Въпроси за банки и банкови такси - 2

  • 38 774
  • 656
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 61 896
Ами в ТБИ не може да закриеш депозит, открит в офис, онлайн. За други не се сещам в момента. На мен за това ми се наложи да ходя в офис два пъти. Сегашните вече мога през приложението да си ги закривам.

# 391
  • Sofia
  • Мнения: 16 396
Да, и ние ходихме наскоро в клон за закриване на депозит. Няма как онлайн, ако е открит отдавна.

# 392
  • Мнения: 24 633
Това и правим, просто не винаги има как да се избегне.
Коя точно услуга не може да се избегне?
Лично не съм влизала в клон на банка поне 7-8г, всичко онлайн се случва - депозити, кредити, въпроси, отговори...
Фирмено също, оперира се с милиони, никой от колегите не ходи в банка по никакъв повод (общо работим с 6 различни банки).. при все, че даже няма клон в града на повечето. Две банки са чуждестранни. Там как се ходи в клон....
Ами радвам се за теб че не ти се е налагало толкова време, просто не всички винаги могат чак така.
Съвсем елементарно нещо като нова работа, на която искат да им занеса номера на сметката си в документ от банката а не просто да им го съобщя. Или изтекла лична карта и съответно отиване с новата в клон за да въведат данните от нея. Поне при мен бяха тези 2 неща сравнително скоро, при други може нещо друго. На майка ми банката искаха да отиде да си получи на място новата дебитна карта, аз скоро не съм подменяла изтекла такава. Не е нещо често правено, но и няма как да заявя като теб че от много години не съм стъпвала.
За обичайните неща няма нужда наистина, но аз и никъде не съм твърдяла друго.

# 393
  • Мнения: 1 783
Да, и ние ходихме наскоро в клон за закриване на депозит. Няма как онлайн, ако е открит отдавна.

За TBI ли става въпрос ? Колко наскоро сте ходили? Аз имам депозит в TBI откриван в офис и ми изтича на края на февруари. Засега виждам, че има опция в приложението "закрий депозит", но не смея да го пипна да видя как продължава нататък, да не си прецакам лихвата. Мисля че DEVA казваше преди, че не е имала тая опция.

# 394
  • Sofia
  • Мнения: 16 396
Сега се сетих, че и за разкриване на сметки в чужда валута някои банки изискват да се отиде на място, в клон.

За TBI ли става въпрос ?
UniCredit.

# 395
  • Мнения: 12 911
Документ за банкова сметка също се вади онлайн. Ако счетоводството ти не разбира и не приема е друга тема..
Изтекла лична карта си я качвам с Евротръст.
Предполагам зависи и от банката, но става и с питане, ако не си сигурна че може... Не е по подразбиране в клон.

# 396
  • София
  • Мнения: 4 657
Личната карта е с валидност 10години, така че е напълно възможно без посещение на офис 7-8 години. Удостоверение за сметка генерирам от мобилното банкиране. Откриване/закриване онлайн с дигитално подписване на документи.
И аз нямам спомени откога не се съм влизала в банка, с изключение преди 4 години, когато трябваше да се разпоредим с наследени средства.
Това е бъдещето, офисите ще са със затихващи функции, с всички негативи от това за посещаващите ги.

# 397
  • Мнения: 61 896
Сейко, през юли нямаше такъв бутон. Сега не знам, вече нямам депозит, открит в офис, само през приложението.

# 398
  • Мнения: 24 633
Документ за банкова сметка също се вади онлайн. Ако счетоводството ти не разбира и не приема е друга тема..
Изтекла лична карта си я качвам с Евротръст.
Предполагам зависи и от банката, но става и с питане, ако не си сигурна че може... Не е по подразбиране в клон.
Ами аз мое счетоводство нямам, че да им кажа аз как да работят... На повечето места искат по този начин, колкото и да не ти се вярва. Същото е и в институции, предимно си искат хартиите, майка ми наскоро разнася също такъв документ от нейната банка. Нито тя, нито аз сме го направили от скука и нямане какво да правим...
А и не съм си мислила че целта е да си мерим де да знам и аз какво, бях се заблудила че е информативна темата. Пък някой ако иска и от 20 години да не е стъпвал в банка и да се гордее с това, това не го прави същото и за всички останали...

# 399
  • Мнения: 12 911
Никой нищо не си мери. Това че някои банки нямат някои конкретни функции и някъде институциите не им се занимава да си ъпдейтват изискванията, не означава че е невъзможно всичко да е изцяло дигитално.
Твоето що да не е частен случай?

# 400
  • Мнения: 24 633
Ако се върнеш и погледнеш, аз с това започнах - че не винаги има как. Не съм предполагала че ще се обяснявам после кои са пък тия неща дето може евентуално да искат ходене в офис, понеже не съм и казвала че всички трябва да ходят. Ти не ходиш, други не ходят - ами супер. И аз се надявам да не ходя скоро пак и ако зависи само от мен, няма.

# 401
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 979
Налага се да се ходи все пак, може би за по-специфични неща. Например, имах наемателка рускиня, плащаше в наличност за три месеца в евро. Трябваше да отида в клона си ги внеса по сметката.
Документ за банкова сметка, подпечатан от банката, за да представя в чужбина.
Нови карти, каквито имам няколко, а за последната ме разкараха три пъти, защото банкерката се преместила в друг клон, отиди там, отидох там, тя ми каза, да, ама картите се получават на старото място. Обратно в стария клон, на всякъде свързано с плащане такса за паркиране.
Алианц ми закриват достъпа в онлайн банкирането, като не влизам там, а нямам какво да правя, защото имам една сметка от която само получавам. Булбанк също, и там няма какво да правя в сметката, но трябва да я посещавам онлайн непрекъснато, по неизвестни причини, за да мога да си запазя онлайн банкирането. Ще я закрия вероятно при следващото ми ходене в България.

# 402
  • Мнения: 14 924
Още не са започнали картите да ги носят с куриер по домовете.
Относно бележките за сметките, ако ви трябва многоезично извлечение се прави на място.

Grinning нуждите на хора от банкови услуги не се изчерпват само с получавам пари и пращам с карта.

# 403
  • Мнения: 24 633
Започнали са всъщност и да доставят картите, но все още не всички. Не е там въпросът.
Ако наистина можеше съвсем без офиси - да са ги закрили. Но явно не може, поне не на този етап. Обаче сме в тъпа ситуация, не е рентабилно да наемат хора само да работят с клиенти в клоновете, тази работа е малко и съответно уплътняват щата с други задължения. Нито е за по цял работен ден, нито е пък да няма човек. И се стига до тия ситуации от които тръгна цялата дискусия.

# 404
  • Мнения: 61 896
И двете карти - Револют и ТБИ дойдоха с БГ пощи/куриер.

Общи условия

Активация на акаунт