Магазин Sinsay - тема 8

  • 85 957
  • 772
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 338
Моята е "изпратена" от 1 седмица

# 721
  • Мнения: 3 938
Да при мен вече доста дни “се опакова” 🤦🏻♀

# 722
  • Мнения: 41 793
Аз имам от 14-ти поръчка, която е приета и се обработва.

# 723
  • Мнения: 7 407
Моята от 11ти се опакова още. Grin

# 724
  • Мнения: 151
При мен почти две седмици се "опаковаше" и накрая се оказа изгубена при транспорта

# 725
  • Мнения: 1 657
Има надежда, момичета. Моята поръчка е от 13.06, днес получих мейл, че е изпратена.

# 726
  • Мнения: 151
Аз се чудя дали е възможно единия от общо двата продукта, които бях поръчала, да не е бил наличен още при направата на самата поръчка, но информацията да не е била навреме обновена в сайта за наличността, и поради тази причина да ме мотаха толкова време и сега изведнъж да е "загубена"

# 727
  • Мнения: 338
Ако е така нека кажт и да премахнат само един от продуктите. Пт 3ти я чакам и няма никаква информация
Аз се чудя дали е възможно единия от общо двата продукта, които бях поръчала, да не е бил наличен още при направата на самата поръчка, но информацията да не е била навреме обновена в сайта за наличността, и поради тази причина да ме мотаха толкова време и сега изведнъж да е "загубена"

# 728
  • Мнения: 151
Ако е така нека кажт и да премахнат само един от продуктите. Пт 3ти я чакам и няма никаква информация
Аз се чудя дали е възможно единия от общо двата продукта, които бях поръчала, да не е бил наличен още при направата на самата поръчка, но информацията да не е била навреме обновена в сайта за наличността, и поради тази причина да ме мотаха толкова време и сега изведнъж да е "загубена"

Пробвайте да им пишете на вайбър на този номер 0896320026, някой го беше споделил по-горе. На мен ми искаха две имена и номер на съответната поръчка и оттам ми казаха, че е загубена при транспорта

# 729
  • Мнения: 800
Аз се чудя дали е възможно единия от общо двата продукта, които бях поръчала, да не е бил наличен още при направата на самата поръчка, но информацията да не е била навреме обновена в сайта за наличността, и поради тази причина да ме мотаха толкова време и сега изведнъж да е "загубена"

Скоро ми се случи да се позабавят с една поръчка и в един момент получих имейл, че единия артикул липсва и изпращат без него. Средствата ми възстановиха по картата до 24 часа.

# 730
  • Мнения: 41 793
Тези чинийки има ли ги още, или са изчерпани - не мога да ги открия, но може и да не търся правилно:

Кутията е намалена в приложението и още е налична, искам я, но в момента не мога да си харесам продукти за 60 лв, този месец направих 3 поръчки и си изчерпих желанията...

# 731
  • Мнения: 357
Показва ги изчерпани (sold out) :

# 732
  • Мнения: 437
Две от мойте поръчки дойдоха днес. Поръчани на 10.06. Във всяка поръчка липсва по един артикул, приспаднат е от цената.
Чакам си последната.
Наистина голямо забавяне, Ами тегаво си е чакането.....

# 733
  • Мнения: 41 793
А моята последна поръчка е само една малка чанта и едни обеци, обаче след като ги поръчах и двете изчезнаха от сайта - или съм поръчала последните, или ги няма в наличност и затова се бавят...

# 734
  • Мнения: 151
Нещо много им куцат доставките напоследък, а толкова пъти съм поръчвала вече от тях и всичко е било изрядно, що става така сега, не знам

Общи условия

Активация на акаунт