Време е за ИКЕА - тема 43

  • 42 723
  • 735
  •   1
Отговори
# 240
  • Варна
  • Мнения: 3 308
A Holmsund-а преди колко време го купихте?
От скоро е, преди два месеца. Ще видим как ще е в бъдеще.

# 241
  • Бургас
  • Мнения: 1 534
Искам да видя сайта на ИКЕА в Турция и Гърция, но не може и не може. Някой отварял ли е скоро. Искам да отида да си купя газовото барбекю от серията Grillskar. Тук при нас има само това с въглища. Преди съм пазарувала от Истанбул, но не мога да разбера има ли го. В румънската го няма. Открих го в немската. Пазарувала съм и от Англия и от Германия, ама това е много килограми. А серията много ми хареса. Може да се допълни с котлон, мивка , шкаф.

# 242
  • Мнения: 653
Ще го сменяме. BRISSUND и BARSLOV съм набелязала за проба, но вече нямам доверие на мострите и се притеснявам да не се подведем пак. Имате ли отзиви от ъгловите им модели?
Взех ъгловият BARSLOV, но не съм доволна - за сядане ми е плитък и е твърд, което създава усещане, че ще се изхлузиш от дивана. След като го купих видях, че триместният е с 10 см по-широк - мисля, че той би бил удобен за сядане. Всъщност зависи как човек очаква да се чувства, когато сяда: напълно отпуснат назад в дивана или сядане в по-изправена позиция за пиене на кафе и разговори.

За спане не съм го ползвала, но не виждам причина да не е удобен за инцидентно преспиване.

# 243
  • Мнения: 7 144
Безплатната доставка отново е налична опция, при поупка над 400 лв. с изключение на някои стоки, йеееей :
https://www.ikea.bg/

Та докато и аз се чудех между BARSLOV и HOLMSUND стана бъга в системата, после отмениха безплатната доставка, после като всичко се оправи и двата, които бях харесала се изчерпаха като наличност онлайн Joy.
Междувременно се появи FRIHETEN в съвсем нов цвят, а той беше и най-желан, само дето наличните до скоро цветове не ме устройваха. Та току що поръчах FRIHETEN, с безплатна доставка и не смея да се зарадвам докрай, докато не го видя вкъщи Grinning

# 244
  • Пловдив
  • Мнения: 5 236
Преди седмица направих поръчка за няколко дреболийки. Всичките все още са налични в сайта. Но по поръчката няма движение. Какъв може да е проблемът?

# 245
  • Пловдив
  • Мнения: 4 159
Здравейте,
На този гардероб мога ли да му сложа лост за закачалки?
Евентуално някой от тези:
https://www.ikea.bg/products/hjalpa-relsa-za-zakachalki-regulirashta-se/39428280/
https://www.ikea.bg/products/hjalpa-lost-za-zakachalki/60450127/
Скрит текст:

# 246
  • Мнения: 8 070
Здравейте,
На този гардероб мога ли да му сложа лост за закачалки?
Евентуално някой от тези:
https://www.ikea.bg/products/hjalpa-relsa-za-zakachalki-regulirashta-se/39428280/
https://www.ikea.bg/products/hjalpa-lost-za-zakachalki/60450127/
Скрит текст:
Сегашните детски гардероби са с корпуси Platsa и в зависимост от дълбочината нa рамката се купува един от двата лоста. За плитък корпус е този https://www.ikea.bg/products/hjalpa-lost-za-zakachalki/60450127/, за дълбок - https://www.ikea.bg/products/hjalpa-relsa-za-zakachalki-regulirashta-se/39428280/

Старите бяха Stuva и там лостовете бяха различни.

# 247
  • Пловдив
  • Мнения: 4 159
drago_2008 Heart

# 248
  • Мнения: 5 499
В миналата тема ви питах за насоки за customize-ване на Vimle.

Да докладвам - краката за Besta STUBBARP пасват отлично, високи са 10 см, за разлика от оригиналните Vimle, които са 6.5 см. Под краката на двуместната разтегателна част сложих furniture raisers от Temu с височина 3.5 см и дупките между двуместния модул, лежанката и подлакътника си паснаха съвършено. Стои стабилно, макар че диванът да не се ползвал за спане все още.

Също искам да похваля Soferia. Калъфите дойдоха доста преди максималния срок, пасват идеално и цветовете са като на сайта им. Само леко се затрудних с калъфа за лежанката, но просто си трябваха двама човека, за да го надянат хубаво. Нашият плат е Elegance (цвят Turquoise), произвежда се в Турция, а не в Китай. Наистина се почиства много лесно и е водоотблъскващ.

При крака с височина 10 см, диванът не е твърде висок, а роботът минава успешно отдолу.

# 249
  • Мнения: 8 070
В миналата тема ви питах за насоки за customize-ване на Vimle.

Да докладвам - краката за Besta STUBBARP пасват отлично, високи са 10 см, за разлика от оригиналните Vimle, които са 6.5 см. Под краката на двуместната разтегателна част сложих furniture raisers от Temu с височина 3.5 см и дупките между двуместния модул, лежанката и подлакътника си паснаха съвършено. Стои стабилно, макар че диванът да не се ползвал за спане все още.

Също искам да похваля Soferia. Калъфите дойдоха доста преди максималния срок, пасват идеално и цветовете са като на сайта им. Само леко се затрудних с калъфа за лежанката, но просто си трябваха двама човека, за да го надянат хубаво. Нашият плат е Elegance (цвят Turquoise), произвежда се в Турция, а не в Китай. Наистина се почиства много лесно и е водоотблъскващ.

При крака с височина 10 см, диванът не е твърде висок, а роботът минава успешно отдолу.
А дали може да покажеш една снимка макар и за кратко? Много ми се иска да видя цвета.

# 250
  • Мнения: 5 499
Ще пусна с радост, но щом се върнем у дома, сега пътуваме за почивните дни.

За мен беше важно новият диван да е лесен за поддържане и почистване, тъй че съм много доволна как се получи, отговаря на нуждите ни на домакинство с малко дете, домашни любимци и чести гости други малки деца.

# 251
  • Сред мелниците
  • Мнения: 1 439
Моля ви кажете ми за доставка до адрес.
Имаме две различни поръчки, днес ни уведомиха че едната пристига в ден в който аз ще съм сама.
Казаха ми че доставката била до камиона!!!
Аз знам че е до врата. Тъй като става въпрос за къща, врата ме устройва.
Четох в условията в сайта. Там казват качване до врата се заплаща. При мен качване няма.
Става дума за голям диван, не за някакви кашончета.
Имам две опции, да се разправям с тях или да откажа поръчката.  Но не искам.

Да пиша до ИКЕА няма време. Да отида на място в магазина ?

# 252
  • Мнения: 602
Моля ви кажете ми за доставка до адрес.
Имаме две различни поръчки, днес ни уведомиха че едната пристига в ден в който аз ще съм сама.
Казаха ми че доставката била до камиона!!!
Аз знам че е до врата. Тъй като става въпрос за къща, врата ме устройва.
Четох в условията в сайта. Там казват качване до врата се заплаща. При мен качване няма.
Става дума за голям диван, не за някакви кашончета.
Имам две опции, да се разправям с тях или да откажа поръчката.  Но не искам.

Да пиша до ИКЕА няма време. Да отида на място в магазина ?
Зависи дали сте платила качването. Ако не сте си е до камиона.

# 253
  • Мнения: 7 144
Понеже моя диван пристигна два дни след поръчката, прясно инфо. Бях поръчала с опция качване до врата /на първи етаж съм/ което ми начисли 65 лв., доставката си беше безплатна. На практика шофьора помогна на моят съпруг да го внесат вътре до хола. Но опрделено си трябва мъжка ръка, само човек няма шанс. Ако аз бях сама и го нямаше ММ, двамата с шофьора нямаше да можем да го вкараме в апартамента.

# 254
  • Мнения: 8 070
Понеже моя диван пристигна два дни след поръчката, прясно инфо. Бях поръчала с опция качване до врата /на първи етаж съм/ което ми начисли 65 лв., доставката си беше безплатна. На практика шофьора помогна на моят съпруг да го внесат вътре до хола. Но опрделено си трябва мъжка ръка, само човек няма шанс. Ако аз бях сама и го нямаше ММ, двамата с шофьора нямаше да можем да го вкараме в апартамента.
Доставка до врата го разбирам да седя и гледам, не някой да помага и пак да се гърбим. Крайно некоректно от тяхна страна! В тези случаи трябва по двама души да доставят, нали предварително им пише в заявката, че има качване!?

Последна редакция: пн, 03 мар 2025, 19:36 от drago_2008

Общи условия

Активация на акаунт