Оценки и грамоти?

  • 9 029
  • 58
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 67
Точно това искам да знам колко е реално всичко. Един скромен пример по математика на  математическо състезание детето ми има точки по - високи от 3 от отличниците в класа. Подобни мисли няма как да не ти минават през главата. Кое колко е реално?

Работим над това, което е трудно, виждам, че се справя добре, но не знае абсолютно всичко  по всяко време.

# 31
  • Мнения: 7 349
Не разбрах какво показва този пример.

# 32
  • Мнения: 67
Ами в час 6ца, при външни изпитвания ниски точки за отличниците. За част от тях, които ме съмняват. Подчертавам, че си има и такива, който са си видимо знаещи деца. А за другите обратно.

# 33
  • Мнения: 7 349
Състезанието е единично представяне. Ако детето в училище няма добро представяне, а има високи точки на състезание/олимпиада, браво на детето, но това нищо не показва.
Сядайте и учете с него, за да наваксате пропуските. Сама виждате, че не се представя блестящо.

# 34
  • Мнения: 67
Благодаря на всички наистина пишейки си с вас, разбрах едно, ненужно се бях притеснила.  Бележкарството е неизлечим момент в нашето образование. Наистина не държа на отличник през цялото време. И две три петици не те правят слаб ученик с кой знае какви пропуски. Страхотни сте, много ми бяхте полезни, подредих си мислите.

# 35
  • Мнения: 17 014
В 7 клас на НВО се виждат доколко реални са написаните оценки поне по БЕЛ и математика.
Първият шок е пети клас, когато вече не са обгрижвани като пиленца от мама квачка, а са с отделни учители. Любимците рязко се приземяват, особено в по-големите училища, където учителят влиза в 5-10 различни паралелки и няма любимци, колкото покажеш, толкова получаваш. И да, сигурно има по някое дете на "спонсор" или на друг влиятелен човек, което да бъде побутнато в клас, ама на НВО, извинете, кой и как ще го избута? Гледайте какво знаят децата, развивайте силните им страни, давайте им възможност да се изявяват  там, където се чувстват уверени. Оценката е само върху един момент. В този момент върху детето и учителя влияние оказват много странични фактори, което значи, че не може да е напълно обективна. Много от знанията, които са за контролно, тест или устно изпитване не остават трайно.

# 36
  • София
  • Мнения: 34 788
Оценките на другите, независимо реални или не, не променят знанията на твоето дете. Гледай тези знания. Какво си се втренчила в чуждите оценки?

# 37
  • Мнения: 7 349
Може да звучи гадно, но трябва да свиквате, че има и деца на "важни хора", че има "привилегировани деца" и че някои ще са по-симпатични по незнайно каква причина. Такава е реалността. Ако детето си учи, сериозно и амбициозно е, все идва момент, в който "връзките" нямат значение.

# 38
  • Варна
  • Мнения: 25 817
Ами в час 6ца, при външни изпитвания ниски точки за отличниците.
Зависи кое е състезанието. Моят син за 5 години има една единствена петица по математика, всичко друго е шестици. Но състезателни задачи не може да решава, просто не се е занимавал със състезателна математика, те дори мен ме озорват някои задачи, както съм завършила МГ. Възможно е и обратното, някое дете да го влече състезателната математика, но да прави грешки при изчисления и т.н. И изобщо 5.80 е доволно висок успех, за да се кахъриш за нещо. Ако по математика и БЕЛ няма пропуски останалите предмети на тоя етап са пълнеж и не бих се впрягала.

# 39
  • Мнения: 7 349
Има разлика, да. Почти винаги съм била силна по математика. Имах затруднения по едно време, но от средата на седми клас нататък бях бетон. В гимназията, че и после висшите математики в уни-то ми бяха голяма сила. Изпити, матури - всичко топ. Но олимпиади и състезания по математика не бяха моето нещо.

# 40
  • Мнения: 3 594
На мен ми е малко непонятно как точно с английския е затруднява, като в днешно време децата го научават и без много да се напъват, просто защото много неща са на английски - филми, песни, игри и тн. Бих наблегнала на него също, защото света вече е устроен така, че без поне един чужд език не може.

# 41
  • Мнения: 5 309
Има хора, които нямат “ухо” за учене на езици. Стар и известен факт е, че българите трудно проговаряме на чужд език, докато граматика и писмена подготовка са на много високо ниво.
И няма нищо странно, че едно дете има затруднения с изучаване на английски език. Силата му със сигурност е в нещо друго - история, рисуване, музика и пр.

# 42
  • Варна
  • Мнения: 25 817
И на моя син му беше труден английският. Песни, игри и подобни нямат общо с граматиката, нито с думите, които се учат точно по учебната програма.  По-скоро някои деца покрай песните и игрите имат интерес към езика и попиват лесно. Моят го бойкотираше с думите "Англичаните не учат български, аз защо да уча английски" Mr. Green Вече му увря главата, де.

# 43
  • Мнения: 9 115
Само това не ми беше хрумвало, че някой ще се притеснява за грамота в 3 клас........
Не може всички да сме отличници, а и е по-важно да си отличник в живота.
Слушайте мъжа си, прав е. Те мъжете принципно имат по-обективно мнение по въпросите за отличниците.

Трети клас завършиха ли вече, че има грамоти?

# 44
  • Мнения: 17 014
1-3 клас завършиха на 29.05. тази година

Общи условия

Активация на акаунт