Търся съвет относно отношение на работодател

  • 5 878
  • 117
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 353
Ако са толкова близки, може след като приключат с нещата по работа, просто да ѝ каже "Пиши ми/обади ми се за по кафе/питие". И там да си разказват каквото има.

# 16
  • Мнения: 4 768
Ти не си права, и шефът не е прав - трябвало е на 4 очи да ти го каже. Но вече за тази ситуация веднъж ти е направил забележка, а ти не възприемаш. Съвсем няма да се учудя ако не за пръв път ти се обясняват такива неща, разбирам го, че е избухнал в един момент. Така че общо взето - той е прав, ти не си. На работа - по работа. Като искаш да питаш кой с кого къде и защо е ходил, след като се е развел, викаш го вкъщи на вино или навън на коктейл и разпитваш на воля.

# 17
  • Мнения: 12 185
След като знае, че клиентката е наскоро разведена, това говори за по-близки разговори. Вероятно самата клиентка го е казала. И аз не одобрявам подобни въпроси, но и винаги можеш да не отговориш. Понякога такива въпроси издават желание да изчеткаш клиента, че помниш какво е споделил. Иначе силно се съмнявам авторката на темата да е заинтересована наистина с кого е била на море клиентката. Шефа е можел да направи забележка, а дори и скандал, но насаме.

# 18
  • Мнения: 10 843
И двамата сте еднакво невъзпитани и го показвате щедро пред трети лица.

# 19
  • Мнения: 40 211
Авторке, след като два пъти ти е правена забележка пред тази клиента, тази клиентка каза ли нещо за забележката на шефа ти?

# 20
  • Melmak
  • Мнения: 8 809
Държала си се много непрофесионално. Направена ти е забележка два пъти и пак не се усещаш. Шефът ти е трябвало да те назидае на 4 очи, не пред клиентката, но ти явно от дума не разбираш.

С колеги и клиенти е нормално да има small talk, да си споделите отгоре, отгоре, че сте били на почивка или наскоро сте се върнали от някоя интересна дестинация. Но да питаш с кого е проявя на изключително лош вкус!

# 21
  • Мнения: 10 352
И двамата сте еднакво невъзпитани, и двамата изобщо не се усещате.
Нито се задават такива въпроси, защото не е твоя работа кой с кого къде ходи, нито пък е редно да се правят подобни забележки на възрастен човек в присъствието на трети лица.

# 22
  • Мнения: 35 420
Дори и приятелка не бих питала така директно. Ако иска нещо да сподели, сама ще каже без да питам ....Ама кажи, кажи с кой беше....!

Иначе и шефът ти е селяндур да прави забележки пред други, а ти си нездраво любопитна.

# 23
  • София/Севлиево
  • Мнения: 12 416
И за мен шефът е прав,че такива въпроси не се задават,но не е подходил правилно,т.е.не е трябвало да ти прави забележки пред въпросната жена,а също и да се обажда от другата стая(тъй все едно ви е подслушвал).

# 24
  • Мнения: 551
На мнението на шефа ти съм! Как си позволяваш толкова лични въпроси, към клиент? Можеш да попиташ, как е изкарал, доволен ли е, но не и с кого е бил. Какво те интересува всъщност?

# 25
  • Мнения: 7 349
И двамата сте невъзпитани.

# 26
  • Мнения: 6 909
Всеки път, като се прибера в България, имам повод да се шокирам от непрофесионално поведение и месене в личното пространство в какви ли не ситуации, буквално навсякъде. Хем идвам от Италия (северна), където изобщо не сме известни като пазители на строгия бон тон, но факт, че хората дори тук знаят прекрасно как да са неутрално вежливи и приветливи, без да прескачат границата. Според мен не е трудно, не мога да си обясня защо сякаш в България хората не толерират неутралната вежливост.
Получавала съм коментари от служителката на гише в МВР как изглеждам на едната снимка на единия документ и как на другата снимка, и не става дума за инспекция на документите, а чисто женски коментар за външен вид! Flushed Касиерка в магазин ми се мръщи, пуфтя и започна да тръшка чекмеджето на касата, понеже нямах дребни банкноти. Confounded Фризьорка ме е питала колко плащам за наем и за данъци. Close За таксиметровите шофьори да не отварям дума... Абсурди.
С клиенти не се питат въпроси, не се споделят проблеми, говори се на служебни или на неутрални общи теми, говори се любезно и приветливо. Не би трябвало да е толкова трудно.

# 27
  • София
  • Мнения: 8 325
Шефът е прав за въпросите, но реакцията му пред клиентката не е особено уместна. Явно се е притеснил клиентката да не се засегне и заради това е реагирал бурно.
Авторке, такива въпроси можеш да си позволиш единствено със супер близки приятелки и пак не е много ОК, ако те не ти го споделят, а ти питаш.

# 28
  • Мнения: 7 349
А може шефът да е бил на море с клиентката 😃

# 29
  • София
  • Мнения: 34 796
И аз да се съглася с останалите - нито ти може да задаваш такива лични въпроси, нито шефът ти е трябвало да ти прави забележка пред нея. Но защо се е наложило два пъти да ти повтаря едно и също? За втората забележка го разбирам - ако бях клиентка, бих се подразнила сериозно на такива въпроси.
Ако толкова си искала да водиш разговор, е трябвало нещо по-неутрално. Например "Надявам се, че сте изкарали добре" или нищо подобно.

Общи условия

Активация на акаунт