Всякакви въпроси за пералнята - тема 20

  • 27 479
  • 739
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 51 869
Свеки си купи АЕГ шеста серия (тоест невисок клас) и е супер доволна. Седма серия е още по-добре.

# 466
  • Мнения: 192
Ако не Ви затруднявам, бихте ли ме насочили към днешна дата коя марка да търся и гледам. Трябва да избирам съдомиялна, котлон, фурна...и вече съм тотално объркана 😂
Благодаря
И двете са много зле и нямат нищо общо с добрите стари марки.

Последна редакция: сб, 26 апр 2025, 21:27 от gigina

# 467
  • Мнения: 96
След моя злополучен опит с техниката, Ви съветвам, при възможност, да купите онлайн. Така ще може да тествате и ако има проблем, да върнете в 14 дневен срок. Оказва се, че онлайн имаме повече права. 14 дни не са много, но все пак е по - добре от нищо. Успех!

Последна редакция: нд, 27 апр 2025, 11:02 от princess_07

# 468
  • Мнения: 51 869
И там обаче има уловки - трябва да е в оригиналната опаковка, с ненарушен вид... Няма как да им се върне пералня или хладилник все едно не са разопаковани.  Като цяло тази клауза работи за ризи, обувки, бижута, разни дребни неща в кутии...

# 469
  • Мнения: 451
Какво ли нямат да измислят търгашите за извинение да не върнат парите на купувача

После иди вярвай на някой магазин че мисли за клиента

Винаги подхождам с недоверие и отвращение преди покупка на нещо и се моля на Господ да дойде цяло и да не се развали после. Да изкара някоя година и после директно в коша.

Да не се занимавам с гаранциите им на тия. На никой магазин нямам 100% доверие

# 470
  • Пловдив
  • Мнения: 4 151
Колко удобно,
Да ползваш уред и да го върнеш, защото си променил решението си.

Освен ако няма упоменат тест период, ми се струва неуместно очакване от потребителите.

# 471
  • Мнения: 10 040
Който пазарува от амазон знае че има секция за използвани продукти, където са класирани според състоянието. Някои са само с наранена опаковка, но други са тествани и върнати.
Много магазини за матраци предлагат 100 дни тестов период.
Има и безброй други примери.

Не само че не е неуместно, а дори се ползва за реклама.

# 472
  • Мнения: 27 804
Да не гояорим, че в чужбина е много честа практика и масово хората връщат. Само в България клиента няма права.
Отклоних се, извинявам се.

# 473
  • Мнения: 76 076
След тест периода тук НЕ връщат пари обаче. Донаждаш си и купуваш друг по-скъп от същия търговец .
Не знам чели ли сте им усровията на повечето сайтове за тия тестове ..но са абсурдни и този тест е парлама.
Нани например начисляват по Х лв за всеки ден период ...които ще платиш ти....ако върнеш.
Юск имаХА опция да върнеш ползван матрак и аз върнах така..но вече я махнаха опцията!
И още примери мога да давам.....но не са в интерес на клиента.

Последна редакция: нд, 27 апр 2025, 19:05 от teta75

# 474
  • Мнения: 51 869
Абе, права хубаво, ама аз не приемам някой да купи печка, да опече агнето и да я върне после. Или да си изпере голямото пране и да върне. Нали после цената за тези права ще се натовари върху цените на изделията, за да може търговецът да си покрие загубите от върнати стоки? Или някой вярва, че плаща от джоба си?

# 475
  • Мнения: 27 804
В България пазара е тесен. Предполагам това е основната причина търговците да не могат да ухажват клиента както е на вън.
Аз където живея за момента, например във големите вериги си има щанд returns. Виждала съм да чакат на опашка да върнат килим, диня (половина), телевизори, градинска косачка. Няма проблем. Връщат им парите.
При нас няма как да стане, бизнеса не може да си позволи такива загуби. Дори и да ги препродде на по ниска цена.

# 476
  • Мнения: 76 076
Малък..направо дребен пазар сме..да.
Това е причината. Съгласна съм с това.

# 477
  • Мнения: 7 672
Аз не бих върнала стока без основание за рекламация или ако пазарувам онлайн - ако не отговаря на описание, респ. се окаже с ниско качество, все неща, които не можеш да прецениш от разстояние. Затова и при онлайн пазаруване е логично да има срок за връщане без мотиви.
Това масово връщане на ползвани стоки (без да е рекламация) може и да изглежда на първо четене като "ухажване" на потребителите или някакво "право", но за мен просто си е още един начин да се толерира безраборното и необмислено (дори безотговорно) пазаруване - после я върнеш, я не, ама пазаруването на щяло и не щяло се насърчава всякак и се превръща в манталитет. И после - били сме консуматорско общество. То се и възпитава това консуматорство, включително с "права" да върнеш безпричинно ползвани стоки. Аз лично бих се чувствала неудобно - не от магазина, от себе си. 

# 478
  • Мнения: 76 076
Харесва ми на мен консуматорството.
Нямам против.

Който не го харесва спокойно може са НЕ купува. Но нека не дава наклон на останалите....а и се отклоняваме многооо от темата.

# 479
  • Мнения: 7 672
Харесва ми на мен консуматорството.
Нямам против.

Който не го харесва спокойно може са НЕ купува. Но нека не дава наклон на останалите....а и се отклоняваме многооо от темата.
Наклон не давам, написала съм какво аз не бих направила, а не какво да не правят останалите. И на следващо място, темата се беше вече отклонила преди поста ми. Или от всички мнения по този въпрос баш моето ти се оказа отклонение?! Твърде избирателно...
П.П. Аз също пазарувам, и то много. Но по повдигнатия въпрос съм солидарна с ЧС. Вещта на практика вече е станала "втора употреба" с всички рискове за последващ потребител, ако се продава.

Общи условия

Активация на акаунт