НОВО: Лоялна програма в BG-Mamma

  • 49 029
  • 658
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: 2 787

Pushpin Тези потребители, които са натрупали над 1000 звезди са отличени с рейтинг Бронз, тези с над 5000 - с рейтинг Сребро.


Ще може ли всеки потребител да вижда бройката на звездите си? В момента е една права стигнала до някъде без да е ясно точно колко са.

# 331
  • Мнения: 91
На този етап не е предвидено да се вижда точният брой на звездите по скалата за ранг.

# 332
  • Сливен
  • Мнения: 5 345
А кога ще бъде оправен проблема, със нивата ? Продължава да показва, че съм ниво "Стартово".

# 333
  • Мнения: 91
Все още се работи по проблема с визуализирането на правилните ранг нива.
Веднага щом бъде отстранен ще ви уведомим.

# 334
  • Мнения: 32 303
Участието в предстоящите предизвикателства ще е обвързано ли по някакъв начин с това дали имаме инсталирани ад блокъри или не? Например в лова на коледни подаръци не мога да участвам, защото имам ад блокър.
Ваши партньори звънят ли по телефона, за да ни записват за предстоящи безплатни презентации/дегустации на Шеф Андрей (поне това име чух по телефона, че връзката не беше много добра)?

# 335
  • Мнения: 91
Липсата или наличието на ад блокър няма да имат отношение към участието в бъдещите предизвикателства. Тяхното популяризиране и информирането на потребителите обаче може да бъде направено посредством банери, които имащите ад блокър няма да могат да видят. Ако следите редовно лендинг страницата на лоялната програма и тази тема, ще можете и оттук да се информирате за игрите.

BG-Mamma не участва по никакъв начин в телефонен маркетинг и не предоставя на никого телефонни номера на потребители, свен само и единствено за изпращане на награди от игри с куриер, с изричното знание и съгласие на потребителя.

# 336
  • Мнения: 787
BG-Mamma не участва по никакъв начин в телефонен маркетинг и не предоставя на никого телефонни номера на потребители, свен само и единствено за изпращане на награди от игри с куриер, с изричното знание и съгласие на потребителя.

А IncentivAI платформата предоставя ли имейлите, телефонни номера, потребителски профил и консуматорско поведение на трети лица за целите им? Ако и да не са събрани все още тези данни, за в бъдеще ще се съберат. Колегата от партньорите ако може да ми отговори.

# 337
  • София
  • Мнения: 47 163
BG-Mamma не участва по никакъв начин в телефонен маркетинг и не предоставя на никого телефонни номера на потребители, свен само и единствено за изпращане на награди от игри с куриер, с изричното знание и съгласие на потребителя.

А IncentivAI платформата предоставя ли имейлите, телефонни номера, потребителски профил и консуматорско поведение на трети лица за целите им? Ако и да не са събрани все още тези данни, за в бъдеще ще се съберат. Колегата от партньорите ако може да ми отговори.

# 338
  • Мнения: 17 489
Лоялна програма, при закупуване на ваучер за Озон за 30 лева първо даде бъг и не успешна транзакция, а после ми изчезнаха 3000 точки от картата. Ваучерът обаче липсва. Вторият път успях да си закупя ваучер и вече го използвах, но така днес за ваучер от 30 лева съм минус 6000 точки (от 24 000 на 18 000) Може ли по някакъв начин да бъдат възстановени?
Това са ми ваучерите:

# 339
  • София
  • Мнения: 22
Лоялна програма, при закупуване на ваучер за Озон за 30 лева първо даде бъг и не успешна транзакция, а после ми изчезнаха 3000 точки от картата. Ваучерът обаче липсва. Вторият път успях да си закупя ваучер и вече го използвах, но така днес за ваучер от 30 лева съм минус 6000 точки (от 24 000 на 18 000) Може ли по някакъв начин да бъдат възстановени?
Това са ми ваучерите:


Възстановени са

# 340
  • Мнения: 17 489
Много благодаря ❤️

# 341
  • Мнения: 32 303
Има ли възможност използваните ваучери да се отбелязват автоматично като използвани?

# 342
  • Мнения: 17 489
Не, ние си ги маркираме.

# 343
  • Мнения: 32 303
Забелязах, но няма да е лошо да има такава автоматична опция.🙂

# 344
  • Мнения: 35 946
spopov, същия проблем и при мен.
Веднъж се провали транзакцията, възстановихте ми точки и сега пак не се генерира ваучер, а точките са взети. Моля за съдействие.

Общи условия

Активация на акаунт