Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Могат ли децата да участват в състезание на СБНУ в друго училище в същия град?
Нормално ли е да получите обаждане от учител за нова виза, когато дете е било на границата на класирането?
Какви са резултатите от МзВ и как влияят на класирането в НПМГ или СМГ?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Могат ли децата да участват в състезание на СБНУ в друго училище в същия град?
-
Нормално ли е да получите обаждане от учител за нова виза, когато дете е било на границата на класирането?
-
Какви са резултатите от МзВ и как влияят на класирането в НПМГ или СМГ?
Резултатите от МзВ в София и другите големи градове могат да повлияят на класирането в НПМГ и СМГ, тъй като критериите за прием могат да варират всяка година. Обикновено резултати около 22 точки са достатъчни за по-голямата част от кандидатите, тъй като нивото на трудност се е увеличило през предходните години.
-
Има ли налична таблица с формули за кандидатстване след 4-ти клас?
-
Какви са шансовете на децата, които са класирани след 208 място, да бъдат приети на второ класиране?
"Мамо, аз май забравих да запиша отговора на едната задача..."
Но някъде в 4-ти клас децата трябва да свикнат, че прилагането на един подход и даване на отговор вече не е достатъчно, и е било просто междинно стъпало.
Но моята идея за това кратко проучване беше да се изследва целия спектър, с фокус върху дясната му част. Предвид нормалното разпределение (което се потвърждава съвсем очаквано и на практика ако се погледнат резултатите) и най-вече предвид, че състезанията след някакво начално ниво съвсем излизат от учебния материал, е съвсем в реда на нещата бързо да станат много трудни / невъзможни за децата. Това диференциране е необходимо, за да може една малка част от общата да бъде допълнително отсята, а не да се насажда някакво негативно чувство на децата с нормално училищно ниво. Както общо взето с всяка друга дисциплина, за която мога да се сетя.
Може да се каже, че това удовлетворява изначалната ми мотивация за запитването. Аз също не харесвам ЕК много-много, както и когато задачите се обърнат на повече кухо словослагателстване, отколкото реално математика. Но това са персонални предпочитания, и никой не трябва да се влияе.