От коя марка съдомиялни сте доволни? - Тема номер 5

  • 40 225
  • 730
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 7 642
Да, може тук там в някое улейче по капаци и кутии да останат капки, респ. да се събере вода при миенето,  която няма как да се изпари наведнъж, но гладките части са абсолютно сухи - както порцелан, стъкло и метал.
Все пак и това е условно в някаква степен, защото аз имам едни пластмасови капаци, които съхнат бързо и други, които съхнат по-бавно, някои видове силикон също показват различия, но в общи линии абсолютно намирам разлика между двете машини в начина на сушене, други разлики няма.

# 661
  • Мнения: 2 970
Ми аз тука с духи ще се съглася. В крайна сметка лично аз не отричам всякакви ползи и функции, но те са полезни само за някои потребители. Всички екстри са на принципа Nice to have, but not a must.
Примерно зеолита може да е важен за хора, които мият повече пластмаса, или такива, които изчакват цикъла и си прибират нещата. Аз пускам вечерта и прибирам сутринта, все ми е тази дали са готови в 23 или в 2. Някои хора искат интернет, управляват дигитално, свалят програми. Други като мен натискат 2 максимум 3 програми и приключват. Та всеки трябва да си прецени дали има нужда от всичките тези неща и каква полезност му носят. Зеолитът няма да ти е от никаква полза ако пускаш кратки програми (на някои програми не се включва функцията доколкото знам). Та както казах екстрите са супер да ги имаш, но не са нещо задължително.

# 662
  • Мнения: 14 351
Аз пък не съм на ничия страна. Не мога да разбера защо някои хора правят от мухата слон и подскачат сякаш някой ги коментира тях . Имаше конкретен въпрос и се отговори за конкретния случай.Толкоз! Потребителката да си купува каквото ѝ харесва или пък да не си купува….

# 663
  • Мнения: 1 048
Аз съм с много противоречиви чувства за моята съдомиялна. Преди 7 години я купих накрая на един голям ремонт, когато вече не бяха останали пари и единствения критерий беше цената, така че избрах Arielli. Още отначалото не ми харесваше много как измива и все ми се искаше да се повреди, за да я сменя Smiley Тя пък се опъна и работи без проблем досега. Първо пробвах различни препарати, защото моята логика беше, че това е от основно значение, иначе какво може да е толкова разичното на самия процес на миене. Но и с евтини, и със скъпи препарати резултатът не беше задоволителен. Не обръщах много внимание и на програмите, карах с Еко, която беше препоръчана. И когато открих тази тема и се зачетох, разбрах, че не е лошо да разгледам и другите програми, не че са много. Вече бях съсипала един пълен комплект от дуралекс Satisfied Купих си нови чаши и вече няколко месеца изглеждат добре, като ги пускам само на програма за стъкло. При мен всичко е стъклено, а аз не готвя много /да не кажа хич/ и все още понякога не се измива добре някоя тава или чиния, но поне стъклото не се е захабило като дуралекса. Големи благодарности за темата, много е полезна Flowers Hibiscus

# 664
  • Мнения: 2 970
Аз пък не съм на ничия страна. Не мога да разбера защо някои хора правят от мухата слон и подскачат сякаш някой ги коментира тях . Имаше конкретен въпрос и се отговори за конкретния случай.Толкоз! Потребителката да си купува каквото ѝ харесва или пък да не си купува….
И ти в момента подскачаш и преди подскочи 😂
Просто в темите за уреди прекалено много се говори за Бош. Казвала съм го и друг път, говори се за екстри, за класове (което разбира се не е лошо), но четейки у човека остава усещането, че ако няма последна серия Бош е сглупил много и изобщо ще настъпи апокалипсис.
Темата е много полезна - факт. Активните потребители имат Бош - факт. Може би ако активно се включват и други марки ще има баланс и няма да се налага от време на време да дискутираме това, което сега дискутираме. Но не можеш да накараш хората да имат познания и опит и да ги споделят - факт. Аз например имам миш-маш от уреди и това е така, защото решаваме за всеки уред отделно според конкретните ни нужди.  Миялните ми са Miele. Преди това съм имала Neff, а преди това Smeg. Никога нямам последен модел. Давам им време да си проявят недостатъците 😂 Държа на по-практични и надеждни неща.

# 665
  • Мнения: 7 642
Цитат
Примерно зеолита може да е важен за хора, които мият повече пластмаса, или такива, които изчакват цикъла и си прибират нещата.
Абсолютно необосновано заключение - от всички материали в къщи, включително в кухнята, имам най-малко пластмаса (главно капаци на стъклени кутии и няколко пластмасови кутии за храна), но я дадох за пример, защото съхне най-бавно, наред със силикона (от него ползвам четки и бъркалки, някои еластични капаци). Независимо от това, при покупката на трета машина (ако се наложи), без колебание бих избрала със зеолит, именно сравнявайки двата си сегашни модела.   
А що се отнася до изчакването и прибирането,  според ситуацията практикувам и двете, не си представяй, че дебна машината всеки път да свърши и да прибирам съдове Simple Smile 
Знам обаче, че когато се налага да пусна и втора миялна същия ден или да зареждам нови съдове, а това се случва редовно в почивните дни, с едната ще съм по-бърза и без всякакви усложнения. Не познаваме ежедневието на питащите, затова и отговаряме каква е разликата, пък те да си преценяват какво им трябва и какво ще купуват. Но да се каже веднага след подобни постове кое било излишно/глезотия/екстра и не си струвало/можело и без него, е подвеждащо - за някои може да не си струва, за други - да си струва, те ще си преценят.
Наистина може всякак, и тази Евролукс, която споменах, мие чиниите и чашите (замърсени съдове от готвене не съм мила, не мога да кажа как се справя, че бяхме на почивка и не съм готвила) без моите ръце, ще преживея някак дългото сушене или бърсане, но не е там въпросът.

# 666
  • София
  • Мнения: 47 078
😂 😂 😂 😂 😂 Абе много задребнихте, някаква екстра е, не е жизненоважна, всеки да си преценява... За мен като чета, не бих я търсила специално, но ако има- не би ми пречила. Толкоз... Пък има хора, които просто се кефят на всякакви екстри... Аз нито искам да управлявам уреди от телефона, нито да свалям програми от приложения, нито нищо специално, искам да натискам едно копче и да си върши работата и да не ме занимава със себе си. Даже влажните пластмаси не ми пречат, слагам ги в шкафа на отцедника ако ще разтоварвам веднага и толкова.

Какво значи дълго сушене само не разбирам...колко да спести този зеолит... И нали си е част от програмата... Така или иначе там програмата дали ще е час и 20или час и 40 за мен е все едно...

# 667
  • Мнения: 7 642
Аз съм махнала сушилниците и в двете къщи, откакто ползвам СМ - на плота е свободно, в шкафа мястото ползвам за съдове - знаеш, казвала съм и друг път, че съм ниска и всеки достъпен шкаф ми е добре дошъл. Ползвам всички програми на уредите според нуждата си и намирам, че действително според предназначението си имат различни резултати. Взех да намирам за полезно и наличието на Wi-Fi - това главно заради възможността за отдалечена диагностика на уредите в селската къща, там майсторите не се прескачат и би било усложнение дори и само за преглед да търся такъв.

# 668
  • София
  • Мнения: 47 078
Аз имам сушилник в шкаф горен, ужасно ми е удобен за всички най-ежедневни чаши и чинии, даже съжалявам, че нямам втори такъв, просто са ми хубаво подредени чиниите така, мн по-удобно отколкото на купчинки.
Иначе смарт диагностика и старите уреди имаха, имах предвид, обаче да си го цъкаш от телефона. Включ-изключ, отложени стартове, допълнителни програми..
Айде, за бойлера ми е удобно, да не слизам в гаражите... Ама... Вентилатора ме дразни, на хладилника има... Няма второ такова безумие, май е само за някакви ъпдейти това... На пералнята даже не съм се закачала, миялните идея нямам имат ли, нямам и намерение да разбирам... Виж мм се кефи, играе си да си цъка по термопомпата и да гледа температури и разходи по 5пъти дневно... Та той обича екстри и джиджафки... Точно обратното на мен.

Я да ви питам за Бош миялните нещо... При вадене на долната кошница за зареждане, трябва ли леко да се надига, за да се "намести" на вратичката и излиза ли напълно?

# 669
  • София
  • Мнения: 9 040
Ангелче, по-скоро не.

# 670
  • София
  • Мнения: 47 078
Абе защото моят се оплаква от машината в офиса, уж на няколко месеца била, щял да изпотроши чашите и някой го съветвал леко да я повдига, за да я прехвърли към  вратата... И мен не ми звучи правдоподобно, в смисъл реших, че може нещо да е счупена, не мога да повярвам, че бош биха направили така без плавен преход... Нашата например просто я плъзгаш съвсем свободно навътре навън, та се чудя тяхната ли е някаква такава дефектна... И понеже тук половината с бош та... 🤷‍♀️ 😂

# 671
  • Мнения: 7 642
Цитат
Я да ви питам за Бош миялните нещо... При вадене на долната кошница за зареждане, трябва ли леко да се надига, за да се "намести" на вратичката и излиза ли напълно?
Не, не ги надигам и на двете машини, вървят си плавно до ограничителя на самата врата, а ако се засиля и извън ограничителя ще излязат без проблем Simple Smile

# 672
  • Мнения: 3 753
Ако е излязла от ограниченията - да, трябва малко да се повдигне, иначе си е плавно всичко.

# 673
  • София
  • Мнения: 427
Да ви се похваля - пристигна ми красивия Бош, още стои опакован, чакаме майстора да го свърж Въпросът ми е следния - пише, че ако се регистрирам в сайта ще получа 2+3 години гаранция и тука почнаха мъките - къде за бога да видя тези данни, които се искат - FD?, сериен номер..... отвън на опаковката има сто цифри, но мислите ли, че има стикер с тези данни на самата машина или на документи, къде да ги видя - много се извинявам, знам как звуча, но ме хвана лудост, че не мога да ги видя

# 674
  • София
  • Мнения: 2 350
Да ви се похваля - пристигна ми красивия Бош, още стои опакован, чакаме майстора да го свърж Въпросът ми е следния - пише, че ако се регистрирам в сайта ще получа 2+3 години гаранция и тука почнаха мъките - къде за бога да видя тези данни, които се искат - FD?, сериен номер..... отвън на опаковката има сто цифри, но мислите ли, че има стикер с тези данни на самата машина или на документи, къде да ги видя - много се извинявам, знам как звуча, но ме хвана лудост, че не мога да ги видя

Ше ги видите след като я отворите - етикетът обикновено е някъде по ръба на вратата.

Общи условия

Активация на акаунт