Понижено либидо при партньора

  • 5 791
  • 89
  •   1
Отговори
  • Мнения: 13
Здравейте!
 Аз и партньорът ми сме с разлика от 7 години , като аз съм студентка, а той работещ мъж.
Няма да споменавам точно годините. И двамата сме под 30г.  Частично живеем заедно от почти 3 години. Причината е ,че все още нямаме собствено жилище и живеем в това на семейството му, като аз само вечер ходя там, а денем съм в родната ми къща.
Допреди почти две години всичко беше нормално , но последната една е някакъв ад от страна на сексуалният ни контакт. Той беше силно сексуална личност , а изведнъж всичко се промени. Един вид от почти всеки ден секс , стана така ,че секс има веднъж на 15+дни. Много пъти сме го обсъждали, говорили и дори сме се карали , но той отказва да признае за някаква причина. Не мисля ,че има друга/други , но все има някаква причина. В момента отново сме скарани , защото 10 дни не сме го правили , преди тях го правихме веднъж  и беше на 15-тия ден без секс. Скарахме се днес и той излезе с довода ,че аз съм ненаситна и едва ли не съм искала да е вътре в мен денонощно и думите му доста ме нараниха.