WIZZAIR - 47

  • 47 358
  • 773
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 7
Получих имейла, предложиха ми опциите, но като цъкна, че искам refund, пише your overall refund: 0. А киви ме вълнува, защото е неадекватно да има опция от там да се купят билети, които не съществуват
Е какво ви вълнува Киви? Гледайте какво пише в официалния сайт на Wizzair, посредниците не са критерий. И да, ако са ги махнали от зимното разписание, значи ще ви върнат парите или по картата, или във вид на Уиз кредити 120%. Може и да предложат алтернативен маршрут, но Вие си изберете връщането на парите. Може би трябва да изчакате няколко дни... Със сигурност трябва да получите имейл, в който да пише unfortunately така и така.. и да Ви предложат няколкото опции.

# 676
  • Пловдив
  • Мнения: 963
Пътувахме към Бергамо, като отмениха полета. После стана страшно, полети за София няма, тоест има ама места няма. Взехме с Търкиш през Истанбул. Хванахме го от Милано Малпенса , но после 2 часа стояхме в самолета без да излетим. Вече сме в Истанбул и в 7 летим за София. Това не го пожелавам на никого. За цените от днес за днес не искам да говоря… Ами ако нямаш пари, какво правиш ?

# 677
  • Мнения: 6 461
Получих имейла, предложиха ми опциите, но като цъкна, че искам refund, пише your overall refund: 0. А киви ме вълнува, защото е неадекватно да има опция от там да се купят билети, които не съществуват
Е какво ви вълнува Киви? Гледайте какво пише в официалния сайт на Wizzair, посредниците не са критерий. И да, ако са ги махнали от зимното разписание, значи ще ви върнат парите или по картата, или във вид на Уиз кредити 120%. Може и да предложат алтернативен маршрут, но Вие си изберете връщането на парите. Може би трябва да изчакате няколко дни... Със сигурност трябва да получите имейл, в който да пише unfortunately така и така.. и да Ви предложат няколкото опции.
Може да изчакате с рефънда докато оправят бъговете, или пък да им се обадите, ако не ви се чака...

# 678
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 246
Привет! Искам да попитам ако отменят бъдещ полет, а вече хотела е заплатен какво следва?

Нищо, ако нямаш време и безплатно анулиране се молиш на хотела да rebook-неш престоя с промяна в датите.
Wizz нямат ангажимент към хотела.

# 679
  • Мнения: 20 546
Привет! Искам да попитам ако отменят бъдещ полет, а вече хотела е заплатен какво следва?
Е зависи каква Ви е резервацията. Ако е направена с опция: Безплатна промяна и канселация, тогава нямате грижи.
Но ако сте избрали опцията: Без право на промяна и канселация (а това е най-евтиният вариант), тогава ще Ви глобят с цената на една нощувка... ако говорим за Букинг примерно.
Получих имейла, предложиха ми опциите, но като цъкна, че искам refund, пише your overall refund: 0. А киви ме вълнува, защото е неадекватно да има опция от там да се купят билети, които не съществуват
Ама то няма как да стане веднага, изчакайте поне няколко дни.
Киви... и други посредници няма да коментирам. Нали темата е за Уизеър. Посредниците не е задължително да реагират веднага. Ще продават билети за полети, които още и те не са разбрали, че не съществуват, после ще трябва да връщат пари и така. Проблемът си е техен. Аз говоря за официалния сайт на авиокомпанията.

От всичко най-неприятна е новината, че просто спират Лисабон за зимния сезон. Жалко. За мен това е най-подходящият период за посещение на Португалия.

Последна редакция: пн, 22 юли 2024, 11:54 от diziler

# 680
  • София
  • Мнения: 96
ЗДравейте! Случи се така, че приятел букнал един и същи полет два пъти (вторият път решил, че купува билет за друг човек, но естествено цъкнал дискаунт цената и билетът пак е на негово име). Опитвам се през чата, не става...всички автоматични форми не ми дават опцията да опиша реално какво се случва.... Къде може да ми отговори жив човек, едната резервация трябва да се канцелира, тъй като има две идентични резервации за един и същи човек... Много ще съм благодарна!!

# 681
  • Мнения: 6 461
В чата пишете, че искате да говорите с човек, иначе не става. Live agent примерно. Може и по телефона

# 682
  • София
  • Мнения: 96
Опитах с live agent, но пак ми дава главното меню и само кол центрове. Преди година лично съм стигала до човек в чата, но сега е направо невъзможно... а телефоните са платени.... Имейл някакъв?

# 683
  • Мнения: 6 461
с имейл е бавно
пробвай безплатния телефон  на първа страница
знам, че е за спешни случаи и т.н., просто пробвай

# 684
  • sf
  • Мнения: 11 963
Не мисля, че ще я канселират. Това си е недоглеждане на човека и тях хич не ги интересува.

# 685
  • Мнения: 76
Привет! Какви са шансовете да се възстанови зимно разписание, което беше обявено, но внезапно днес изчезна?
В конкретика - иде реч за Лисабон. Изчезнаха от ноември, а март си продължават по разписание.
Питането ми е какви са практитките на Уиз и дали овреме да се насочвам към полети с прекачвания, че златните билети за концерт ще ми излезнат платинени 😒

# 686
  • Мнения: 1 538
Ние си купихме за март билети с прикачване до Португалия.
Впоследствие видях, че зимното разписание е канселирано. Връщаме се на 30.03 от Лисабон.

# 687
  • sf
  • Мнения: 11 963
Ако имам пари в уиз кредита, само , когато пътувам и аз ли мога да ги ползвам?

# 688
  • Мнения: 2 628
Ако имам пари в уиз кредита, само , когато пътувам и аз ли мога да ги ползвам?
Да.

# 689
  • sf
  • Мнения: 11 963
Ясно. Бях забравила. А се чудя днес защо нямам тази опция за плащане. 😆
Значи ще трябва да ходя нанякъде, едвам ме навиха. 😆

Общи условия

Активация на акаунт