БАЧОРСКИ И ЗЛАТНАТА ЯБЪЛКА - Тема 14 (Между два сезона)

  • 26 097
  • 750
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 510
E това някаква шега ли е? Чак пък да няма никакви клиенти, звучи доста неправдоподобно на фона на постовете, които пуска или допускаме, че нищо не й плащат и някой й покрива разходите за агенцията.

# 706
  • Мнения: 363
Не знам дали има или няма работа Емилия, но ако някой може да покаже нещо изготвено от нея, ще се радвам. Аз до сега нищо не съм видяла от многото ѝ работа.

# 707
  • Мнения: 2 386
Наска си е платила да я пишат милионерска съпруга. Такова смешно наименование кой би измислил освен нея.

# 708
  • Мнения: 4 997
Ако нямаше никаква работа и клиенти Емилия нямаше да тръгне да си купува чисто ново БМВ, макар и на лизинг, а не Субару примерно, както направи Богданска /за което евала, а е супер успешната жена/.

# 709
  • Мнения: 1 247
Няма как да сме сигурни, че Емилия няма клиенти. Не ни дължи информация принципно. Има един тон дигитални агенции на пазара, за които не знаете нищо, вкл. и какво “произвеждат”. Какво изготвено от нея трябва да покаже? Очевидно не произвежда дисплеи за пюрета, които да ви ги покаже.

# 710
  • Мнения: 363
Хе хе 😁 Добре. Никой не спори дали има работа или не. Попитах дали има нещо, което да се знае като нейна работа. Такова не съм виждала. Има работна страница в Инстаграм, от която не става ясно какво точно прави. Да речем, че искам да работя с нея, още с прегледа на страницата бих се отказала.

# 711
  • Мнения: 41
Атанаска чак си е поръчала кейс за телефона - A. Bachorski. Това явно за нея си е направо титла, хахахах…
Относно Емилия - тя самата като инфлуенсър, разграничавайки се от агенцията, има доооста партньорства. Не вярвам да се разхожда залудо по градовете, че даже наскоро бяха и по държавите с момичетата от агенцията, така че и там явно си има клиенти. Лично аз не бих ѝ давала акъл кое как да прави, важно е да се развива и да може да си гледа детето без да е на 100% зависима от Даниел, за което също немалко хейт е изяла…

# 712
  • Мнения: 875
Новият reels в инстаграм на Атанаска ме шокира - визията й ми се струва голям кич.

# 713
  • Мнения: 1 479
И други дигитални агенции са така и няма информация с проектите им в иг, но са работещи и успешни. Още е бурен пазара там, особено за малките.

# 714
  • Мнения: 4 373
Всички добре представили се агенции се знаят, нищо че нямат време за портфолио.
Значи време за рекламиране на крем Здраве има, но за голям проект (или поне представителен проект) - няма

Ей сега всички се завтекоха да рекламират при Емилия 😄

# 715
  • Мнения: 1 247
Maraya11, не ти, а друг потребил твърди, че няма никакви клиенти. Тя самата е казвала, че нямат време да си развиват страницата и инстаграм профила, вече дали е така или не, никой не знае. Вижда се, че снимат видео съдържание. Едва ли седят там 4-5 момичета за украса и да прикриват Емилия, че уж работи. Нелепо е.

Да, Hazel, всички големи агенции са от 10 месеца на пазара, ориентирани и спечелили конкурсите на големите рекламодатели. Как не са при Емилия и аз не знам.

# 716
  • Мнения: 11 081
Според мен предимно хора, които харесват Емилия ще я ползват за реклама .

# 717
  • Мнения: 1 247
Естествено, че началото е такова. То може и да не се развие по никакъв начин това начинание, но не мога да разбера защо се очаква за под 1 година да прави дигиталната реклама на Лидл и да им е плеснала логото в страницата си. Според мен абсолютно и само малки бизнеси с инстаграм странички ѝ се доверяват и тя си се упражнява на тях.

Последна редакция: пт, 20 сеп 2024, 00:12 от Sugarchen

# 718
  • Мнения: 11 081
Ох , никой не очаква нищо такова , в страницата можеше все да  качи нещо .

# 719
  • Мнения: 1 247
ми да качи, като има нещо достатъчно представително и сериозно, сигурно ще качи 😀 просто казвам, че това не е критерий, че няма “никакви клиенти”

Общи условия

Активация на акаунт