DSK WIZZ AIR кредитна карта

  • 20 361
  • 289
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 272
Кой е пин кода на картата при плащане на пост терминал ...
Всеки си има собствен пин код. При получаване на пластиката, сте получили Вашия пин код.
Само една вметка: не е "пост", а ПОС терминал. Идва от POS (point of sale) terminal Wink

При плащане най-често ще Ви иска въвеждане на два кода... единият е 6-цифрен, който току що сте получили като СМС.. и още един, ПИН-кода, който е 4 цифрен.

А на ПОС мисля, че всяко пето безконтактно плащане е с въвеждане на ПИН кода. Останалите са без код.

Благодаря. Пиша от телефон и коректорът е коригирал.

За 3 месеца ми е искало два пъти само ПИН код и понеже го сменихме още в банката не ми приема този за който съм сигурна че сложих.

# 211
  • Мнения: 1 955
Кой е пин кода на картата при плащане на пост терминал ...
Всеки си има собствен пин код. При получаване на пластиката, сте получили Вашия пин код.
Само една вметка: не е "пост", а ПОС терминал. Идва от POS (point of sale) terminal Wink

При плащане най-често ще Ви иска въвеждане на два кода... единият е 6-цифрен, който току що сте получили като СМС.. и още един, ПИН-кода, който е 4 цифрен.

А на ПОС мисля, че всяко пето безконтактно плащане е с въвеждане на ПИН кода. Останалите са без код.

Благодаря. Пиша от телефон и коректорът е коригирал.

За 3 месеца ми е искало два пъти само ПИН код и понеже го сменихме още в банката не ми приема този за който съм сигурна че сложих.
Аз имам някакъв спомен, че ПИН се сменя само на банкомат... На повече от 5 транзакции иска въвеждане на пин-а. Не съм засичала колко точно, но 5 дни в Италия плащах само с картата, едва като се прибрахме в БГ ми поиска пин.

# 212
  • Мнения: 272
Здравейте имам следното питане:
Отчетна дата 20 число. Давам пример с фиктивни дати и суми

20.04.-20.05 отчетен период. Срок за погасяване 04.06. сума по извлечение за погасяване 1500лв

Съобщение от ДСК Вайбър с цялата информация на 21.05 и на 30.05 например прехвърляш 1500лв за да погасиш задължението в срок.
До 04.06 си ползваш кредитната карта и тя не е с пълен кредитен лимит, но тези транзакции би трябвало да имат 45 дневен срок за погасяване, а и са в следващият отчетен период.

На 20.06 излиза ново извлечение, и имаш начислена лихва? Защо ако си покрил задължението на 30.05 в срок

# 213
  • Мнения: 20 538
Не знам дали схванах всичко. Но не казваш точно кога си го погасила. Задължително изчакай 1-2 дни след падежната дата, не бързай. Понякога се пада през уикенд или по време на празник. Никога не погасявай сумата преди да получиш СМС.  Аз лично получавам известие за падежната дата+сума с СМС, при тебе явно е с вайбър.
Скрит текст:
При мен падежната дата е 10-о число. Преди 12-о никога не погасявам нищо. Защото в първата година (2018) веднъж погасих още на десето число, а СМСът дойде на следващият ден. Мина месец.. и се зачудих каква е тази лихва, която ми се е натрупала. Отидох до клон на ДСК (на Попа) и ми казаха, че тъй като съм избързал, платените пари са били прехвърлени още за предния отчетен период (тоест там все едно съм платил ДВА пъти), а за новия период се води официално, че не съм плащал нищо. Казаха "изчакайте да получите СМС, не бързайте да плащате на 10-о число". Реално като съм получил СМС на 11-о число и в следващия месец аз не съм прехвърлил никакви пари, защото на 10-о число съм избързал и са били за предишния. И то вече се води, че са минали 45 дена и се трупа лихва.
Може и твоят случай да е друг, не знам.

# 214
  • София
  • Мнения: 18 521
Аз също погасявам след получен СМС. Може и вайбър известието да е същото, не знам.
Но един месец съм се объркала и вместо напр. 550.55 лв бях превела само 550 лв. Та за тези забравени 0.55 лв ми сложиха лихва за следващия период. Платих си я, къде ще ходя - кьорав карти не играе.
Съвет от мене - питай в банката, те ще обяснят какво е станало.

# 215
  • Мнения: 20 538
Не, разбира се. Няма как да имаш лихва заради някакви стотинки. Нещо се е объркало, трябва да питаш на колцентър. Пробвай, но ще ти е трудно да пробиеш автоматичния оператор... И когато най-накрая се свържеш с жив оператор, ще те разпитва до 9-о коляно, трите имена, адрес, лични данни, колко сметки имаш в банката и т.н.

# 216
  • Мнения: 269
Активирали ли сте отнякъде тези съобщения за задължиения чрез смс или Вайбър? Или автоматично ви ги пращат? Аз нищо не съм получавал досега. Просто знам, че веднъж в месеца трябва да си погася задълженията по картата, за да хвана гратисния период. Гледам колко липсват до лимита, превеждам и това е. Но не съм получавал съобщения

# 217
  • Мнения: 20 538
Ами това стана още при поръчването на най-първата пластика (при мен беше през юни 2018 г, тогава изобщо започнаха да издават тази карта). След разговора с кредитния инспектор, попълването на хиляди документи... отбелязвах с чавки за кое искам имейл, за кое СМС.
Много държах да получавам СМС при всяко плащане с тази карта. Безплатно е, изрично ми го уточниха. И на всяко плащане с телефона (свързан с картата), получавам веднага СМС каква сума и при кой търговец съм платил.  И на падежната дата получавам СМС с цялата дължима сума и с минималната сума за револвиране.

Не фатално, ако не получавате. В ДСК Дайрект има всичко.

# 218
  • Мнения: 272
Не знам дали схванах всичко. Но не казваш точно кога си го погасила. Задължително изчакай 1-2 дни след падежната дата, не бързай. Понякога се пада през уикенд или по време на празник. Никога не погасявай сумата преди да получиш СМС.  Аз лично получавам известие за падежната дата+сума с СМС, при тебе явно е с вайбър.
Скрит текст:
При мен падежната дата е 10-о число. Преди 12-о никога не погасявам нищо. Защото в първата година (2018) веднъж погасих още на десето число, а СМСът дойде на следващият ден. Мина месец.. и се зачудих каква е тази лихва, която ми се е натрупала. Отидох до клон на ДСК (на Попа) и ми казаха, че тъй като съм избързал, платените пари са били прехвърлени още за предния отчетен период (тоест там все едно съм платил ДВА пъти), а за новия период се води официално, че не съм плащал нищо. Казаха "изчакайте да получите СМС, не бързайте да плащате на 10-о число". Реално като съм получил СМС на 11-о число и в следващия месец аз не съм прехвърлил никакви пари, защото на 10-о число съм избързал и са били за предишния. И то вече се води, че са минали 45 дена и се трупа лихва.
Може и твоят случай да е друг, не знам.

Да Вайбър е същото като смс. Пише минималната сума, цялата за погасяване и датата до която трябва.

Една госпожа обаче на чат ме убеждаваше, че освен сумата от съобщението например до 05.06 трябва да погася 1500лв трябва и на 05.06 лимита да е пълен което може да значи един вид още 2000 например да внесеш (да кажем предния ден си купуваш пералня) за мен това е безумие. Защото за тази транзакция от предния ден би трябвало да си имам 45 дневен гратисен период и да е в следващия отчетен период.

# 219
  • Мнения: 20 538
Питайте директно на колцентър. Ако е нещо важно (все пак става въпрос за пари), по-добре от първа ръка информация. Във форума си чешем езиците и всеки пише според собствения си опит, но тези от банката знаят най-добре.

p.s. а, и помнете името на оператора, който Ви е обслужил.  Че понякога е имало противоречива информация. От колцентъра казват едно, в клон на банката коренно различно. И са ме питали с кого съм разговарял, не помня името. Ставаше въпрос за "безплатното" издаване на нова пластика, когато старата не работи вече безконтактно. Когато не е по вина на клиента трябва да е безплатно. В банката ми искаха 20 лв за преиздаване. И излезе, че служителката от колцентъра явно ме е подвела.

# 220
  • Мнения: 956
На мен и двете пластики ми ги преиздадоха безплатно, когато спряха да работят в началото на януари. С първата дръпнаха сумата и после я сторнираха служебно, с втората май дори не я дръпнаха, вече не помня. Но се обяснявахме, че не е по моя вина и че не я преиздавам поне желание, та поне с първата пластика ме караха да пиша молба свободен текст, а с втората отидох подготвена с копие от същата молба (само смених номера на картата), но не ми я поискаха. В тая банка наистина едната ръка не знае какво прави другата.

По казуса на питащия, не съм сигурна как точно му върви хронологията, но ако купуваш пералня в деня преди да си получиш смс/Вайбър с дължимата сума и прочее, то тази покупка ти спада към СЪЩИЯ отчетен период, не съм следващия. Т.е. нямаш 45 дни да я погасиш без лихва, а там примерно 15-16 (един ден докато получиш съобщението, и след това още 15, докато изтече безлихвения период). Ако не е това питането, значи не съм разбрала правилно и наистина е добре да пита в банката (вероятно няколко пъти, докато получи два еднакви отговора).

# 221
  • Мнения: 272
На мен и двете пластики ми ги преиздадоха безплатно, когато спряха да работят в началото на януари. С първата дръпнаха сумата и после я сторнираха служебно, с втората май дори не я дръпнаха, вече не помня. Но се обяснявахме, че не е по моя вина и че не я преиздавам поне желание, та поне с първата пластика ме караха да пиша молба свободен текст, а с втората отидох подготвена с копие от същата молба (само смених номера на картата), но не ми я поискаха. В тая банка наистина едната ръка не знае какво прави другата.

По казуса на питащия, не съм сигурна как точно му върви хронологията, но ако купуваш пералня в деня преди да си получиш смс/Вайбър с дължимата сума и прочее, то тази покупка ти спада към СЪЩИЯ отчетен период, не съм следващия. Т.е. нямаш 45 дни да я погасиш без лихва, а там примерно 15-16 (един ден докато получиш съобщението, и след това още 15, докато изтече безлихвения период). Ако не е това питането, значи не съм разбрала правилно и наистина е добре да пита в банката (вероятно няколко пъти, докато получи два еднакви отговора).

Не е деня например преди смс. Говоря за деня до които трябва да покриеш предния период ето пример.

Банка ДСК 21/05/2025. Здравейте, сумата за револвиране по Вашата кредитна карта, издадена по сметка ........ e 58.05 BGN. Крайният срок за внасяне е 04/06/2025. Ако не сте активирали услугата за автоматично погасяване от разплащателна сметка, можете да внесете сумата за револвиране чрез ДСК Директ, ДСК Смарт, вноска в брой на АТМ или в офис на Банката, както и чрез превод на АТМ от дебитната Ви карта. Сумата за пълно погасяване е 1500.00

Например както е тук до 04.06 ако закупиш нещо на 03.06.

За мен логиката е до 04.06 покриваш това по съобщението, но от чат съпорт ми казват това от смс + на 04.06 да е пълен лимита на картата. Което не го намирам за правилно и отговарящо на условията.

За мен смс идва на 21/05 и да кажем от 22/05 до 04.06 имам срок да внеса 1500 лв и не би трябвало да има лихва


Имам кредитни карти на други банки и никога не съм имала проблем да разбера как се смята, но с ДСК удрям на камък... В клона ни пък са 99% пред пенсия и всеки говори различно.

# 222
  • София
  • Мнения: 2 430
При падеж на 20-то число погасяването трябва да е най-рано на 21-во. При всички положения трябва от 21-во до 4-то число на следващия месец да погасите цялата ползвана сума, а не само тази от съобщението, за да се стартира нов гратисен период. И според мен в деня на погасяването вечерта трябва лимитът да е пълен, защото салдата се отчитат при приключване на деня, на другия ден започвате да харчите отново до следващия 21-ви. Аз правя така и не плащам лихви. Като взема заплата, превеждам цялото задължение и от следващия ден започвам да пазарувам отново.

# 223
  • Мнения: 6 159
Попълвам, когато мога и с колкото мога. Но аз взех с най-малкия лимит 500 лв., за да не се вкарвам в излишни разходи. Имам и друга сметка към ДСК, и от нея зареждам, ако ми трябва повече. Даже не знам какво точно трябва да пише, ако са ми дръпнали лихва... нещо "fee" ли в приложението? Thinking

# 224
  • Мнения: 272
При падеж на 20-то число погасяването трябва да е най-рано на 21-во. При всички положения трябва от 21-во до 4-то число на следващия месец да погасите цялата ползвана сума, а не само тази от съобщението, за да се стартира нов гратисен период. И според мен в деня на погасяването вечерта трябва лимитът да е пълен, защото салдата се отчитат при приключване на деня, на другия ден започвате да харчите отново до следващия 21-ви. Аз правя така и не плащам лихви. Като взема заплата, превеждам цялото задължение и от следващия ден започвам да пазарувам отново.

Е добре тогава попълвате два пъти един вид отчетен период 20-20 да кажем ползвали сте 1500лв. До 04 трябва да ги преведете.
На 21 започва нов отчетен период и до 4 може да похарчите още 1500 и да не ви е пълен лимита и да трябва да преведете едва ли не 3000 за да покриете по смс и по лимит.

Общи условия

Активация на акаунт