Оценки и грамоти?

  • 9 057
  • 58
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 5 309
Колко е голямо детето Ви?
Грамотите и оценките не винаги са на база знания.
До 4-ти клас всички са отличници, после започват големите проблеми с основни пропуски и резултатите от матурите го доказват.
Снижете амбициите, възпитавайте добър човек.

# 16
  • Мнения: 7 349
Кой клас е детето?

# 17
  • Мнения: 67
3ти и е изключително добро дете, точно на това наблегнах на едно добро същество, грижовно и ако си остане цял живот такова ще е наистина добър човек. Смея да твърдя щастливо дете, не таящо завист в себе си. Това са ми били приоритетите щастливо и добро дете.

# 18
  • Мнения: 7 349
В днешно време да си само добър човек не е достатъчно. Трябва да си умен или поне оправен (да не се бърка с нахален). Добре е детето да набляга на БЕЛ, математика и английски - първите 2 са основни, а без английски няма да му е лесно. Чудесно е, че е артистично дете, но оценките малко или много са важни.

# 19
  • Мнения: 2 001
Да не сте пропуснали някое дарение, че 13 деца с грамоти от 25 не звучи като грамотите да са раздавани само за знания...

Ако имате възможност намерете училище с реално оценяване, дори и тройки да ви носи детето от там, ще е много по-добре, защото ще знаете какво наистина му е нивото и ще работите да се подобри.

# 20
  • Мнения: 67
Много се надявах някой да го спомене това преди аз да го кажа, защото за съжаление отличниците по една или друга причина са деца на “важни” или близки хора.. Ние сме семейство от статистите.. ако правилно ме разбирате.

# 21
  • Мнения: 5 309
Много се надявах някой да го спомене това преди аз да го кажа, защото за съжаление отличниците по една или друга причина са деца на “важни” или близки хора.. Ние сме семейство от статистите.. ако правилно ме разбирате.

Даром написаната оценка няма да налее знания и умения в главицата на детето, но ще го научи, че с измама и с нечестно отношение може да получи дивиденти. А по-лоша услуга от това - няма.

# 22
  • Мнения: 7 349
Не знам нечестно ли са получили децата шестици, но е напълно нормално в трети клас да имаш шестици. От пети клас нататък става сложно, от осми - още по-сложно. Ако в трети клас детето има проблеми, трябва сериозно да му се обърне внимание.

# 23
  • Мнения: 67
Принципно е така, но как да разбере човек кое е реално и кое не. И пак се връщам на въпроса реално ли е абсолютно всички да имат само 6ци? Една, две, три петици ли е критерия за проблем? Аз точно това не мога да разбера до къде се простира нормалното и от къде започва амбицията и желанието за грамоти и медали?

# 24
  • София
  • Мнения: 34 796
Е, за собственото дете може да разбереш, а чуждите какво те интересуват?

# 25
  • Мнения: 7 349
Кое дали е реално? Оценките на другите ли? Какво значение има?

# 26
  • Мнения: 5 309
Има учители, още от мое време, които пишат оценки по симпатии, най-вече наложени от родителите. Предполагам това се има предвид.
Иначе нивото на детето може да се види вкъщи, предвид самоподготовката, която прави.

# 27
  • Мнения: 50 830
Кое дали е реално? Оценките на другите ли? Какво значение има?

Разбира се, че има. Знанията са нещо относително и ако моето дете е на 90% от нивото на отличниците в класа за мен ще е важно дали тяхното е реално, защото така ще видя къде е моето.
А разлики от отличник до отличник има огромни на село, в малък град, в голям град, в СМГ или Света София.  Помня някога една майка как се хвалеше, че нейният син бил супер математик, най-добрият в класа. А ние с половинката тактично си мълчахме, защото го знаехме колко е далеч от топ нивото. Та няма начин да знаеш какво е нивото на твоето дете ако нямаш репер.

# 28
  • Мнения: 7 349
Дори другите деца да са "по-симпатични" авторката си каза, че нейното дете има проблем с някои предмети. Затова е нормално да няма само шестици. Явно оценките са му реални.

# 29
  • Мнения: 5 309
Щом знае, че има проблем с някои предмети, тогава трябва да се обърне внимание и детето да работи над тях, за да няма усложнения и пропуски, които много бързо се натрупват.

Общи условия

Активация на акаунт