WIZZAIR - 45

  • 45 736
  • 782
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 23 097
Аз купувам билети само от приложението, но когато съм гледала в сайта, пак са били същите.
Възможно е отскоро да са тези разлики.
С Уиз дискаунт съм, та там не съм видяла такива.

# 511
  • Мнения: 20 531
Падежът ми е на 10-о число. Погасявам веднага на 11-о число.
Груба грешка. Плащай когато получиш СМС, а не веднага. Защото може да се бави осчетоводяването, а особено когато 10-о число се пада през уикенда.
Аз първата година направих тази грешка и съм погасил веднага на 10 или 11-о число и то се води, към предния месец, а за новия месец все едно не съм внесъл НИЩО  и то вече ми брои лихви. Изрично ми го обясниха и от банката, и на колцентър, трябва да изчакам да получа СМС, може и на 12-о число да е, за да е ясно, че си погасявам навреме. Иначе избързам ли, не е започнал новият период и все едно за предния внасям 2 пъти, а за новия месец - 0 пъти. И то трупа лихви. Но тази грешка я направих преди 5 години. Оттогава си знам. А и какъв е проблемът да се плати в следващите няколко дни, никой не е казал, че трябва да е в първия възможен.
И тогава - ЛИХВИ НЯМА, ако се погаси всичко до 45-ия ден.  Направили сте само 14 плащания за цял месец? Ами то няма полза от тази карта, защото няма да  ви се трупат точки. Аз правя 14 плащания за 3 дни. На абсолютно всяко място където има ПОС тернимал плащам с картата. И понеже съм в София, не ходя по пазари.. значи буквално навсякъде. Целият оборот на месец минава през картата, идват МНОГО точки, над 20 безплатни полета имам с Уизеър от тези точки.
Вероятно тази лихва е от миналия месец - тогава търсете причината. Може и по телефона да питате от какво е - много са любезни от колцентъра. Аз лично смятам, че обслужването на ДСК е на доста по-високо ниво от други банки.
Точно така, от минал месец е. Нищо, че се води в деня на падежната дата или следващия. Ако е уикенд, има забавяне. СМС като получите и тогава плащайте.

В ДСК Дайрект си прехвърлям чат пат бонус точките към Уиз профила и това е, не проверявам постоянно.

# 512
  • Мнения: 12 840
Брей... Интересни работи... Аз смс не получавам, само съобщение във вайбър. Този път внесох след като получих съобщението, ама миналия месец не съм сигурна. В ДСК директ имам и други интересни работи. Платила съм в Била снощи с картата, днес забелязвам сумата е блокирана до 26.11.2023. Това ми пише.
Как да го разбирам това? Може ли в такъв случай да ми начислят лихва?

# 513
  • Мнения: 1 928
Даже на практика си купих по-евтини билети по отношение на уиз флекс от приложението, но понеже за първи път ще имам флекс той само за анулиране на полети и за промяна на дестинации и дати ли важи. Може ли и да се сменят имена по резервацията безплатно и нещо друго?

# 514
  • Мнения: 23 097
Всичките тези въпроси и размисли за кредитните карти не са за тук.

За флекс, пише си, за промяна или анулиране на резервация е.

# 515
  • Мнения: 12 840
Всичките тези въпроси и размисли за кредитните карти не са за тук.

За флекс, пише си, за промяна или анулиране на резервация е.

Защо да не са за тук? Уиз картата е една от екстрите на Уизер. Ако ще ми взимат повече лихви от колкото точки трупам, явно картата не е изгодна за всеки. Опитвам се да си обясня защо вие не се оплаквате, пък аз се оплаквам от Уиз картата. Защо аз имам подобни проблеми с Уиз картата.

# 516
  • Мнения: 4 383
Брей... Интересни работи... Аз смс не получавам, само съобщение във вайбър. Този път внесох след като получих съобщението, ама миналия месец не съм сигурна. В ДСК директ имам и други интересни работи. Платила съм в Била снощи с картата, днес забелязвам сумата е блокирана до 26.11.2023. Това ми пише.
Как да го разбирам това? Може ли в такъв случай да ми начислят лихва?


Да, това дефакто е сметката, която сте платила. Ако не я внесете до падежната ви дата, ще ви начислят лихви по нея. Иначе тя е блокирана до 26.11, но вероятно ще бъде изтеглена доста по-рано. Блокираните суми са включени в съобщенията от ДСК за сума за пълно погасяване

# 517
  • Мнения: 12 840
Нищо не разбирам! Как така я блокират, за да ми начисляват лихви? Защо? Аз съм платила с картата в деня, в който съм погасила сумата от съобщението. Имаше даже повече наличност в картата, от колкото сумата за погасяване (която похасих след съобщението), в момента в който платих с нея.  Има някакъв срок в който не трябва да се използва картата след погасяване ли?

# 518
  • Мнения: 4 383
Някой по-горе спомена, че трябвало вечера да има налична цялата сума, аз това за първи път го чувам и не знам дали е вярно. Иначе плащането ви е точно блокиране. Ако обърнете внимание, сумата я нямате като платена, а само като блокирана. Когато плащате с кредитна карта, сумата се блокира и се тегли след няколко дни. Дефакто тази сметка обаче, ще ви влезе в следващия падежен период, защото предната вече са ви засекли.
Мисля, че много разводнихме темата, ако искате пишете ми на лично, ако мога да помогна с още нещо.
И още нещо - Падеж означава крайна дата за плащане, а не дата на засичане. Например мен ме засичат на 20-то число, но падежа ми е 5-то число на следващия месец. В съобщенията във вайбър пише до кога е крайния срок за плащане. Ако плащате след падеж, е напълно нормално да имате лихви, не само върху сумата, но и наказателни за изпуснат срок. Също така в банкирането на ДСК има следния текст, в който е много точно написано:

Минимална сума за револвиране, моля внесете до 05.10.2023 г.: 44.09
вкл. просрочени задължения: 0.00
Важно : Ако до 05.10.2023 г. вкл. погасите задължението си в размер на (1469.69 BGN), няма да Ви бъде начислена
лихва върху изразходваните суми за покупка на стоки на ПОС на търговец през отчетния период.

# 519
  • Мнения: 226
аз имам дск директ и СМС-ите ги гледам само колкото да си потвърдя сумите, които плащам при покупка..., след това си следя сумата само в директа, много рядко съм получавала СМС за минималната сума, която трябва да внеса, чисто и просто почти веднага след покупката си внасям сумата, почти винаги си поддържам сумата на отпуснатия кредит цяла..., все едно ползвам дебитна карта, харча си от моите пари, но в случая минават през карта, която ми носи бонуси...

надвнасяла съм суми, кога без да искам (дребни стотинки), кога нарочно, заради плащане по-голямо от лимита ми..., и след плащането веднага си възстановявам лимита.., това е моята стратегия, изобщо не чакам падежи

# 520
  • Мнения: 23 097
Всичките тези въпроси и размисли за кредитните карти не са за тук.

За флекс, пише си, за промяна или анулиране на резервация е.

Защо да не са за тук? Уиз картата е една от екстрите на Уизер. Ако ще ми взимат повече лихви от колкото точки трупам, явно картата не е изгодна за всеки. Опитвам се да си обясня защо вие не се оплаквате, пък аз се оплаквам от Уиз картата. Защо аз имам подобни проблеми с Уиз картата.

Защото картата не е на уиз, а на ДСК. Свържете се с тях и си задайте въпросите.
Това че уиз го предлагат като екстра, няма нищо общо с тарифите и т.н на банката.

# 521
  • Мнения: 6 455
Нищо не разбирам! Как така я блокират, за да ми начисляват лихви? Защо? Аз съм платила с картата в деня, в който съм погасила сумата от съобщението. Имаше даже повече наличност в картата, от колкото сумата за погасяване (която похасих след съобщението), в момента в който платих с нея.  Има някакъв срок в който не трябва да се използва картата след погасяване ли?

Не е платена, а само блокирана, след някакво време ще си я изтеглят сами. Някои ПОС така работят. Няма да ви начисляват лихви за това.
И няма срок, в който не се използва картата, внасяте си, плащате си с картата, всичко си върви.
Не знам защо са тия лихви, питайте. Накрая във извлечението като пише да се плати до някаква дата до тази дата ли плащате? Обадете се да питате какво става.

# 522
  • Мнения: 12 840
Не знам защо са тия лихви, питайте. Накрая във извлечението като пише да се плати до някаква дата до тази дата ли плащате? Обадете се да питате какво става.
neuromancer,
Даа, нали това обяснявам. Аз погасявам веднага в същия ден като получа съобщението. Падежа ми го дават на 25-о число. Имам съмнение, че ако тази сума е блокирана до 26.11 (месец след падежа) ще ми донесе някакви лихви.

Скрит текст:
Банка ДСК 11/10/2023. Здравейте, сумата за револвиране по Вашата кредитна карта, издадена по сметка 12345678 e 29.09 BGN. Крайният срок за внасяне е 25/10/2023. Сумата за пълно погасяване е 969.62 BGN.

Ами, ще се обадя, то друго не остава. Никаква прозрачност! Аз тази карта не съм я взела с цел да ползвам кредитен продукт и да изплащам лихви, ами само и единствено за целта трупане на точки. Ако ще се набутвам, по-добре да не трупам точки и да си летя с конкуренцията.

# 523
  • Мнения: 23 097
Няма никакво значение за банката, вие за какво сте взели картата.
Това е кредитна карта и си има съответните условия. Обърнете се към самата банка и си прочетете договора много внимателно, който ви е даден.
Пак казвам, тук не е темата да се коментират условията на банката, защото те нямат нищо общо с уиз.

# 524
  • Мнения: 12 840
Essentiall, ми хубаво де, като е кредитна карта. Много потребители от темата я ползват и не са се оплакали. Какъв е проблемът аз да се оплача или да си сверя часовника за условията, които би трябвало да са еднакви за всички? Аз за картата научих от тази тема, не от тема за кредитни карти.
Между другото, темата я пускам аз. Ако не си забелязала, в първия пост още се споменава Уиз картата. И картата е изрично Уиз, обвързана е с Уиз Дискаунт Клуб, без значение коя банка я издава. Съвсем по темата си е.

Последна редакция: сб, 14 окт 2023, 11:12 от amy_nka

Общи условия

Активация на акаунт