Пазаруване от about you - тема 30

  • 60 466
  • 738
  •   1
Отговори
# 660
  • София
  • Мнения: 4 224
Макс да компенсират с 5% отстъпка (best case scenario)

# 661
  • София
  • Мнения: 9 802
И аз пуснах жалба до КЗП. ..основание- Едностранна промяна или прекратяване на договора.
Описах случая, приложих снимки на потвърдителните имейли и на тези за отказ, но наблегнах, че най-фрапиращото е, че отказът е написан от името на клиента, т.е. от мен...  Настоявам да си получа поръчките, не искам компенсации!

# 662
  • Мнения: 598
Ами и други сайтове са допускали грешки,  но му бяха пратили уред, който струва 90 лв за 2.90 лв.

# 663
  • Мнения: 4 560
Аз също пуснах жалба до КЗП, че сайта лъже с цени. И им изпратих снимка на имейла и на текущата по-висока цена на продукта. Лично ме съмнява да се заемат. При блокирането на профила ми също не получим отговора. АУ не са БГ фирма и предполагам не се занимават с подобни сигнали, а трябва да се пише на Европейската организация/

# 664
  • Варна
  • Мнения: 11 916
Помните ли преди 2 г. Когато се бяха забравили с връщането на суми и много хора чакахме повече от 14 дни?

АЮ не излезе с някакво обяснение, извинение. От кол центъра всеки казваше различна версия.

Аз тогава написах жалба до АЮ, като точно им цитирах техните общи условия и как ги нарушават, точка по точка.

Дори не получих потвърждение, че са ми получили жалбата и ще я разгледат.

И сега НИЩО няма да последва.

# 665
  • Пловдив
  • Мнения: 4 825
И аз от разочарованите...
Съвсем се бъгяса сайта...

# 666
  • Мнения: 3 661
Следенето на тази тема не е задължително, особено ако ви е досадно. Имаме поръчки /и откази/за стотици левове, а някои сигурно за хиляди. Вълнуваме се и коментираме.

# 667
  • Мнения: 555
Преди известно време от about you поръчах черна рокля и ми изпратиха жълта и различен модел. Един месец се рязправях с тях, защото поръчаната черна вече беше изчерпана. Единственото което получих беше 10% намаление , което не се комбинира с нищо и всеки мизерен инфлуенсърски код даваше повече отстъпка. Смешници … поръчвам основно от FD , с тях проблеми рядко има и парите се връщат за няколко дни.

# 668
  • София
  • Мнения: 9 802
Ние сме длъжни да опитаме, пък какъв ще бъде отговорът на КЗП и дали ще има такъв, ще видим. Не трябва да си затваряме очите пред такива, а и пред всякакви неправди.
Засега получих имейл за потвърждение, че сигналът е получен, очаквам и входящ номер..

# 669
  • Мнения: 1 400
КЗП са ми изпращали отговори и се следи статуса на жалбата. Има и европейски органи и доста добре разписани директиви. Въпросът е дали си струва усилията и какво ще се постигне като краен резултат. Нека видим утре какво ще отговорят. Най-некоректното е че се опитват да излязат от ситуация все едно клиентът е отказал. При якетата на Алфа също имаше масово откази ако помните, но и много хора си получихме поръчките.

# 670
  • Мнения: 3 661
Той ММ кога ли е имал късмет 😙
Веднъж да поръчам нещо и за него и пак не му се получи 😂😂😂
Доволен е от последните събития обаче 😃

# 671
  • Мнения: 50 887
Ако масово изпратим жалби, може би ще има повече ефект

# 672
  • Мнения: 2 759
Ахахаххахаха. Имам два имейла за 2 поръчки, които съм искала да откажа /не съм, разбира се/, че е невъзможно да се откажат. С нетърпение чакам да ми ги доставят тогава.

Ох, не издържам тази драма. Ще си сипя чаша вино за тяхно здраве.

# 673
  • София
  • Мнения: 4 224
Той ММ кога ли е имал късмет 😙
Веднъж да поръчам нещо и за него и пак не му се получи 😂😂😂
Доволен е от последните събития обаче 😃

Моят мъж супер много се кефеше колко са намалени едни тениски и поръча няколко в различни цветове. Като дете на панаир беше 😀

# 674
  • Мнения: 4 560
Нали съм нервна и съм посочила имейл, който е деактивиран. Та, ако КЗП са ми писали няма да получа имейла. Ей голям заплес съм …

ММ е тъжен, че той си чакаше неговите поръчки, които уж е частично отказал, ама не е.

Общи условия

Активация на акаунт