НОВО: Лоялна програма в BG-Mamma

  • 48 987
  • 658
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 91
Рори72, за нас отношенията между потребителите са много важни и сме наясно, че има много работа по подобряване тона на разговори в платформата. Заели сме се с тази задача и подготвяме план за действие. А на конкретния въпрос - да, алгоритъмът е трениран да взема под внимание грубия език и се работи за постигане на още по-голяма прецизност, защото знаем, че иронията и сарказмът са трудно доловими дори за реален човек, който не е навътре в дадена дискусия.
Но вярвам сте наясно, че начинът на комуникация в една общност зависи най-вече от самата общност. Ще трябват много задружни усилия от всички ни в тази посока.

Последна редакция: ср, 11 дек 2024, 11:48 от Лоялна програма

# 406
  • Мнения: 91
Относно дарението на точки - към момента в LoyaltyHub IncentivAI има опция да дарите за IDoCare, за подпомагане на специалното училище за ученици с нарушено зрение „Луи Брайл“, но в бъдеще ще има и други възможности.
От доста време колегите от IncentivAI се вълнуват от начините да подпомогнат благотворителни каузи, така че вярвам, че ще работят активно в тази посока.

# 407
  • Мнения: 25
Здравейте,

Опцията за дарение на точки в приложението на IncentivAI временно е спряна.
Така или иначе, няма как светкавично да бъдат добавени други каузи в момента.
Сърдечно благодарим на изявилите готовност да помагат.
Ще ви уведомим своевременно, когато възобновим тази възможност.
Flowers Cherry Blossom

# 408
  • Сливен
  • Мнения: 5 344
Имам следният въпрос - ако съм разбрала правилно, предизвикателствата ще са достъпни за ВСИЧКИ потребители, на платформата Бгмама и всеки сам решава, длаи ще се включи, нали така?
А ще има ли определени предизвикателства, които са за определен "ранг" - например потребители с ранг "Сребро" само? 🤔🤔🤔

# 409
  • Мнения: 91
сикрет, благодаря за въпроса, защото е наистина много интересен.
За момента не планираме да има такива ограничения, но в бъдеще е възможно да има различни предизвикателства с конкретни групи потребители, но те биха били изключения с конкретни цели, а не обичайна практика.

Тук може би е моментът да дадем и малко информация относно старта на първото предизвикателство, защото виждаме големия интерес и това, че датата за нулиране на наличните точки малко обърка очакванията ви.

Първото предизвикателство ще стартира след празниците, за да започнем с него новата година.
Причината за това решение е най-вече това, че предстоят дни, посветени на семейството, уюта и пълноценното време с любими хора. Много от вас най-вероятно са планирали и пътувания в този период. Не искаме да създадем усещането, че пропускате нещо, случващо се във форума междувременно или още повече - участието в предизвикателството да е за сметка на един спокоен празник.
Обещаваме обаче, че очакването ще си струва
Gift

# 410
  • София
  • Мнения: 1 382
Здравейте,

Опцията за дарение на точки в приложението на IncentivAI временно е спряна.
Така или иначе, няма как светкавично да бъдат добавени други каузи в момента.
Сърдечно благодарим на изявилите готовност да помагат.
Ще ви уведомим своевременно, когато възобновим тази възможност.
Flowers Cherry Blossom

Аз дарих всичките си точки, но никъде не виждам трансакцията на точките като дарение. Само виждам, че имам нула точки, и като история на трансакциите виждам получените точки от БГ Мама. И съответно не ми стана ясно, кой, как и по какъв начин би издал документ за извършеното дарение. След като ще плащаме данък дарение, поне да се възползваме пък от данъчното облекчение за дарения. Моля да поясните процедурата с даренията и документирането им. Благодаря.

# 411
  • София
  • Мнения: 3 378
Не се плаща данък дарение разбира се, става дума, че при дарение за определени каузи, могат да се ползват данъчни облекчения,  дарение за Луи Брайл е такъв вид дарение по принцип могат да се ползват облекчения, ако човек има документи, че е направил дарение на дадена стойност.

# 412
  • София
  • Мнения: 22
Здравейте,

Опцията за дарение на точки в приложението на IncentivAI временно е спряна.
Така или иначе, няма как светкавично да бъдат добавени други каузи в момента.
Сърдечно благодарим на изявилите готовност да помагат.
Ще ви уведомим своевременно, когато възобновим тази възможност.
Flowers Cherry Blossom

Аз дарих всичките си точки, но никъде не виждам трансакцията на точките като дарение. Само виждам, че имам нула точки, и като история на трансакциите виждам получените точки от БГ Мама. И съответно не ми стана ясно, кой, как и по какъв начин би издал документ за извършеното дарение. След като ще плащаме данък дарение, поне да се възползваме пък от данъчното облекчение за дарения. Моля да поясните процедурата с даренията и документирането им. Благодаря.

Здравейте,

Точките са възстановени по Вашият акаунт.

# 413
  • Мнения: 9 216
Здравейте, поръчах два чифта обувки от ССС с ваучера от bg-mamma, но за съжаление бяха малки и ги върнах. Как бих  могла да си възстановя ваучера, за да поръчам други?

# 414
  • Мнения: 91
Здравейте,

Опцията за дарение е спряна временно, за да се имплементира функционалност, с която по-лесно и бързо да получавате документ за извършеното дарение.
Ще ви държим в течение и ще ви информираме в темата, когато това е готово и функцията е отново налична.

Поздрави

# 415
  • Пловдив
  • Мнения: 44 771
Здравейте, поръчах два чифта обувки от ССС с ваучера от bg-mamma, но за съжаление бяха малки и ги върнах. Как бих  могла да си възстановя ваучера, за да поръчам други?
и аз се интересувам...по принцип как е уредено.

# 416
  • Мнения: 91
Здравейте, поръчах два чифта обувки от ССС с ваучера от bg-mamma, но за съжаление бяха малки и ги върнах. Как бих  могла да си възстановя ваучера, за да поръчам други?
и аз се интересувам...по принцип как е уредено.

При връщане на закупена стока условията за възстановяване на сумата са според описаните от самия търговец. Може да е чрез нов ваучер от тяхна страна, промокод, зареждане във виртуален портфейл или възстановяване по подадена от вас банкова сметка (при суми от ваучери това е по-рядка практика). Би трябвало да е упоменато на страницата на онлайн магазина на “Условия за връщане”.

# 417
  • Мнения: 91
alina_si, тук са условията за връщане. Има и мейл за контакт.
https://ccc.eu/bg/vrsane

# 418
  • София
  • Мнения: 3 378
Да похваля озон, много бързо ми изпратиха доставката. Доволна съм и от box now.
Стана ми интересно за данъците, сега разгледах поръчката в ozone, разгледах касовата бележка пдф:  книги, ваучерът е отразен като отстъпки 30 лв, графа: общо за плащане, доплатих с карта /поръчах няколко книги на обща стойност повече от ваучера 3000 т. или 30 лв. от insentiv/ В ozone този ваучер не се води приход за тях,  фирмата няма да плати данък върху този приход, потребителите косвено плащаме само ддс-то в цената на продуктите. официален приход за фирма озон е само стойността, която доплатих,. Те реално пари от инсентив /бг-мама/ за точките не получават. Продават ми продукти на по-ниска цена вероятно за сметка на търговската им надценка.
Всички са доволни, освен държавната хазна Simple Smile

# 419
  • Мнения: 91
Темата за данъчното облагане беше неколкократно дискутирана, но отново бихме искали да ви напомним, че всеки, който желае да декларира получените си точки в общината по местоживеене като получено дарение по ЗДМДТ, може да го направи с копие (скриншот) от закупените си ваучери.

Тези от вас, които искат да използват сертификат от направените от тях дарения за данъчно облекчение по ЗДДФЛ в НАП, ще получат необходимите сертификати от нас след възстановяване на функционалността за дарение в LoyaltyHub IncentivAI.

Държим отново да отбележим, че BG-Mamma няма правомощието да съветва или указва на потребителите си какви действия да извършват или не към институциите на Република България. Като опериращи с анонимни профили, необвързани с лични данни, не можем да носим отговорност за тях.

Общи условия

Активация на акаунт