Много разочарован от Sameday

  • 21 648
  • 255
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 62 499
И аз бях избрала Easy box, но дойде в БГ пощи моя телефон от Емаг. Даже не знаех, че Сеймдей имат договор с тях. От форума разбрах.

# 91
  • Мнения: 3 827
Моят пък дойде със Спиди, но беше от външен търговец.

# 92
  • Мнения: 2 014
И аз бях избрала Easy box, но дойде в БГ пощи моя телефон от Емаг. Даже не знаех, че Сеймдей имат договор с тях. От форума разбрах.

От скоро имат договор с пощите и доставят и до пощенски станции вече. Аз един път ги тествах и си дойде в срок там. Излизат като отделни локации като се поръчва от Емаг.

# 93
  • Мнения: 76 324
Pick up point точки някакви се водят май.

# 94
  • Мнения: 20 456
Избира се доставка до Easybox и няма проблеми. До адрес не е препоръчително.
Зависи. Докато аз чаках 2 месеца за моята пратка, няколко пъти ми обясняха от колцентъра, че ноември и декември са им натоварен месеци заради черните петъци, коледните  и новогодишните. Имало вълна от поръчки от черния петък на емаг

# 95
  • Мнения: 62 499
И моят телефон беше от ЧП. Бързо дойде.

# 96
  • Мнения: 12 830
Много внимавайте и с Изибокс! Ако пратката дойде с дефект/ счупена/повредена, нямаш опция преглед, дефакто няма и как да докажеш, че не по твоя вина е повредата.

# 97
  • Мнения: 62 499
Че то и в пощите няма преглед.

# 98
  • Мнения: 76 324
Опцията зависи от търговеца. Дали я е посочил. Не от куриер.
Но да...от кутия няма как да се упражни това право дори да е дадено от изпращача.
Но от поща защо? Нали има човек там...не е механизирано като кутиите...

# 99
  • София
  • Мнения: 6 823
То при Sameday най-странното е, че зависи кой куриер в кой район е. В квартала, в който е работното ми място, три пъти вече идва съвсем точно и навреме. Буквално в съседния квартал са пропищели колко са некадърни Sameday.
Не знам дали вече не са се постегнали при толкова недоволни...
Макар че вторите след Sameday, които вече отказвам да използвам, са Еконт...

# 100
  • Мнения: 143
Много внимавайте и с Изибокс! Ако пратката дойде с дефект/ счупена/повредена, нямаш опция преглед, дефакто няма и как да докажеш, че не по твоя вина е повредата.
Или дори липсваща стока, както беше при мен. И вече 4ти месец чакам отговор на 4 запитвания към емаг, а тук дори един потребител взе да ми обяснява,че нямало нужда от много запитвания, и как си вършили работата и видиш ли щели да ми отговорят още на първото....

# 101
  • Букурещ
  • Мнения: 7 931
Много внимавайте и с Изибокс! Ако пратката дойде с дефект/ счупена/повредена, нямаш опция преглед, дефакто няма и как да докажеш, че не по твоя вина е повредата.
Или дори липсваща стока, както беше при мен. И вече 4ти месец чакам отговор на 4 запитвания към емаг, а тук дори един потребител взе да ми обяснява,че нямало нужда от много запитвания, и как си вършили работата и видиш ли щели да ми отговорят още на първото....

Само, който не знае как работи един кол център праща по 4-5-10 запитвания! Да умреш от смях! С три клика си осигурявате през бота телефонна връзка със служител, ама хииич не ми се обяснява на неграмотно население! Не 4-ти месец, нищо няма да дочакате по начина, по който вървите.

# 102
  • Мнения: 20 456
Добре де, обяснете го нормално, не умирайте от смях толкова. Аз съм от тези, дето не знаят как работи един колцентър. Признавам, че не разбирам. Но винаги бих предпочел жив разговор с човек, а не да си приказвам с ботове и AI.  Затова и много се изнервям като се свържа с ДСК например, няма пробиване до жив оператор...

Последна редакция: вт, 18 мар 2025, 21:19 от diziler

# 103
  • Мнения: 143
Много внимавайте и с Изибокс! Ако пратката дойде с дефект/ счупена/повредена, нямаш опция преглед, дефакто няма и как да докажеш, че не по твоя вина е повредата.
Или дори липсваща стока, както беше при мен. И вече 4ти месец чакам отговор на 4 запитвания към емаг, а тук дори един потребител взе да ми обяснява,че нямало нужда от много запитвания, и как си вършили работата и видиш ли щели да ми отговорят още на първото....

Само, който не знае как работи един кол център праща по 4-5-10 запитвания! Да умреш от смях! С три клика си осигурявате през бота телефонна връзка със служител, ама хииич не ми се обяснява на неграмотно население! Не 4-ти месец, нищо няма да дочакате по начина, по който вървите.
Не само не знам как работи един кол център, ами не съм и длъжна да знам. И си спестете обидите за неграмотното население,защото си личи кой колко е грамотен. Мислите ли,че не съм опитала повечето начини,включително и на "телефонната връзка", на която няма връзка с никой...  ???
И щом желаете, продължавайте да си комуникирате с чат-ботове. Аз такова желание нямам.
Лека вечер!

# 104
  • София
  • Мнения: 6 823
Мен пък адвокатът ми винаги ме е съветвал всячески да се опитам да имам писмена комуникация, а не по телефона. Така, ако се налага, винаги имам черно на бяло какво се е случило.
По телефона - тоя казал, оня казал...

Общи условия

Активация на акаунт