Изтеглени пари от карта

  • 3 279
  • 155
  •   1
Отговори
  • Мнения: 38
Здравейте, установих, че през банковата ми сметка за период от 10 дни са изпратени 8000 лв. само към акаунт в Револют. С банковата ми карта свързана към Револют, нямам извършвани плащания в интернет и не са предоставяни данните ми никъде в интернет пространството. Имам я вписана единствено в Револют.
От банката издател ми казаха, че не носят отговорност, да попълня заявление за оспорване на картови транзакции и да се свържа с Револют. От revolut support, ме насочиха отново към банката, казаха ми че не носят отговорност към ситуацията.
Имате ли някакъв съвет как да постъпя в тази ситуация? Има ли вариант да разбера, към кой акаунт в Револют са изпращани парите?

Последна редакция: чт, 28 ное 2024, 23:58 от Не се сърди, човече

# 1
  • Сф
  • Мнения: 5 273
Звучи ужасно. Като да са ти изтекли данните някъде.

От банката ти са пращани парични преводи към Револют или е правен топ-ъп през картата ти от банката? Подозирам, че е второто.
Револют принципно искат да потвърдиш топ-ъпа през апп или код от банката издател. Получавала ли си такива рикуести? Коя е бг банката?

# 2
  • Мнения: 38
Звучи ужасно. Като да са ти изтекли данните някъде.
От банката ти са пращани парични преводи към Револют или е правен топ-ъп през картата ти от банката? Подозирам, че е второто.
Револют принципно искат да потвърдиш топ-ъпа през апп или код от банката издател. Получавала ли си такива рикуести? Коя е бг банката?

Правен е топ ъп през картата. Не съм получавала никакви кодове. Снощи съвсем случайно разбрах, след като си отворих сметката. Банката е ДСК

Последна редакция: чт, 28 ное 2024, 13:47 от Violetaa325

# 3
  • Мнения: 1 780
Ако е правен топ ъп с картата в твоя Револют и след това от него са пускани преводи към друг Револют - това би трябвало да се вижда в историята на транзакциите в Револют. И тези транзакции би трябвало да може да се оспорят към Револют. Ако е правен топ ъп с твоя карта в друг Револют акаунт - това изобщо не би трябвало да се допуска нито от Револют, нито от ДСК и следва да се оспорят транзакциите към ДСК. А от ДСК как така не са пратили поне един смс или нотификация за тези транзакции?

# 4
  • Мнения: 38
Ако е правен топ ъп с картата в твоя Револют и след това от него са пускани преводи към друг Револют - това би трябвало да се вижда в историята на транзакциите в Револют. И тези транзакции би трябвало да може да се оспорят към Револют. Ако е правен топ ъп с твоя карта в друг Револют акаунт - това изобщо не би трябвало да се допуска нито от Револют, нито от ДСК и следва да се оспорят транзакциите към ДСК. А от ДСК как така не са пратили поне един смс или нотификация за тези транзакции?

Парите са изпращани директно от картата ми в Револют. В историята в Револют няма абсолтно нищо. Парите на са стигали до акаунта ми.
Нямам идея, нямам получен нито смс, нито обаждане, нито имейл. В банката също не можаха да ми дадат отговор, защо никой не ме е потърсил 10 дни.

# 5
  • Мнения: 3 338
А не получаваш ли нотификации от приложението на ДСК за извършени транзакции? Или смс? Как така ще имаш движение по сметката и няма да получиш никакво известяване?! Това не са малко пари.
Вината е в ДСК, няма какво да занимаваш Револют, освен да ги информираш, за да обърнат внимание и проверят акаунта към който са преведени парите.

# 6
  • Мнения: 1 759
Съжалявам за това, което ти се е случило. Каква е защитата на картата? Не се ли одобряват чрез TAN или код плащанията. Дневният лимит ? Като начало бих блокирала картата. Освен в банката може и в полицията да отидеш.

# 7
  • Мнения: 38
А не получаваш ли нотификации от приложението на ДСК за извършени транзакции? Или смс? Как така ще имаш движение по сметката и няма да получиш никакво известяване?! Това не са малко пари.
Вината е в ДСК, няма какво да занимаваш Револют, освен да ги информираш, за да обърнат внимание и проверят акаунта към който са преведени парите.

Не, никой не ме информира какво се случва. Най-вероятно парите до 1-2 дни нямаше да ги има, ако не бях проверила. Два от дните са теглени по 3000 лв. /на толкова е заключена картата/ - през няколко часа по 1000 лв. , и никой не е сметнал за нужно да ме информира.

# 8
  • Мнения: 6 355
Последните ми транзакции (топ ъп) от сметката ми в ДСК към сметката ми в Револют, минават без въвеждане на статична и динамична парола.  Говорим за суми над 100 лв. За мен тук вината е на ДСК. Моят съвет е да подадеш писмено оплакване към банката  с копие до комисията по финансов надзор. Задължително писмено. Никакви разговори по телефон или в клон на банката.

# 9
  • София
  • Мнения: 1 802
Писмена жалба до ДСК. До Револют също пиши.

# 10
  • Мнения: 58 171
Топ ъп е правен към друг акаунт на Револют, няма как тя в нейния да вижда транзакциите. Но би трябвало в банкирането на ДСК да се вижда.
В моето, на ТБИ, се вижда.

Иначе аз до 200 лв. също зареждам Револют без кодове.

# 11
  • Мнения: 38
Съжалявам за това, което ти се е случило. Каква е защитата на картата? Не се ли одобряват чрез TAN или код плащанията. Дневният лимит ? Като начало бих блокирала картата. Освен в банката може и в полицията да отидеш.

Да, блокирах картата. Дневният лимит е 3000 лв, два от дните са теглени три пъти по 1000 лв., през няколко часа и никой не е сметнал за нужно да ме информира.

# 12
  • Мнения: 6 355
DeVa, говоря за транзакции за 400, 500, 600 лв.

# 13
  • Мнения: 38
Топ ъп е правен към друг акаунт на Револют, няма как тя в нейния да вижда транзакциите. Но би трябвало в банкирането на ДСК да се вижда.
В моето, на ТБИ, се вижда.

Иначе аз до 200 лв. също зареждам Револют без кодове.

На изкараната разписка от банката пише каквото и в онлайн банкирането - превод към Револют. Нищо повече за жалост

# 14
  • Мнения: 58 171
За 300 ми пращаше доскоро кодове.

Ти нямаш ли онлайн банкиране в ДСК, Виолета?

Общи условия

Активация на акаунт