пазаруване от ЕМАГ тема 3

  • 44 143
  • 734
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 6 643
Не, че и аз не правя така, но си плаче си за КЗП този казус - хем не може наложен платеж, хем си плащаш такса за такъв. Хитро измислено.

# 481
  • Мнения: 20 572
Здравейте. Знаете ли как мога да се свърша с колцентър на еМАГ или с когото и да било оттам, във връзка с моя поръчка от ноември? Вече 2 месеца не получавам пратката си, а куриерската фирма (Sameday) всеки път отговаря едно и също "ще проверим случая, явно има проблем" и нито връщат обаждане, нито задвижват нещата.  Понеже поръчката ми е вече платена с кредитна карта (не е с наложен платеж), искам или refund или някаква гаранция, че ще си получа пратката. Прерових целия сайт, няма никакви телефони. Праща ме към някакъв автоматичен чат с бот "Здрасти, аз съм Ема" и там нищо не се получава. Искам разговор с жив човек, не робот да ми предлага опции, от които нито една не е моята.

# 482
  • Мнения: 76 553
Назад сме писали как..
Аз лично избирам формуляр за връщане..или за рекламация беше. Не помня. И като ме пита успяхте ли да генерирате, пища не и ме свързва с жив човек.
Виж назад в темата за подробности.

# 483
  • Мнения: 20 572
Ами не съм чел темата, видях първия пост, обикновено там е цялата необходима информация, но нямаше в случая. С две думи: няма телефон, на който да се звънне?
Току що пак говорих със Sameday, куриерската фирма, признават, че забавянето е огромно, но офисът за получаване бил с малък капацитет и затова било... и "ще проверим"... и чакай после от умрял писмо. Около 10 пъти съм им звънял през декември, поръчката ми е от 25 ноември, днес сме вече 7 януари.  Разбира се, че на първо място предпочитам да ми доставят вече платената пратка, а на второ място предпочитам да ми върнат парите, щом няма да се достави. Но с eMAG никаква връзка, а с куриерската фирма... нищо не се случва. Поредното отлагане и пак нищо.

# 484
  • Мнения: 430
Праща ме към някакъв автоматичен чат с бот "Здрасти, аз съм Ема" и там нищо не се получава. Искам разговор с жив човек, не робот да ми предлага опции, от които нито една не е моята.
Чат ботът, след като постне линковете, пита, дали е нужно допълнително съдействие. Там цъкате "Да" и като цъкнете "Да" достатъчно пъти, препраща към опашката на жив човек. Има само 2-3 опции, при които не препраща, но ако изберете някоя от тях, просто се върнете и изберете друга опция. Коя опция сте избрали не влияе на разговора с агента след това.
Иначе можете на пишете на info@emag.bg, за да получите номер на тикет с цел да документирате, че сте се опитали да се свържете с емаг.

# 485
  • Мнения: 958
Аз 3 месеца си пиша със съпорта на Емаг.
Достигам до комуникация с човек през менюто за очаквана доставка - там изписва, че не чакам нищо и пита дали имам нужда от допълнително съдействие.
Днес мога да отбележа като малка победа, че получих чаканото решение на казуса ми. Имам закупена стока от външен търговец, която дефектира по начин невъзможен да е в следствие на употреба. След първия разговор в чата на Емаг се започна изчакване на отговор от търговеца. Такъв отговор за 3 месеца не получих. Днес все пак решиха да ми възстановят сумата и да върна дефектната стока. Оценявам доброто развитие на ситуацията, но щеше да е много по-бързо и лесно, ако външните търговци бяха адекватни и отговорни към нас клиентите.

# 486
  • Мнения: 458
Аз след няколко от последните мнения, повече от някакъв телефон за 200 лева или машинка за бръснене и то от Емаг, не от външен търговец, не бих купил. Ако се развалят, ги хвърлям и не се занимавам с дебили. Бях сложил в любими телевизор, пералня, хладилник но изтрих всичко Simple Smile

Нямам нерви да чакам нещо с дни, че и със седмици ( има и такива доставки ) и като дойде да не знам какво ще стане и какво да очаквам като решение

# 487
  • Мнения: 958
Аз самата очаквах проблем при покупката от външен търговец и за съжаление не сбърках. Просто артикулът не се предлагаше от друг сайт в България. Иначе след решение на казуса още днес ме посети куриер и взе стоката. Сега чакам възстановяване на сумата. Наистина не си струва хабенето на нерви с външни търговци, но сумата не беше малка поне по моите разбирания.

# 488
  • Мнения: 1 173
diziler, при мен се получи подобна ситуация направена поръчка на 27 ноемви беше разделена в две доставки, като втората не дойде.
В чата избрах опция
Кога ще получа поръчката си?
Ема:  Избери продуктите, за които ти трябва помощ
Ема:  Button Selections:
   Дядо Коледа Kring с чувал с подаръци и червени дрехи, 30 см
   Фигурка снежен човек Kring, 55 см, Бял/Син
и автоматично ми се заредиха неизпратените продукти.
В момента в който избрах едната фигурка веднага се появи жив човек и от там направихме "разговор", в който се разбрахме, че изобщо няма в наличност артикулите и ми върнаха парите плюс ваучер 15 лв.

# 489
  • Мнения: 7
Аз искам да попитам потребителите с повече опит, каква е ситуацията с гаранциите? Закупих от самите Емаг лаптоп и те ми издадоха електронна гаранция, но в нея като сериен номер е вписано нещо си, а не реалния сериен номер на машината. Рових в гаранциите, имам един миксер от тях все още в гаранция. Сега се загледах, че и там е същата история със серийния номер - има някакъв техен. Трябва ли да пиша на КЗП?

# 490
  • Мнения: 76 553
Коректни са с гаранциите. Те си пишат някакъв техен си номер, който е различен - говморила съм с оторизиран сервиз на един продукт, закупен от Емаг, и от там така ми обясниха.
Няма да имате проблем с отремонтирането и с гаранциите изобщо, ако е закупено от Емаг обаче, не от външен търговец.
Имам опит с две неща, на които съм предявявала рекламации - всичко протече гладко и безпроблемно.

# 491
  • Мнения: 1 904
Здравейте. Искам да си поръчам тази маша за коса https://www.emag.bg/avtomatichna-masha-philips-senseiq-series-80 … -00/pd/DMGM8WMBM/  , тъй като е на доста добра цена. Предлагат ми да заплатя допълнително 20 лв. за гаранция. Дали си струва според вас да я заплатя? Виждам, че се предлага от Емаг, така че се надявам да няма проблеми.И все пак ми е интересно как могат да предлагат такава ниска цена сравнение с други магазини. https://www.technopolis.bg/bg/Mashi/Avtomatichna-Masha-Za-Kadren … HB887-00/p/800820

# 492
  • Мнения: 76 553
Кой ти предлага и какво точно - ти чете ли текста за това, което струвало 20 лева огторе?

# 493
  • Мнения: 2 680
Имах проблем с гаранционното обслужване на продукт, закупен от Емаг. Допълнителната гаранция не ми помогна, още по време на стандартната, три пъти ми го връщаха от сервиз не отремонтиран. Сагата ми продължи месеци, КЗП и всички салтанати. Писала съм и по-рано, не се комуникираше с тях, въпреки многократните ми опити. Та, мен не ме сгря, че уреда е закупен от тях, нито гаранционното им обслужване.

Последна редакция: ср, 08 яну 2025, 16:33 от Grimozo

# 494
  • Мнения: 8 112
Здравейте. Искам да си поръчам тази маша за коса https://www.emag.bg/avtomatichna-masha-philips-senseiq-series-80 … -00/pd/DMGM8WMBM/  , тъй като е на доста добра цена. Предлагат ми да заплатя допълнително 20 лв. за гаранция. Дали си струва според вас да я заплатя? Виждам, че се предлага от Емаг, така че се надявам да няма проблеми.И все пак ми е интересно как могат да предлагат такава ниска цена сравнение с други магазини. https://www.technopolis.bg/bg/Mashi/Avtomatichna-Masha-Za-Kadren … HB887-00/p/800820
Гаранция може да се докупи във всеки един момент, до 3 мес ПРЕДИ да изтече законовата от 2 години.

Последна редакция: чт, 09 яну 2025, 16:16 от drago_2008

Общи условия

Активация на акаунт