Пазаруване от about you - тема 29

  • 81 962
  • 752
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 2 748
Обаждаш им се по телефона /00800 118 4977/ и обясняваш кой е сбъркания артикул. Те ти изпращат на имейла попълнен формуляр за wrong delivery, разпечатваш и го слагаш в опаковката на черните гащи и ги връщаш, като в профила отбелязваш белите.

# 571
  • Мнения: 196
Сайта не е за дрехи втора употреба но прилича на такъв 1 или 2 пъти поръчвам от там предпочитам фешъндейс,единственото има маратонки ,които харесвам и сникърси общо казано само обувки.Че последно ми бяха пратили уж оригинални едни а то бяха без всакакви етикети и лепенки не пишеше нищо!

И аз получих сега едни обувки на River island без никакви етикети, просто сложени в кутия. Ще ги върна.

# 572
  • Мнения: 10
Здравейте,
включвам се при Вас със следния въпрос.
Направих поръчка на няколко артикула от приложението.
Вчера пристигнаха и като отворих пакета вместо бели къси панталони са ми изпратили черни копринени.
Как мога да върна артикул, който не е в списъка ми с поръчани дрехи?
Задължително им се обадете, а не да им пишете, защото мнооого бавно отговарят на мейлите.Аз написах на документа за връщане WRONG DELIVERY.

# 573
  • Мнения: 659
Аз веднъж връщах объркан артикул без да се обаждам. В документа за връщане писах какво е поръчано и какво е доставено. Но продуктът беше за 10-15 лева и нямаше проблем. Ако е по-скъп е добре да имате нещо писмено на имейл. Да, може да е по-бавно, но ще си имате писмено доказателство, докато от телефонен разговор спомен за потребителя няма.

# 574
  • Мнения: 838
Аз съм връщала директно грешен артикул, после им написах и мейл. Нямаше проблем, върнаха парите в срок. А беше поръчка на колега, не моя. Не съм го мислила толкова...

# 575
  • Мнения: 508
Здравейте, извинявам се, ако е обсъждано, прочетох първия пост, но не съм следила всички теми. Направих поръчка преди повече от 14 дни и си седя спокойна, преследвана от банера за връщане до 100 дни. Но прочитайки общите условия, се оказва, че трябва да изпратя в друга държава пратката , което признавам си - не съм очаквала. Как връщате пратките след 14 дни - заплаща ли се куриерската услуга за връщане. С Еконт ли връщате? До Германия е стартово около 40-ина лева..

# 576
  • Пловдив
  • Мнения: 4 801
Връщането е безплатно, до 100 от получаването. Залепваш стикера, приложен в плика и носиш в Еконт.  Попълваш номер на банковата сметка в профила и чакаш парите.

# 577
  • Мнения: 3 651
Лепите товарителницата за връщане, която сте получила  заедно с пратката върху старата и прилагате вътре документа за връщане. Ако не пазите опаковката, слагате в друга. Ако не пазите документите за връщане си генерирате такъв от поръчката в профила. Въвеждате си банковата сметка в профила в АЮ и носите в Еконт или си заявявате куриер на адрес.
Ако свалите приложението на Еконт ще видите, че същата тази товарителница за връщане вече е генерирана от АЮ. С един клик си викате куриера, давате пакета, взимате си бележката от Еконт /ако нямате приложение да следите/, не плащате нищо и си чакате парите. Не винаги има детайлни статуси при връщане, но няма място за притеснение.

Последна редакция: ср, 05 юни 2024, 22:28 от •mimoza•

# 578
  • Мнения: 2 748
Пуснаха Ранни летни оферти: До -40% ДОПЪЛНИТЕЛНО

# 579
  • Мнения: 700
Ехеее пак сте писали доста,аз нямам време вече да следя нито темата,нито сайта нищоооо. Абаут Ю изключили ли са го от кешбек платформите? Натрупах 63 кинта в кешуией - ще тегля за Дубай,да си имам джобни Simple Smile

Носят и връщат много хора,което е гадно,много гадно. Само 4/5 пъти имам получени носени продукти от доста поръчки. И то от миналата година започнаха тези неща да зачестяват. Преди това нямах нито едно нещо получено да не е ново. Само едни маратонки задържах,те бяха носени само веднъж мисля,и то за кратко време може би 1ч,защото само подметките бяха мръсни. Другите неща ги върнах - яке без етикет и смърдящо на парфюм,с леки следи от употреба,мъжко горнище на топчета и миришещо на прано,къси панталонки пак на топчета и едни мартенски лачени ожулени.

И пак казвам,някой ако получи дефектен или носен продукт,да се обади,пише имейл или да напише в бланката за връщане дефекта. Така този продукт не се пуска в сайта отново,а отива за брак ако е в окаяно състояние или в Ремикс ако дефекта е малък или дрехата е носена. Тези които ги носят и после връщат,не отбелязват нищо на бланката и за това се получава това нещо - носения продукт да попадне в друг след това. Защото го пускат отново. Винаги едно наум ако продукт е изчерпан и се появи отново в единични бройки.

Последна редакция: пт, 07 юни 2024, 11:59 от vlbs

# 580
  • Мнения: 26
Здравейте. Има ли код, който работи и при допълнителното намаление?

# 581
  • Мнения: 3 651
Няма и не е имало такъв.

# 582
  • Мнения: 1 048
15yoana работи за поръчки над 100 лв.
Премахва екстра %-та

# 583
  • Мнения: 471
Отзиви за този пуловер?

Имам спомен, че някой го беше коментирал, но не помня с добро или с лошо 😂 най-вече ме интересува дали си заслужава цената, на която е в момента.

# 584
  • Мнения: 3 651
Може ли някой, който има кожено байкърско яке с асиметричен цип или някой, който разбира от шев да ми каже нормално ли е двата тайора да са с различна извивка?
Според мен не е.

Общи условия

Активация на акаунт