Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да правя, ако не мога да анулирам поръчка от ИКЕА?
Какви документи са необходими за връщане на продукт в ИКЕА?
Какво да правя, ако желаната от мен стока не е налична в магазина?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да правя, ако не мога да анулирам поръчка от ИКЕА?
Ако не можете да анулирате поръчка, важно е да запазите и приложите всякаква документация, която удостоверява плащането. Можете да се свържете с кол центъра или да посетите магазин, но в момента системата им е проблематична и често нямат достъп до информация. Препоръчително е да подадете сигнал до Комисията за защита на потребителите (КЗП), за да потърсите правата си.
-
Какви документи са необходими за връщане на продукт в ИКЕА?
-
Какво да правя, ако желаната от мен стока не е налична в магазина?
Ако желаната от вас стока не е налична в магазина, добра идея е първо да проверите наличността онлайн, преди да планирате посещение. Много клиенти съобщават, че уебсайтовете често са недостъпни или не са актуализирани своевременно, така че е разумно да бъдете предпазливи, когато правите онлайн поръчки, тъй като системата може да не работи правилно.
-
Какви проблеми са съобщени от потребителите относно услугите на ИКЕА в България?
-
Какви са възможностите за компенсация от ИКЕА за проблеми с доставката?


. Gronlid не върши работа, той е както Vimle на сайта.

Идеята ни е, ако на някой му се доспи докато гледа, да може да се опъне без да се налага да става да разпъва. Горният вариант също е добре, трябва да се измери.