Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са причините за различните академични постижения на учениците?
Какви са промените в учебните програми?
Защо учениците с добър до много добър резултат не могат да постигнат 65-70 точки на изпитите по БЕЛ и математика?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са причините за различните академични постижения на учениците?
-
Какви са промените в учебните програми?
-
Защо учениците с добър до много добър резултат не могат да постигнат 65-70 точки на изпитите по БЕЛ и математика?
-
Какви са причините за ниските академични постижения на учениците?
-
Какви са основните проблеми в българската образователна система, според участниците в дискусията?
Няма проблеми, поемам всякакви вина - бели, червени... и много се радвам, че вашите деца са умни и трудолюбиви. Моите са нормални и ако имах някакъв избор, бих избрала не повече от 25 учебни часа на седмица. Лично за мен обяд в 15 часа за 11-годишно дете не е нормален. Сегашният престой на децата в училище е ненужно дълъг, материалът излишно утежнен, а ваканциите през учебната година - кратки.
И затова няма общо мнение по въпроса - за едни са претоварени децата, за други не са. Което може би значи, че нещата са горе долу ОК. Още повече всички деца избутват някак си, значи може