Shein.com- тема 2

  • 53 765
  • 742
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 2 841
Значи като при мен. Отвори тикет имат 24 часа период в който да ти отговорят. Както казах при мен отоговириха много бързо и върнаха парите.
За да отвориш тикет (това е да се свържеш с реален човек а не бот) трябва:
Като отидеш на Customer service да не избираш нищо от падащите менюта, а директно отдолу да почнеш да пишеш съобщение. Ако пак излезе бота с въпрос даваш не и не отстъпваш. Grinning  Аз написах "Hello, Parcel with number 100079....... is received in your warehouse in 31.07 but I still didn't get a refund" и прикачих скрийншот от сайта на спиди/дпд, че е получена.
След това трябва да се отовори "тикета" ще получиш имейл че се разглежда и имат 24 часа за отоговор. В сайта и приложението "тикета" се намира в service records, което е бутона до customer service. Там виждаш да текат тези 24 часа и там ще получиш отоговор, както и по имейл.

прекъснаха ме сто пъти докато го напиша, та може и да изпускам нещо, но съм насреща за уточняване.


# 151
  • Мнения: 194
Значи като при мен. Отвори тикет имат 24 часа период в който да ти отговорят. Както казах при мен отоговириха много бързо и върнаха парите.
За да отвориш тикет (това е да се свържеш с реален човек а не бот) трябва:
Като отидеш на Customer service да не избираш нищо от падащите менюта, а директно отдолу да почнеш да пишеш съобщение. Ако пак излезе бота с въпрос даваш не и не отстъпваш. Grinning  Аз написах "Hello, Parcel with number 100079....... is received in your warehouse in 31.07 but I still didn't get a refund" и прикачих скрийншот от сайта на спиди/дпд, че е получена.
След това трябва да се отовори "тикета" ще получиш имейл че се разглежда и имат 24 часа за отоговор. В сайта и приложението "тикета" се намира в service records, което е бутона до customer service. Там виждаш да текат тези 24 часа и там ще получиш отоговор, както и по имейл.


Благодаря много! Същата история е и при мен, отворих тикет, прикачих снимки от бележката и тракинга, но уви продължават да ми пишат едно и също нещо - че не е получена тази пратка в техния склад и когато я получат ще я обратят. От няколко дни е отворен този тикет и се въртим в кръг в разговора.

# 152
  • Мнения: 2 841
хм.. не знам какво повече да ви кажа тогава.

Освен да пробвате директно с имейл може би?

service@shein.com
dispute@shein.com
mail-eur@support.sheinemail.com

# 153
  • Мнения: 194
хм.. не знам какво повече да ви кажа тогава.

Освен да пробвате директно с имейл може би?

service@shein.com
dispute@shein.com
mail-eur@support.sheinemail.com

Благодаря! Писах в тикета за пореден път. Ако няма развитите до 2-3 дни ще пиша на тези имейли или ще се поинтересувам как да ескалира случая. Има в приложението бутон "dispute", така че вероятно имат процедура за оплаквания.

# 154
  • Мнения: 2 841
Да както прецените. Аз само следях да не минат 30 дни от заявката за връщане, че тогава най-вероятно хич нямаше да ми обърнат внимание.

# 155
  • Мнения: 104
Здравейте имам малко сложен казус без да искам си отказах поръчката и сега ми пътува обратно. Въпроса ми мога ли да си искам да върнат пак към България или е по добре да си получа парите и как става получаването на парите ? Благодаря Simple Smile

# 156
  • Мнения: 24 870
Не знам от колко време е това, но не съм видяла да е споменавано - преди малко забелязах че има опция да се премине към интерфейс на български език - и в приложението, и в страницата им.
Помня че някой беше питал преди време. Мен не ме бърка да е на английски, но знам че за някои потребители така е по-трудно и ако са го и превели читаво, ще е голямо улеснение, та да ги похваля в темата.

# 157
  • София/Севлиево
  • Мнения: 12 453
При мен винаги е на български,аз си го правя на английски, защото понякога преводите са толкова неточни,че направо ме вбесяват.И с Амазон ми е така,и с Джордж,Тему и т.н.

# 158
  • Мнения: 35 960
Не знам от колко време е това, но не съм видяла да е споменавано - преди малко забелязах че има опция да се премине към интерфейс на български език - и в приложението, и в страницата им.
Помня че някой беше питал преди време. Мен не ме бърка да е на английски, но знам че за някои потребители така е по-трудно и ако са го и превели читаво, ще е голямо улеснение, та да ги похваля в темата.

м да, горе вдясно има едно като планетка, там цъкваш и излиза меню надолу, от което избираш бг. Не го ползвам аз, понеже преводът е гугълски, но става.....

# 159
  • Мнения: 24 870
Аз също не смятам да го ползвам, отбелязах го тук понеже няколко пъти се е случвало някой да пита в темата дали има такава опция, отговорът беше че няма. Затова реших че е новост някаква и че може пък да свърши работа на някого. Срещала съм и доста коментари за предпочитание на Тему само заради това, въпреки неуредиците с някои куриерски фирми които използват.
Преводът щом е автоматичен, те на артикулите имената не ми се мисли какви ще са... но поне за интерфейса, за който се затруднява на английски, ще е от полза.

# 160
  • Пловдив
  • Мнения: 2 294
Не знам от колко време е това, но не съм видяла да е споменавано - преди малко забелязах че има опция да се премине към интерфейс на български език - и в приложението, и в страницата им.
Помня че някой беше питал преди време. Мен не ме бърка да е на английски, но знам че за някои потребители така е по-трудно и ако са го и превели читаво, ще е голямо улеснение, та да ги похваля в темата.

м да, горе вдясно има едно като планетка, там цъкваш и излиза меню надолу, от което избираш бг. Не го ползвам аз, понеже преводът е гугълски, но става.....
А може ли едно скрийншот да направите да видя къде се намира тая планетка ,защото аз не я откривам. Благодаря! 🌹

# 161
  • Мнения: 24 870
За сайта ли питаш или за приложението? Ако е в приложението на телефона, отиди просто в настройките, там на единия ред пише Language. Под реда с държавата е.

# 162
  • София/Севлиево
  • Мнения: 12 453
На сайта на компа е така

Вижда се най в дясно...

# 163
  • Мнения: 8 525
Благодаря за информацията, че вече може да се премине към интерфейс на български.
Набързо погледнах, но сякаш е приличен превода.

# 164
  • Пловдив
  • Мнения: 2 294
На сайта на компа е така

Вижда се най в дясно...
Благодаря!Аз влизам от телефона.

Общи условия

Активация на акаунт