Balea, Alverde, Catrice, Essence, Aura (козметика от dm, Lilly drogerie и други) - тема 91

  • 26 269
  • 350
  •   2
Отговори
# 90
  • Мнения: 1 942
Кои други от тази серия шампоани са хубави?

# 91
  • Deutschland
  • Мнения: 5 573
Дълбоко почистващия, хидратиращия също са хубави. Ползвала съм и още няколко, но не помня. Явно са били лимитки. Яд ме е, че не си купих маската Split нещо си, която ухаела на бонбони.

Нивеа мляко за тяло да похваля. Супер попиващо, дори и на леко влажна кожа.
Кожата става супер мека, аромата е силен в началото и напомня на крема Нивеа в малките сини кутии, но не натрапчив и гаден. После само деликатно напомня на него, но мекотата остава. Супер е. Мисля, че от България е купуван.

# 92
  • Варна
  • Мнения: 10 820
В ДМ, където ходя редовно (Варна, Чайка) са заредили гел за бръснене, за който наскоро коментирахме че изчезна. 
Грабнах този с алое и авокадо, че беше последен. Иначе от другия вид има доста бройки на рафта.

# 93
  • Мнения: 2 705
Много неприятен момент с онлайн поръчка за вземане от магазин. Когато поръчвах двата продукта от промоцията на Nivea, които исках, бяха налични. Но докато ми съберат поръчката, единия е изчерпан. Това беше дневният крем Nivea Cellular Expert Lift. Поисках да го заменят със същия от тази серия, но нощен, на същата цена. Не могло. И сега имам серум на редовна цена, вместо два продукта на тази цена на стойността на един! Ами не е 2,50 а е 27 лв. Ако не го искам, трябвало да го върна, а не мога да го върна в магазина! Съответно, връщането ще е за моя сметка и след това да чакам не знам си колко време да ми върнат парите, а евентуално да го търся другаде и да си ги купя двата продукта отново! Ами явно в ДМ не съм човек, въпреки, че логото им друго казва. Такава тъпотия и толкова се ядосах, че не е истина. При положение, че нямам вина, че докато съберат онлайн поръчката, са продали поръчан от мен и платен продукт, а същият, но нощен го има, не разбирам защо не мога да взема него, ами трябва да се занимавам с връщане и повторно купуване? Толкова съм ядосана! 🤬 Помислете си дали да пазарувате онлайн от тези. Немска верига, но работят по български.

# 94
  • Варна
  • Мнения: 10 820
Тъпа ситуация...
Аз тъкмо се чудя да си купувам ли Нивея 1+1 с талон, че утре е последен шанс.
Хубава ли е тази серия Cellular?

# 95
  • Мнения: 2 705
Не знам, отщя ми се! Имах нощен от първата серия на Cellular, измазах го на лактите, че нещо ми идваше твърде мазен, та може би след като ми скапаха желанието, изобщо повече няма да го купя. То и нямам наблизо ДМ, та и ходенето до там ми е приключение. Направо се отказвам. Връщам и серума, да си го ползват.

# 96
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 639
Т.е. ти си поръчала и платила продукта и после ти казват, че се е изчерпал?! Ако е така, ще им послугувам упорито. Ако само си поръчала и трябва да платиш в магазина, ситуацията не е толкова неочаквана. Въпреки че аз съм отвикнала от такива номера отдавна. От страна на магазините говоря.

# 97
  • Мнения: 2 705
Т.е. ти си поръчала и платила продукта и после ти казват, че се е изчерпал?! Ако е така, ще им послугувам упорито. Ако само си поръчала и трябва да платиш в магазина, ситуацията не е толкова неочаквана. Въпреки че аз съм отвикнала от такива номера отдавна. От страна на магазините говоря.
Точно така. Когато поръчвах през приложението на ДМ, продуктът беше наличен в магазина, от който ходя да си взимам поръчките. Успешно беше добавен в кошницата и платен с карта заедно с другите неща, които поръчах.
Когато е избрана опция за взимане от магазин, ако продуктът не е наличен в съответния магазин, не мога да го поръчам. Може само с доставка с куриер. Та не стига, че лично отивам в магазина да си взема събраната поръчка. Заявяват, че единия крем го няма, но ми продават втория продукт от промоцията на пълна цена. А когато искам да взема същия нощен крем, вместо липсващия дневен - не можело. Може да си купя комплекта наново и да върна този серум, който е на пълна цена и не го искам, защото кремът, поръчан с него, го няма.

# 98
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 639
Леле, голяма схема. Настоявай на своето, имаш платено, длъжни са да ти осигурят продукта, ако ще от Китай да ти го докарат! Още повече пък в условията на промоция.

# 99
  • Мнения: 4 161
Свържи се с офиса им. Това трябва да се изчисти като грешка. Ти си поръчала заради промоцията, ако те не могат да изпълнят условията от тяхна страна е тяхна грешка, не твоя, не е редно да плащаш пълна цена при положение че ползваш талон и не си съгласна. Търси си правата!!!

# 100
  • Пловдив
  • Мнения: 3 380
Много неприятна ситуация, дано се реши в твоя полза. Нo искам да напиша, че стават недоразумения с наличностите. Търсех зехтин от тяхната био серия и в приложението ми даваше, че има наличност от 3 бр. в един от магазините в града. Отивам да купувам и там ми казват, че отдавна нямат зареждане и наличностите, които се виждат при търсене не винаги са коректни. Подозирам, че така е станало и в твоя случай.

Напомням, че днес е лайфът - в 18 ч. в dm app.

# 101
  • Мнения: 4 012
Ако не изпълнят условията веднага сезираш КЗП...всеки един магазин трябва да спазва условия и цени които е обявил ...и аз съм на мнение че дм е побългарен отдавна ..

# 102
  • Мнения: 2 705
Много неприятна ситуация, дано се реши в твоя полза. Нo искам да напиша, че стават недоразумения с наличностите.
Трябва да предвидят това и да е гъвкава възможността за замяна на продукт, или връщане още в магазина при получаване на поръчката, а не да създават затруднения у клиентите.
Отгоре на това им писах вчера 3 пъти и отговор няма!

ПП. Едва днес следобед получих лаконичен отговор. След като им писах три пъти... Вие как го разбирате това:
Цитат
Уважаема госпожо *******,

моля да ни извините за създалата се ситуация!
 
Сумата за наличния продукт ще Ви бъде възстановена.

Талонът все още е активен във Вашия профил, ако желаете да го използвате.
Не, вече не желая да го използвам! Дръжте си продуктите. И повече на измислените промоции не се връзвам. Аз съм оставила цяло състояние в тоя магазин. Хората там ме посрещат като желан гост. Не си тръгвам с покупки за по-малко от 50-100 лева почти всеки път. Не съм от тези дето ходят там да се гримират безплатно. Не съм върнала един продукт до сега дори и да не ми е харесал. Инфлуенснала съм сума народ с техни неща и ще ми се правят на цигани за едно кремче. Заринала съм се с козметика, не съм опряла до този точно, но харесвам продуктите на Nivea. Ще продължа да си ги купувам, но не и от тях. Много съм афектирана. За нещо толкова просто да създадат безумни условия.

Последна редакция: ср, 22 май 2024, 17:50 от dia4ti

# 103
  • Мнения: 1 173
Подарявам талон за 2лв отстъпка. Валиден до 24ти.

# 104
  • Мнения: 36 197
Скрит текст:
не помня къде, но май бях чела добри отзиви и поръчах сета от лили - наистина ли е хубава серията?
с код и безплатна доставка до бокснау излезе 42,49 лв.

Скрит текст:
"Вземи -15% на ненамалени продукти с код PROMO15" и "Доставката до автомат на BOX NOW е безплатна за промоционален период."

рафтовете не успяват да съберат продуктите ми за коса, но продължавам да купувам Innocent
моля за препоръка за олио за коса, което да е подобно на спряното в бг
Скрит текст:

Последна редакция: пт, 24 май 2024, 16:55 от bubanka

Общи условия

Активация на акаунт