и разяснение, понеже не съм пазарувала досега от сайта и някак не го схващам. На прицел са ми основно детските играчки. Виждам, че има два бутона - Add to cart и Buy now. Каква е разликата между двете? Когато си избера даден продукт се получава така, че в единия случай, когато го добавя с Add to cart, цената му се променя и става доста по-скъпо, но пък има опция за поръчка на повече бройки, а когато добавя същия продукт с бутона Buy now, цената си остава същата, ако доставката е безплатна, или се оскъпява минимално, ако се калкулира доставка, но има възможност за поръчка само на 1 бройка. Добавяйки всички избрани продукти, които съм решила да купя с бутона Add to cart, значи ли, че това ще е една обща доставка? А в другия случай чрез бутона Buy now всеки продукт ще е отделно закупен и с различна дата за доставка?
При нова регистрация получавате един продукт на промоционални ниска цена. След като купите този продукт наблюдаваните сега аномалии ще изчезнат.
Единият бутон е за закупуване на конкретната стока веднага без събиране в кошницата. Другият само вкарва в кошницата и като съберете няколко може да влезете в кошницата и да платите на веднъж или на няколко отделни плащания.

Последна редакция: ср, 17 яну 2024, 13:41 от netman71

# 571
  • Пловдив
  • Мнения: 730
Добавяйки всички избрани продукти, които съм решила да купя с бутона Add to cart, значи ли, че това ще е една обща доставка? А в другия случай чрез бутона Buy now всеки продукт ще е отделно закупен и с различна дата за доставка?

Добавяйки всички избрани продукти, в кошницата ще е в една доставка, ако са от един продавач, ако са от различни продавачи, ще са в различни доставки, няма значение, че ги плащате наведнъж. Няма значение дали ги добавяте от Add to cart или от Buy now. В първия случай не ви отваря кошницата, за да направите поръчката веднага, а във втория отивате директно в кошницата. Първото е направено, за да си продължите пазаруването - да добавяте и други неща в кошницата.

# 572
  • Мнения: 2 582
Добавяйки всички избрани продукти, които съм решила да купя с бутона Add to cart, значи ли, че това ще е една обща доставка?
А в другия случай чрез бутона Buy now всеки продукт ще е отделно закупен и с различна дата за доставка?
Buy now са с отделна доставка когато покупките за определен интервал от врееме (мисля 1-2 дена) не надвишават определена сума (мисля 6 долара) в противен случай се обединяват в една доставка.

Add to cart в никой случай сама по себе си не дава обща доставка. Всеки търговец праща с отделна доставка. При сума над опредлен праг за близки по време поръчки (мисля 1-2) дена се случва обединяване.

за 100% правила кога се обединява потърсете вътре в сайта.

Прочетете и условията за първа поръчка не знам ка сте изпуснали обяснението.

# 573
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
над 18 лева е обединението, сайта е преоблякъл тази функция като ""choice" този оферта просто кара продавачите да регистрират пакета в рамките на 24 часа, и така да могат да се обединят в склада. А другите когато си пожелаят, често и те го правят в рамките на 24 часа

# 574
  • Мнения: 19
Здравейте, поръчах си нещо малко за около 30лв. Но няколко минути след поръчката се отказах и дадох cancel order, и вече няколко седмици не ми е възстановена сумата. Какви са сроковете за този refund? На сайта пише до 8 работни дни, но те минаха.

# 575
  • Мнения: 5
GCTEK0000077500YQ. Сефте виждам такава товарителница

# 576
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
GCTEK0000077500YQ. Сефте виждам такава товарителница
то няма и такова съчетание на букви - готви се за диспут след 90 дена

YQ - коя страна е

# 577
  • Мнения: 2 582
GCTEK0000077500YQ. Сефте виждам такава товарителница
Това не е от стандартната номернклатура на всемирния пощенски съюз. Номер на частен превозвач е. Последните две букви обикновенно са абривеатура на превозвача.
YQ ми прилича на Янвен или подобен превозвач вътре в Китай. След 10 дена проверете до къде е стигнала. Търсете в универсалните сайтове за проследяване следващия номер.
За LP номер в Китай след това излиза друг номер за Европа - примерно 15ххххххххххх на експрес уан.
Защо използват китайски номер а вие искате номера за следене в БГ. Има нормално обяснение. Търговецът е длъжен да докаже потеглянетро на пратката. Това се доказва най-лесно с китайския номер.
Има ли някакви други показания за очакван проблем? Да е пращал съобщения да доплащате или да е молил за канцелиране? В случай, че не дайте му 10 дена и на 11ти решете какво ще правите. Без това до 11 ден диспут за липса на движение на пратката трудно се отваря.

# 578
  • Мнения: 3 134
Моля ви кажете ми как да разбера кой магазин е реален и кой е бот?

Аз гледам кога е създаден магазина и колко последователи има. Също така гледам и от въпросния артикул, който ме интересува, колко поръчани има и какви са отзивите.

# 579
  • Мнения: 2 198
Има ли друг номер към Eкспрес уан, освен 0700 17 700? На 029025744 вече не минава към централата и не отговаря никой.

# 580
  • Мнения: 353
На сайта има посочени номера за отделните офиси, но нямам идея дали са актуални: https://expressone.bg/pudo

# 581
  • Мнения: 2 036
Това са телефонните номера само на собствените офиси на Експрес Уан. На партньорските точки няма номера. Съветвам Ви да пишете на имейлите.

# 582
  • Мнения: 40
Моля ви кажете ми как да разбера кой магазин е реален и кой е бот?

Аз гледам кога е създаден магазина и колко последователи има. Също така гледам и от въпросния артикул, който ме интересува, колко поръчани има и какви са отзивите.
Благодаря!

# 583
  • Мнения: X
Не съм поръчвала от няколко години и при опит ми даде някаква грешка с плащането. Помня преди в темата беше пускан списък на грешките, но сега не го намирам… може ли да ме насочите, благодаря.

# 584
  • Варна
  • Мнения: 3 451
Здравейте! Колко време трябва да мине, за да се счете, че една пратка не е доставена. Минаха повече от два месеца, а системата все още не ми позволява да я маркирам като неполучена.

Общи условия

Активация на акаунт