Еконт Експрес

  • 3 794
  • 29
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 91
Да разкажа и аз моята история с Еконт. Поръчах си цветя за засаждане през еконтомат, който е точно до нас. Пратката дойде, платих я , но еконтоматът не се отваряше и не се отваряше. Започна се едно звънене на посочения от тях телефон, на който ти вдигат веднъж на 24 часа. Обясниха ми, че поради технически проблем еконтоматът им не отчитал плащането, което съм направила. И така ме мотаха 5 дни, след което ми прехвърлиха пратката към офис, за което ми начислиха допълнителна такса. Цветята , разбира се , междувременно бяха увехнали и ги изхвърлих. На рекламацията, която подадох  отговор не получих. Върхът обаче беше днес, когато отидох да си платя сметката за телефона и се оказа, че през цялото време докато не са ми вдигали на позвъняванията и с часове слушах музиките и тъпите им реклами в очакване да се свържа с оператор, всъщност са ми начислявали такси към телефонната сметка.Чак сега разбирам , защо никой не го вдига този телефон . Пълни измамници!

# 16
  • Мнения: 442
Рекламацията ще бъде обработена и ще получите отговор, не става в рамките на дни обаче, 3 седмици чаках за последната ми рекламация да бъде обработена по спомен. Ако имате профил в сайта им може да се следи статуса. Трябва да ви се обадят в даден момент и ще кажат дали е отказана или одобрена. За разходите по обажданията няма какво да се направи, те са към телефон 0700 нали? Тези телефони са винаги платени и то от обаждащия се. Това си е фирмен трик, не за да печелят пряко, тези приходи са нищо за тях, но за да обезкуражават хората да им звънят и да не трябва да държат много служители за обработка на обажданията. Има номера 0800 които се таксуват за сметка на получателя но разбираемо не ги харесват фирмите тях.

# 17
  • Мнения: 2
Здравейте! На някого случвало ли му се е клетката на еконтомата, от който трябва да си получи пратката, да е празна и на рекламацията му да отговорят, че не са открити нарушения от тяхна страна? Пратката не е супер скъпа, но въпреки това е неприятно.

# 18
  • Мнения: 12 698
Здравейте 🙂
Мъжът ми ми изпрати пощенски паричен превод през Еконт.
Днес установявам в приложението, че на наложени платежи към мен имам посочени 2 превода (на обща стойност) по банков път. Когато натисна да видя преводите ми излиза, че няма налична информация.
Как мога да проверя какви са тези преводи?
Не съм търговец, нищо не съм продавала през Еконт. Единствено получих една сума от мъжа ми. Не са го питали за основание за изпращане на парите.
Задавам въпроса си, защото предполагам тия суми отиват и към Нап и да не се окаже, че и данък ще дължа.
Ако въпросът ми не е за тук, моля който знае да ме насочи къде да попитам.

# 19
  • Мнения: 1
Добър ден,

Това е последният път, когато работя с ЕКОНТ. Показват пълно неуважение към клиентите си: казаха ми, че ще ми донесът пратката на следващия ден. Наложи се да си пусна един ден отпуск и да чакам часове  само, защото не искат да работят качествено и да ти дадат поне ориентировъчен времеви диапазон.  След като не уважават елементарно клиентите си, няма да работим с тях. Струва ни скапо в буквалния смисъл , тазu посредствено свършена работа.

# 20
  • Русе
  • Мнения: 619
Добър ден,

Това е последният път, когато работя с ЕКОНТ. Показват пълно неуважение към клиентите си: казаха ми, че ще ми донесът пратката на следващия ден. Наложи се да си пусна един ден отпуск и да чакам часове  само, защото не искат да работят качествено и да ти дадат поне ориентировъчен времеви диапазон.  След като не уважават елементарно клиентите си, няма да работим с тях. Струва ни скапо в буквалния смисъл , тазu посредствено свършена работа.
Учудена съм, че не са Ви посочили времеви диапазон. Те предлагат възможност за избор - аз, например, съм посочила за постоянна доставка времето между 12 и 16 часа, или нещо такова, и те ми носят пратките в този промеждутък, като допълнително ми определят приблизително време - най-често куриерът идва малко по-рано, но се е съгласявал да мине по-късно, ако аз още не съм си вкъщи. Също така има възможност да отложа времето за доставка или да пренасоча пратката към офис (тогава забавянето е с един ден). Не знам защо при Вас са се получавали такива недоразумения. Коректни са. Живея в Русе.

# 21
  • Мнения: 3 079
Мен винаги ме уведомяват , че на еди кой си ден и час ще дойдат . В повечето случаи идвам след обяд .

# 22
  • Мнения: 829
Здравейте, ако подателят е пуснал пратка само плащане в брой, защо пак ми излиза възможност да платя предварително по банков път или с ecoints? Нямам против даже още по-добре, разликата е в наложение платеж става 10 лв, тоест от 30 става 20 лв,  но може ли първо да се види или по-малката стойност плащаш ако не си видял стоката?

# 23
  • Мнения: 13 180
Здравейте. В последно време правя повече поръчки и ми дадоха карта за ecoints. Дадох на сина ми да сканира кода, за да изтегли приложението, но в един момент се оказа, че трябва да въведа данни от лична карта. Това крие ли някаква опасност, малко се притеснявам да развявам лични данни.

# 24
  • Мнения: 1 943
Опасност няма, те са си регистрирани и лицензирани където трябва.
Но ако няма да го ползвате това приложение, няма смисъл да се регистрирате. Аз лично не виждам някакви предимства, освен ако не продавате онлайн - там си получавате парите по наложените платежи, без да е необходимо да ходите до офис.

# 25
  • Мнения: 442
Да, ecoints е доста посредствена услуга. На Еконт традиционно им е трудно по някаква причина да измислят нещо ново и полезно като допълнение към основната им дейност, която си е куриерството. Наскоро си фалираха popup.bg продавалника въпреки, че имаха всички предпоставки да го направят успешен.

# 26
  • Мнения: 13 180
Опасност няма, те са си регистрирани и лицензирани където трябва.
Но ако няма да го ползвате това приложение, няма смисъл да се регистрирате. Аз лично не виждам някакви предимства, освен ако не продавате онлайн - там си получавате парите по наложените платежи, без да е необходимо да ходите до офис.
Аз по-скоро купувам, нищо не продавам. Но ми зсчестиха покупките и ми го предложиха за намаление на таксата. Още се чудя, но май няма да го ползвам

# 27
  • Мнения: 442
Опасност няма, те са си регистрирани и лицензирани където трябва.
Но ако няма да го ползвате това приложение, няма смисъл да се регистрирате. Аз лично не виждам някакви предимства, освен ако не продавате онлайн - там си получавате парите по наложените платежи, без да е необходимо да ходите до офис.
Аз по-скоро купувам, нищо не продавам. Но ми зсчестиха покупките и ми го предложиха за намаление на таксата. Още се чудя, но май няма да го ползвам

Ако ти излиза на сметка го ползвай.

# 28
  • FMSTEREO
  • Мнения: 194
Аз да споделя моите премеждия с Еконт " експрес ",как си разпределят при кой кога да отидат,получавам смс че ще дойде до адреса ми,но смс-а идва в 10 сутринта преди обед,а куриера идва чак в 5 следобед ? Това ако са Експрес ?другото което е до 2024 година нямах проблеми с тях,но от 2025та година почнаха да ми правят номера,поръчвам една пратка идва ми смс на други ден,вие ще имате пратка цена 110 лева ок ! чакам цял ден и накря никой не носи пратка,на другия ден получвам смс- нов за същата пратка ,само че вече цената е 114 лева,идва тоя питам защо вчера не дойдхохте хък мък не каза,и после го питам защо трябва да платя повече от колкото беше вчера тоя вика ,пренасочване на адрес,абе аз съм дал моя адрес ,а това че криера се прави на интересен и ми бърка нарочно адреса,за да вземе 4 лв отгоре не съм виновен аз ! който е объркал той да плаща тия 4 лева,аз като поръчвах пратката си дадох точен адрес но уви аз плащам за тяхната грешка която е скалъпена ! за да вземат 4 лева отгоре,тоя адрес вече няколко години получавам пратки от еконт ,и сега как така го обръкаха ?! и другото на скоро имах една пратка която само техниката е 150 лв и доставката 22 лева,цял ден чаках куриера ,и пак дойде чак към 5 часа,най фрапиращото е че след като аз чахах близо 9 часа да дойде,той нямаше 5 минути да ме изчака да пробвам стоката,и аз нали ми трябваше взех я и накрая се оказа развалена ! само защото той бил бързал ! а аз имам уговорка преглед и тест преди плащане,нямам думи !

# 29
  • Мнения: 561
Ще опиша случката с Еконт с цел да предупредя и някой да не се върже/изпати. Получих съобщение, че имам пратка за получаване в Еконт за сумата от 29,22лв. Тъй като рядко дават този адрес и скоро не съм пазарувала онлайн, се усъмних  и отидох до офиса да разбера повече информация. Не е уточнено какво има в пратката освен описанието "лична вещ". Има име Атанас Атанасов и телефон за връзка, който постоянно е изключен или извън обхват. В крайна сметка отказах пратката и се чудя какво още мога да направя, за да има някакъви последствия за този вид измами.

Общи условия

Активация на акаунт