Второкласници 2024/2025 - 1 тема

  • 17 114
  • 611
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 11 576
elleni, същата история... То са пазарлъци, то са чудеса! Викам му - ти за пет странички проблем правиш, а как ще е като те чакат мащабни книги?? Не се впечатлява - щял да ги слуша или чете преразказани..
Болно ми е много, защото и двамата с баща му четем непрекъснато, но е факт -  каналите на информация се промениха и не можем да искаме децата да са като нас Sad

# 601
  • Свищов
  • Мнения: 986
Моята чете доста стига да ѝ е интересно. Последните 3-4 на Хари Потър сама си ги прочете, а знаете за какви книги става въпрос и не е да ги влачи с месеци - за 2-3 седмици ги прочиташе, но литературата за втори клас си е мъка. Прочете Хитър Петър и Маншон, Полуобувка и Мъхеста брада и ѝ бяха интересни, но сега на Тошко Африкански беше мъка. Басните и Приказки по телефона ги имаха и миналата година, та въобще няма да ги чете и май останаха разни приказки и През води и гори. От приказките съм казала да чете по 3-4 колкото да види за какво става дума и да си чете нейните неща. Мога да се похваля като цяло с четящо дете. Даже предпочита на електронната книга, че ѝ е по-удобно за държане и подпиране, а и в малък обем се събират много книги. Но наоколо децата са мъка поне по думите на родителите им - няма ли картинки едвам ги назорват да четат.

# 602
  • Мнения: 11 576
krem4et0, браво на детето! Само казвайте "пу,пу!", че нещата много бързо се променят...

Дали да не пусна нова тема вече като "Третокласници 2025/2026" или по-натам?

# 603
  • Свищов
  • Мнения: 986
Да, и аз я виждам че залита по разни тъпотии и Брeйнрот, ама държа за сега по-далеч от технологиите и по-близо до природата и книгите. Но противно на това се чудя дали не е време за собствен компютър, предвид часовете по Компютърно моделиране, които ще имат. Не, че не може да ползва нашете лаптопи, но ми се иска да почне да прави разни неща, а ние по цял ден работим на тях. Отделно аз съм преподавател по информатика и ми се ще като навлиза в тази наука да я запозная по-добре с някои неща. А и ще е срамота точно тя да се изложи Simple Smile

# 604
  • Мнения: 14 294
Нищо не четат... едвам, едвам някоя приказка. Задачи решават с подканяне 😐

# 605
  • Мнения: 7 008
Да, и аз я виждам че залита по разни тъпотии и Брeйнрот, ама държа за сега по-далеч от технологиите и по-близо до природата и книгите. Но противно на това се чудя дали не е време за собствен компютър, предвид часовете по Компютърно моделиране, които ще имат. Не, че не може да ползва нашете лаптопи, но ми се иска да почне да прави разни неща, а ние по цял ден работим на тях. Отделно аз съм преподавател по информатика и ми се ще като навлиза в тази наука да я запозная по-добре с някои неща. А и ще е срамота точно тя да се изложи Simple Smile
krem4et0, какво може им се дава на децата за да се подготвят за часовете по Компютърно моделиране в трети клас?
Ти, като специалист, какво ще препоръчаш?

# 606
  • София
  • Мнения: 25 372
krem4et0, браво на детето! Само казвайте "пу,пу!", че нещата много бързо се променят...

Дали да не пусна нова тема вече като "Третокласници 2025/2026" или по-натам?

Може да се опитаме да продължим с тази, да видим ще успеем ли лятото да си я довършим. 😃 Ама, каквото и да решите съм ок.

# 607
  • Мнения: 12 087
По никакъв начин не съм подготвяла баткото за КМ в трети клас, няма и с какво, според мен. Учеха Scratch, един-единствен проект е направил вкъщи на лаптопа, и това е.

# 608
  • гр.София
  • Мнения: 1 766
Това с четенето ми е много познато. Започна "Емил от Льонеберя" и всеки ден е пазарене колко страници да прочете. Приготвила съм и "Приказки по телефона" и дано до края на лятото да успее да ги прочете Joy
Давам му задачи да решава, но пак е набързо и за отбиване на номера. Госпожата е казала по две диктовки на седмица да правим и сега си представям каква борба ще е И за това.

# 609
  • Свищов
  • Мнения: 986
По-скоро с основни понятия, малко история. Напр. онази вечер засякохме Игра на кодове за Алън Тюринг и тръгнах да ѝ разказвам за Енигма, за прототипите на компютри, които е правил, за теста на Тюринг....хич не я грабна. Иначе нищо не мога да препоръчам за малки деца, тъй като аз преподавам на студенти, но ми прави впечатление, че те си мислят, че знаят много в тази област, защото по цял ден са пред екраните, но фундаментални и базови неща не се знаят и нямат умения за тях. По-скоро в тази насока бих тръгнала - фундамента на компютърните системи, каква изобщо е идеята, какъв е принципът на действие. Нещо из учебниците и алгоритми ми се мярна, че има.
Не на последно място бих говорила за защитата в Интернет, за онлайн тормоза, за дигиталната самоличност и т.н.

# 610
  • Мнения: 3 193
Прочете Пинокио и Тошко Африкански, Приказки по телефона ги е чел. Сега чете Емил от Льонеберя. Обаче още не сме попълвали читателски дневник. Правихме задачи и упражнения. И той ходи на занималня. Първо си пукна пръста, днес ми го връщат с огромна подутина до окото...

# 611
  • Мнения: 165
Здравейте! Малко да разнообразя темата с един въпрос. Бъдещият третокласник в края на месеца ще става на 9 и се чудим какво да му подарим. Искаме да е изненада. Да не е нещо огромно, защото сме предвидили кратка екскурзия, но все пак да има и нещо предметно. Общо взето си има всичко, което децата на тази възраст искат- дрон, микроскоп, телескоп, тонколона, слушалки, пъзели и доста играчки. Не гледа никакви ютубари, затова мърч не е много добра идея, но все пак бих разгледала. Телефон и като цяло електронни устройства не са вариант. По-скоро нещо интересно, може дори и персонализирано. Давайте идеи за подаръци и дори сайтове с креативни идеи. Благодаря предварително!

Общи условия

Активация на акаунт