Пазаруване от Best Secret- Тема 4

  • 67 920
  • 762
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 88
Скрит текст:
Здравейте, за първи път ще връщам закупени стоки от сайта. Въпросът ми е - задължително ли е всеки артикул да бъде поставен в торбичката, в която е пристигнал, тъй като съм изгубила едната торбичка? И още нещо в кашона, в който съм ги получила ли трябва да ги върна? Малко странно ми се вижда, ако нещата за връщане са с доста малък обем и кашонът, на практика, ще е празен, но знам ли?
Нищо от това, което питаш не е задължително

Благодаря!

# 406
  • Мнения: 9 666
Според мен артикула трябва да си е в същата торбичка. На него има баркод. За кашона не е задължително със сигурност.

# 407
  • Мнения: 76 417
по закон нито едно от двете - вътрешна торба и кашон, не трябва да са същите. Може и в твои. Целта е да се гарантира че стоката няма да се повреди по време на транспорта обратно към търговеца - това само изисква закона, тоест кашона /ако например се връща техника/ да е здрав и да гарантира целостта на стоката вътре.
Та не е задържително да са същите.

# 408
  • Мнения: 1 265
Според мен артикула трябва да си е в същата торбичка. На него има баркод. За кашона не е задължително със сигурност.
Няма нужда.На листа,който се слага при артикула,си пише номера.Той е важен.

# 409
  • Мнения: 9 666
Да, знам, че се слага “списък” какво връщаш и допускам, че не би имало чак такъв проблем, ако го няма плика. Аз все пак на всичко се старая да пазя опаковките докато реша ще връщам или не. Все пак по-удобно би им било, предполагам.

# 410
  • Варна
  • Мнения: 11 969
Някой получи ли си ваучера от попълване на анкетата?

# 411
  • Мнения: 1 265
Доколкото помня беше след 28-ми.

# 412
  • Мнения: 4 471
Каква анкета?

# 413
  • Варна
  • Мнения: 11 969
Аз запазих имейла и в него пише:

Your voucher will be automatically added to your BESTSECRET account at the end of the survey period (by 28 March 2025 at the lastest).

Получих имейл на 03.03.25  с линк към анкета, която ако попълня ще ми дадат ваучер за 15%

# 414
  • Мнения: 11 823
Аз вчера получих 10% със срок на валидност 2 дни, но не е свързан с анкетата.

# 415
  • София
  • Мнения: 4 558
Аз вчера получих 10% със срок на валидност 2 дни, но не е свързан с анкетата.
И аз така.

# 416
  • Мнения: 255
Здравейте,
Вчера върнах в Спиди кашон с обувки.
Днес на мейла получавам съобщение от Беста, което не разбирам:

"Вашето връщане към BESTSECRET предстои и трябва да изтеглите и отпечатате формуляра за връщане заедно с всички етикети за доставка и да го изпратите до бърз офис или автоматичен шкаф за обработка."

Изтеглила съм формуляра за връщане.

Пропускам ли нещо?

# 417
  • някъде там
  • Мнения: 1 584
Здравейте,
Вчера върнах в Спиди кашон с обувки.
Днес на мейла получавам съобщение от Беста, което не разбирам:

"Вашето връщане към BESTSECRET предстои и трябва да изтеглите и отпечатате формуляра за връщане заедно с всички етикети за доставка и да го изпратите до бърз офис или автоматичен шкаф за обработка."

Изтеглила съм формуляра за връщане.

Пропускам ли нещо?
Закъснял  имейл за потвърждение от генерирането на товарителницата в сайта, което сте направили вчера!

# 418
  • Варна
  • Мнения: 11 969
Сега се сетих, че онзи ден попълних втора анкета, която беше малко по-кратка и на друга тема и завърших със съвет към тях. Май и за нея пишеше, че ще ми дадат ваучер за 10% ли беше....

# 419
  • Мнения: 4 471
Аз пък никак не получавам от тях нищо,а доста пазарувам по принцип,макарт,че скоро не съм..

Общи условия

Активация на акаунт