YETTEL НЕУСТОЙКА

  • 3 681
  • 44
  •   1
Отговори
  • Мнения: 935
Здравейте!
Миналия месец получих sms  за увеличение на месечните такси и във връзка с увеличението с предоставената възможност да ПРЕКРАТЯ ДОГОВОРА БЕЗ САНКЦИИ. Обадих се на оператор да потвърди, че ще е без санкции и се възползвах.
Днес при посещение на офис, разбирам, че имам начислена неустойка. Служителят в офиса не ми отговори защо (нямал права и не виждал), отказа ми и разговор с управител, защото и управителят не виждал какво и защо и ме насочи да звънна  на оператор. Обадих се на оператор, но и той не ми отговори (и той нямал права), а ме насочи да пиша в контактната форма.
Има ли и други, които са прекратили предсрочно договорите си миналия месец и имате ли неустойки?
Много ще се радвам, ако някой от служителите прочете и отговори.

# 1
  • София
  • Мнения: 37 584
Имате ли взети устройства?

# 2
  • Мнения: 935
Не. При обаждането ми преди прекратяването и те потвърдиха, че нямам. И днес също ми потвърдиха, че нямам.

# 3
  • Melmak
  • Мнения: 8 675
КЗП. Йетел са изключително неприятни, скоро и аз смятам да си прекратя договора. Служителите им са некомпетентни и това, че ви казват нещо днес, не значи, че утре друг няма да ви каже друго. Просто е отвратително.

# 4
  • Мнения: 379
Пишете им мейл, нека всичко го има черно на бяло, иначе само ще вдигат рамене и ще си прехвърлят отговорността.

# 5
  • Мнения: 935
Писах им във формата за контакти ... В очакване съм.

# 6
  • Мнения: 2 845
Колко е неустойката? Сигурно е получените отстъпки. Те винаги така процедират. Другото е ако е прекратен извън посочения период.
Това и уловката:
От януари 2025 г. Yettel България актуализира цените на абонаментните си планове, като същевременно подобрява някои от параметрите на предоставяните услуги по действащите договори на клиентите си – добавя повече минути, мегабайти, по-добра скорост. Клиентите могат да прекратят договора си без да дължат неустойка за предсрочно прекратяване и възстановяване на използвани отстъпки от цената на абонамента си в периода 4 декември 2024 г. – 4 януари 2025 г. При прекратяване, потребителят дължи използвани отстъпки/субсидии за закупени устройства, оставащи лизингови вноски и задължения за използвани до момента на прекратяването услуги.
Информация по темата https://www.segabg.com/hot/category-economy/kzp-za-yettel-nezako … eshtu-zaplashtane

# 7
  • София
  • Мнения: 37 584
КЗП. Йетел са изключително неприятни, скоро и аз смятам да си прекратя договора. Служителите им са некомпетентни и това, че ви казват нещо днес, не значи, че утре друг няма да ви каже друго. Просто е отвратително.
Само за информация - КЗП не се занимава с оператори.

# 8
  • Melmak
  • Мнения: 8 675
Странно! Защо не се занимава?
Кой се занимава, ако не кзп? Кой е органът?

# 9
  • Мнения: 28 673
Комисията за регулиране на съобщенията е органът. Дали вършат работа обаче... Не вярвам.

# 10
  • Мнения: 10 656
Откровено заявявам, че Йетел са отвратителни. Също исках да си преустановя договора с тях и се оказа, че не е толкова лесно. При предното увеличение и аз потърсих оператор, за да се възползвам от написаното в този СМС, но се оказа, че е доста подвеждащо формулирано и има неустойки и възстановяване на суми за т.нар. промо периоди.
Сто пъти съм ходила в офис и съм говорила с техния кол център - положението е хора, събрани от кол и въже, нелюбезни, враждебни и некомпетентни. Стискам зъби още няколко месеца и се махам от тях завинаги.

Мобилните оператори си имат лоби и картелни споразумения, колкото и да се твърди обратното. Имат достатъчно големи юридически отдели и е почти кауза пердута да тръгнеш да се занимаваш с договорите им. Те и на това разчитат, де.

# 11
  • Мнения: 2 845
КЗП. Йетел са изключително неприятни, скоро и аз смятам да си прекратя договора. Служителите им са некомпетентни и това, че ви казват нещо днес, не значи, че утре друг няма да ви каже друго. Просто е отвратително.
Само за информация - КЗП не се занимава с оператори.
Напротив. Точно с това се занимава и даже конкретно с тях. Информация от страницата на КЗП
https://www.kzp.bg/bg/novini/meldungen/yettel_04-01-2025.php

# 12
  • Мнения: 6 371
Здравейте!
Миналия месец получих sms  за увеличение на месечните такси и във връзка с увеличението с предоставената възможност да ПРЕКРАТЯ ДОГОВОРА БЕЗ САНКЦИИ. Обадих се на оператор да потвърди, че ще е без санкции и се възползвах.
Днес при посещение на офис, разбирам, че имам начислена неустойка. Служителят в офиса не ми отговори защо (нямал права и не виждал), отказа ми и разговор с управител, защото и управителят не виждал какво и защо и ме насочи да звънна  на оператор. Обадих се на оператор, но и той не ми отговори (и той нямал права), а ме насочи да пиша в контактната форма.
Има ли и други, които са прекратили предсрочно договорите си миналия месец и имате ли неустойки?
Много ще се радвам, ако някой от служителите прочете и отговори.
На коя дата прекрати договора и как го прекрати(с пренос, директно)?

# 13
  • Мнения: 935
На 17.12 с пренос

# 14
  • Мнения: 6 371
В срок е било. Нямаш устройство. Няма причина да имаш неустойка.

Пиши им. Трябва да ти кажат причината.

Общи условия

Активация на акаунт