Лято в Албена 2024г.! (Тема 1)

  • 49 929
  • 776
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 22 077
Прочела съм всички постове в темата.

Никой в темата не е писал, че цените в ниския сезон са символични, това са нечии съчинения.
Никой в темата не е писал, че ти си виновна, че чистачките са напуснали по време на силния сезон, даже не разбирам как може да ти хрумне такова нещо.
А дали е твоя работа да звъниш, че е трябвало да чистиш сама - това сама решаваш, едва ли очакваш някой да ти наложи задължението да звъниш, когато не желаеш.

Има разлики в цените между силния и ниския сезон, има и разлики в зависимост от това дали резервацията е правена по време на кампания, извън такава, в последния момент и т.н. Има разлики в изхранването, брой на персонала, наличие на атракции и пр. Ако смяташ, че през периода 15 юли-15 август има същия брой камериерки, както през септември и есента... ОК. За мен не е проблем да вярваш в това, но то просто не е вярно.

# 661
  • Мнения: 2 264
Нона не работи след ковид. Според мен тези хотели там са за сериозна реновация и не бих ги посетила.
Няма опция да си избираш в кой ресторант да ядеш. В случая е имало оплакване и от Албена са предложили решение и алтернатива.
Коментарът ми относно силният и слабият сезон се отнася до 2 неща ‐ анимация и храна. Изобилието и в Турция не е еднакво с храната във всеки един момент през годината. Почисването трябва да се случва еднакво според звездите във всеки сезон. В 5 звездните чаршафи се сменят през ден, хавлии всеки ден, чисти се терасата включително. Винаги, когато сме си тръгвали сме хвалели на рецепция чистачката отговорна за етажа, в случай, че сме били особено доволни, за да обърнем внимание на ръководството да я запазят или наградят при възможност.
Тази година например помолихме да сменят кафе машината в стаята, защото имаше проблем с нея. До броени часове беше подменена.
Някой подаде оплакване за запазващите туристи места на басейна. На сутринта на всеки шезлонг беше сложена разпечатан лист с правилата на хотела относно такива действия от страна на гостите. Никой не си позоли повече да го прави в следващите 4 дена.

# 662
  • Мнения: X
Персоналът трябва да отговаря на броя на гостите на хотела. Това е. Силен или слаб, ако е посетен си трябва персонал. Това си е техен проблем и трябва да си го калкулират, което и правят съм сигурна.
Щом пестят от камери, парадокс, дори Ахтопол има , какво да пишем.
Не ми се спори повече, че си развалям настроението. И без това нямам никакви очаквания, отивам заради спомените. Ама пък и да са наясно, ако тук четат, че не ядем домати с колци.
Така де.
Иначе след Нона дори не исках и да излизам от стаята, то и затова чистех и се занимавах с глупости. Толкова противна ми беше Албена станала и всичко там, че...На 10 години може и да се отиде обаче, ако имаш и защо по лични причини. Сега отивам, след 10 пак е възможно, ако съм жива и здрава. По-рано обаче не мисля да ходя, няма да забравя Нона никога.

# 663
  • Мнения: 22 077
Точно така - персоналът е според заетостта към съответния момент. И тъй като заетостта обачайно варира в края на юли и в началото на септември... броят на персонала е различен.
През септември има по-малко туристи, освобождават част от персонала, някои атракции затварят и т.н.
-------------

Аз не съм се сещала на рецепция да хваля камериерките, но ще се постарая занапред да не забравям, обикновено на тях им благодаря, когато се засечем, и им оставям някакъв бакшиш.

# 664
  • Мнения: 892
Здравейте! Интересува ме в Калиакра Маре дали има безплатни плажни кърпи? Освен това в описанието във visit.bg на едно място пише, че се започва с обяд, а на друго- с междинно хранене. Ако има посетили скоро хотела, ще се радвам на отзив.

# 665
  • Мнения: 151
Нона работи след Ковид, не е вярно, че не работи. Според много цени на туроператори периодът 11 юли-24 август е пик, 25 август-6 септември е висок сезон и едва след 7-15 септември минава за нисък сезон. Dine Around концепцията последно мисля, че включваше 1 вечеря или обяд в другите ресторанти. Калиопа 3 * и Малибу 4* ползват общ ресторант и храната е еднаква, независимо от различната категория на хотелите.

# 666
  • Мнения: 7 683
Принцесо, моля те, пиши и за анимацията никой не ми отговори дали защото ходите с деца, които образуват цяла група....при нас нямаше много деца и може би затова така ми се е сторило...
Скрит текст:
А за ковид времената ей какво стихотворение съм писал 2020, това е единственият ми пост във форума, на който имам 46 лайка.... добре, че мина...
https://bg-mam.ma/p/1190490/40475771
Скрит текст:

Последна редакция: нд, 18 авг 2024, 20:08 от Татко Мецан

# 667
  • Мнения: 4 620
Мецане, смея се с глас и сълзи, семейство се събра да види каква е тази олелия -)

Море, море,
Но вкъщи си е най-добре!

Приключи и нашето 6то семейно битуване в Албена.
Били сме 4 пъти в Мура и 2 в Гергана.


Имам някои бележки, но кой няма.

За мен едно море е било ОК, когато всички се върнем живи и здрави.



Приятно море на тези, на които им предстои!

На Мура и Гергана на ми харесва това, че поради най-тясната плажна ивица, стаите са на практика на метри от брега и дишаш нон стоп възможно най-морски въздух -)

Последна редакция: пн, 19 авг 2024, 19:26 от blueeyes

# 668
  • Мнения: 2 264
Миналата и по-миналата година Нона беше тъмна и призрачна в силен сезон. Тази признавам не сме се разхождали до там.
Ако съм подвела с информация, извинете.

# 669
  • Русе
  • Мнения: 300
В Калиакра маре дават хавлии и ние започнахме с обяд,бяхме на ултра инклузив, но там цял след обяд работеше скара,пържени картофи,салати,гофрети така че и да нямате обяд няма да останете гладни

# 670
  • Мнения: 561
Миналата година - 2023г. бяхме края на м.юни в Нона. Затова казвам със сигурност че работеше. Тази година също работеше. Ние бяхме в Боряна - хигиената не е добра, иначе горе-долу става. Пак е по-добрия вариант от Нона- той е най-скапания хотел от тройките до морето. Изключвам Елица, тъй като в него не сме били, но във всички други да. Преди няколко години пак сме били в Нона, и може би е било по времето на fanfanito, един дебел чичко доста гонеше из ресторанта хората ай са си взели една ябълка в ръка.

Последна редакция: пн, 19 авг 2024, 08:54 от stani.1997

# 671
  • Мнения: 837
Принцесо, моля те, пиши и за анимацията никой не ми отговори дали защото ходите с деца, които образуват цяла група....при нас нямаше много деца и може би затова така ми се е сторило...
Със или без цяла група има отделен аниматор за 8-12 г. и за 13-17. Това им е работата. Нашите деца не образуваха цяла група. А в 8-12 имаше достатъчно, за да играят водна топка и волейбол. До 15.9 ще е така, предполагам. След това не знам.

# 672
  • Мнения: 8 476
Със съжаление чета всичко това за Нона.
Бяхме там 2009 (средата на август) и 2010 (към края на август).
Идеална хигиена навсякъде, вкусна и разнообразна храна.
Съгласна съм, че в Калиакра и Гергана имаше по-голямо разнообразие на храната, но те са и с повече звезди.
Всъщност най-малко разнообразие имаше в... Парадайс блу. 😃 Бяхме там в началото на септември в годината, когато го откриха. Имахме само закуска и вечеря. И там хигиената беше най-зле (около басейна имаше разлята напитка и не го почистиха за 3 дни), иначе в стаята и ресторанта беше чисто.
Никъде не ми се е налагало да бъда чистачка.
В Нона не видях веднъж камериерката, но беше почистено.
В Калиакра (2015, 2016) се засичахме с камериерката и тя се оплакваше, че не смогват да изчистят, но все пак беше чисто.

# 673
  • Русе
  • Мнения: 976
Нона работи след Ковид, не е вярно, че не работи. Според много цени на туроператори периодът 11 юли-24 август е пик, 25 август-6 септември е висок сезон и едва след 7-15 септември минава за нисък сезон. Dine Around концепцията последно мисля, че включваше 1 вечеря или обяд в другите ресторанти. Калиопа 3 * и Малибу 4* ползват общ ресторант и храната е еднаква, независимо от различната категория на хотелите.
Точно така са и сезонните цени в Албена - от 25.08 цените падат и след 16.09 още повече когато децата тръгнат на училище. Узбекистанците септември си отиват, така че доста хотели ще затворят предполагам след 06.09 и гостите им ще бъдат преместени в останалите работещи хотели. Ние ходим в Албена в Юни и Септември и това го гледам всяка година. Например тази година за Великден бяхме в Калиакра бийч и мога да кажа, че отсервирващия персонал беше от служители на неотворилите хотели, като давам пример с главия готвач на Мура. От Октомври всички, които са назначени целогодишно /или повечето/ ги местят във Фламинго гранд, който вече работи целогодишно и има страхотно СПА.

Последна редакция: пн, 19 авг 2024, 12:24 от Polina238

# 674
  • Мнения: 432
Принцесо, моля те, пиши и за анимацията ...
Със или без цяла група има отделен аниматор за 8-12 г. и за 13-17....

Има аниматори, които ще са до 1 септември. Знам го, защото си говорихме с тях, но те са доста и има възможност да се покриват.  Точно така е както е написала Принцесата, а каката, която отговаряше за 13-17 "дондуркаше" двама младежа по цял ден докато ние бяхме там. Въпросът е децата да имат желание да се включват, на аниматорите им се занимава с тях. Децата от нашата компания не успяваха да се ключват на всичко, което искаха, толкова бяха ангажирани Simple Smile При колективните спортове, в присъствието на родител, тази година позволяваха да се включват и деца.

Общи условия

Активация на акаунт