RYANAIR - 27

  • 39 191
  • 743
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 8 888
Колко време преди полета трябва да се чекирам.
Не по-рано от 24 часа  и не по-късно от 3 часа преди полет, освен ако не сте купили места - тогава може и 2 месеца преди полет.

# 526
  • Orihuela Costa,Spain
  • Мнения: 629
Здравейте,за първи път пиша в темета,досега винаги съм ползвала Уиз Еър.Тази вечер опитах да направя резервация,но не успях да завърша плащането,пробвах поне пет пъти и нищо.Досега винаги като плащам нещо онлайн,получавам смс с искане за потвърждение на мобилното ми приложение от банката,но този път абсолютно нищо.Дори се притесних да не би да съм платила пет пъти,но нямам изтеглени пари.нито билети,нито резервация на мое име.На някой случвало ли му се е?Утре ще отида до банката да проверя за всеки случай.Благодаря ви.

# 527
  • Melmak
  • Мнения: 9 694
Пробвахте ли през приложението или с друга карта?

# 528
  • Orihuela Costa,Spain
  • Мнения: 629
Пробвахте ли през приложението или с друга карта?
Здравей,не.паникьосах се и не посмях.Не съм имала досега никога проблеми с картата си.

# 529
  • Мнения: 7
Местата мисля че си бяха в цената, на всички резервации пише "Вашият полет за заминаване регистрирането е отворено" значи вече мога така ли да разбирам?
Не по-рано от 24 часа  и не по-късно от 3 часа преди полет, освен ако не сте купили места - тогава може и 2 месеца преди полет.
[/quote]

# 530
  • Мнения: 8 888
FBID1650144578410388, значи може и още сега да се регистрирате.

# 531
  • София
  • Мнения: 8 697
И да няма платени места, пак ми е изписвало че е отворен за да отидеш и да платиш за места.
Пробвай, но имай едно на ум за горното.

# 532
  • Мнения: 8 888
И да няма платени места, пак ми е изписвало че е отворен за да отидеш и да платиш за места.
Пробвай, но имай едно на ум за горното.
Така е, но тя казва, че мисли, че "местата си бяха в цената". Simple Smile Както и да е, май изчерпахме всички възможни хипотези.

# 533
  • Melmak
  • Мнения: 9 694
Пробвахте ли през приложението или с друга карта?
Здравей,не.паникьосах се и не посмях.Не съм имала досега никога проблеми с картата си.

Може да е банката, може да е сайта, всичко може да е. Аз бих пробвала с друга карта. И от друг браузер или от приложението.

# 534
  • Мнения: 6 463
И да няма платени места, пак ми е изписвало че е отворен за да отидеш и да платиш за места.
Пробвай, но имай едно на ум за горното.
Така е, но тя казва, че мисли, че "местата си бяха в цената". Simple Smile Както и да е, май изчерпахме всички възможни хипотези.

Може и да са били в цената, ако е взела висока тарифа.
Или са, или не. Да пробва, като поиска пари, значи не са били в цената, ако не поиска, значи са били.

# 535
  • Мнения: 7
Регистрирах се безплатно, т.е не съм платила допълнително пари за места. Сега въпроса ми е друг като направих резервация та имената са написани на кирилица, а сега на бордната карта автоматично стана на латиница обаче някои букви от името стана от "ah" стана "akh", това дали е проблем?

# 536
  • Мнения: 1 865
Имате право на промяна до три букви безплатно. Би трябвало името ви да е изписано на латиница еднакво на бордната карта и на документа за самоличност, с който пътувате.

# 537
  • Мнения: 2 562
Регистрирах се безплатно, т.е не съм платила допълнително пари за места. Сега въпроса ми е друг като направих резервация та имената са написани на кирилица, а сега на бордната карта автоматично стана на латиница обаче някои букви от името стана от "ah" стана "akh", това дали е проблем?
Първо правило при регистрация -- винаги изписвайте имената на латиница. Не би трябвало да е проблем, но за всеки случай им пишете в чата да оправят имената.

# 538
  • Мнения: 7
В приложението имената в бордната карта са на кирилица, а изтеглени от браузъра е на латиница. Ако покажа от приложението проблем ли ще е

# 539
  • София
  • Мнения: 18 537
Не е проблем.

Общи условия

Активация на акаунт