WIZZAIR - 48

  • 36 527
  • 773
  •   1
Отговори
# 615
  • Milano
  • Мнения: 4 361
Един от най-важните панаири, ако не най-важният.
Лудницата се усеща осезаемо, особено в ГТ.

# 616
  • Мнения: 1 827
Всъщност според мен не са чак космически. Сега цъкнах на конкуренцията и ми дава за двупосочен без багаж около 100€. Ако сте летели на 15-20€ в посока наистина е голяма разликата, но иначе не са необичайни чак, особено ако има събитие.

# 617
  • In transit
  • Мнения: 14 188
Всъщност според мен не са чак космически. Сега цъкнах на конкуренцията и ми дава за двупосочен без багаж около 100€. Ако сте летели на 15-20€ в посока наистина е голяма разликата, но иначе не са необичайни чак, особено ако има събитие.
Дори билетите да са приемливи, като цени, хотелите ще са убийствени.

# 618
  • Мнения: 1 827
Да, и това е вярно…

# 619
  • Мнения: 187
Имам следния въпрос относно Уиз. Купих си билет за полет, както и си платих за място, само че не платих за детето, като предполагах, че ще го позиционират до мен. Само дето това не стана, както например автоматично се получава с Райън. И въпросът ми е, какво се случва, ако на чек-ин_а дадат на малко дете друго място не до родителя му, ако например някой реши да запази до мен или просто системата им така го позиционира. Законно ли е изобщо няколко годишно дете да лети седейки до непознати и някой има ли опит с такава ситуация?

# 620
  • Мнения: 6 241
Принципно при Уиз ако не платиш за място, детето го слага до възрастен. Тоест нямат проблем със закона. Ако платиш, се плаща за всички, иначе става точно това, което е станало - мястото си го избрал ти.
Имаш възможност да платиш още едно място, за да избереш място както искаш, или да чакаш и да се разправяш на място, със забавяне и неясен резултат.

# 621
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 093
Имам следния въпрос относно Уиз. Купих си билет за полет, както и си платих за място, само че не платих за детето, като предполагах, че ще го позиционират до мен. Само дето това не стана, както например автоматично се получава с Райън. И въпросът ми е, какво се случва, ако на чек-ин_а дадат на малко дете друго място не до родителя му, ако например някой реши да запази до мен или просто системата им така го позиционира. Законно ли е изобщо няколко годишно дете да лети седейки до непознати и някой има ли опит с такава ситуация?

Според сайта им - "По време на процеса на чекиране възрастният и детето автоматично ще получат места един до друг. Моля, имайте предвид, че цялото семейство може да не седи заедно, тъй като детето ще седне до един от възрастните.
Ако мястото не се разпредели автоматично, моля, свържете се с нашите агенти от чата на живо за съдействие."

Та при всички случаи са длъжни да осигурят място на детето до възрастен.
Иначе не бих отказала 6 годишния да задава на друг въпроси 2 часа, но подозирам, че всички ще ме молят да си сменим местата след 15 минути макс. Bowtie

# 622
  • Мнения: 187
На мен казусът принципно ми е ясен, но въпросът ми беше дали някой го е изпитал на практика. И тъй като от техния "съпорт" доста ме издразниха, като решиха да не ми отговорят на питането и ми затвориха "claim"_a на resolved, се подготвям ако сгафят нещо да пусна директно CAA's Passenger Complaint. Но за това трябва да си събирам документацията с тях и първо на тях да се оплача, а с тези комуникацията е много сложна.
ПП
"Принципно при Уиз ако не платиш за място, детето го слага до възрастен. Тоест нямат проблем със закона. "
С кой закон нямат проблем? Този възрастен ако е непознат няма право да докосне чуждо дете или да се грижи за него или каквото и да било, това си мисля важи за европа и UK. С някои деца ще е купон и за разлика от възрастните няма как да ги глобят или изведат от самолета и т.н.

Последна редакция: пн, 28 окт 2024, 15:43 от MarioSuper

# 623
  • Мнения: 6 241
Имам предвид, че ако не платиш за място, си слагат детето до възрастен от същата резервация. Не произволен възрастен в самолета.
Ако платиш само едно място, те не влачат детето с теб, та трябва да платиш две. Или да се разправяш. Просто така е направено.
Не нискотарифни компании местеха цял ред вече чекиран, за да седнем заедно, но с Уиз нямам опит, съжалявам.

# 624
  • Мнения: 187
Ясно, благодаря. Едновременно резервирах за Уиз и Райън. Значи Уиз двата полета ми смениха, имат само импулсни телефони, супер скъпи запазени места и багаж, ако не си флекс няма отмяна или смяна на полета. Райън имат безплатен чат, евтини места и куфари, ако си купиш билети може (май до седмица) да ги презавериш безплатно без нищо да си доплащал, както ми скимна и направих. Преди години от време на време летях и с двете компании, както и с други, но според мен много зле са станали Уиз.

# 625
  • Мнения: 6 241
ако си купиш билети може (май до седмица) да ги презавериш безплатно без нищо да си доплащал, както ми скимна и направих.
до 24 часа е, освен ако сте ударили джакпота

# 626
  • Мнения: 91
Здравейте, ще се радвам ако можете да ми помогнете.
Днес канселирах 2 резервации 1 групова ( Wizz Discount CLUB) за 6 човека и 1, която си е отделна, направена от моя профил.
Като канселирах ми изписа, че дължа общо 0,00 лева. Преди малко получих 2 фактури едната за 1200 лева ( за груповата резервация) и 1 за 164 лева за единичната резервация.
Не мога да разбера, дължа ли тези пари? В профила ми двата полета стоят като канселирани.

Ще бъда благодарна, ако някой е наясно и ми отговори, тъй като много се притесних.

# 627
  • Мнения: 6 241
Ами най-общо, зависи от условията на резервацията и как е направен отказа. Те ли са променили полетите или не? Има ли закупен флекс?
Какво ще ви върнат е въпроса, иначе още пари не дължите. Върнати ли са парите (примерно както кредити)?

# 628
  • Мнения: 91
Ами най-общо, зависи от условията на резервацията и как е направен отказа. Те ли са променили полетите или не? Има ли закупен флекс?
Какво ще ви върнат е въпроса, иначе още пари не дължите. Върнати ли са парите (примерно както кредити)?

Много ви благодаря, за бързия отговор, нямам закупен Wizz flex, отказа е направен през сайта, тъй като полета беше променен от Wizz, но датите не ни вършат работа. Просто като видях тези фактури и ми се изправи косата, че им дължа пари.

# 629
  • Мнения: 6 241
Ако полета е променен от тях, трябва да ви върнат всичко. По принцип фактурата е за каквото сте платили, а не че дължите нещо.

Общи условия

Активация на акаунт