YETTEL НЕУСТОЙКА

  • 5 627
  • 44
  •   2
Отговори
# 15
  • Мнения: 901
Аз също бях на Yettel и на 03.01.2025г прекратих договора си, чрез пренос на номера ми към друг оператор.
Вчера видях последната си фактура издадена от Yettel, дори имат да ми връщат 2,45лв.
Ни би следвало да имате начислена неустойка. Пишете жалби и си търсете правата.

# 16
  • Мнения: 2 802
Моят съвет е да поискате фактурата, която са ви издали със съответната сума за отчетния период. Възможно е още да не е фактурирано, ако датата ми на фактура е да кажем на 15-20 и т.н. В самата фактура са описани всички начисления.

# 17
  • Мнения: 24 856
За някой дето вече е приключил с тях няма какво да чака обичайната си месечна дата, те на нея дата няма да му начисляват тепърва месечна сметка. Каквото има, вече са го начислили.

# 18
  • Мнения: 2 802
В Йеттел специално, неустойките ги начисляват на датата на фактуриране и така могат да изкарат фактурата. При Вива и А1 може и да ги начисляват веднага.

От личен опит - а може и просто да съм попаднала на нов служител.

# 19
  • София
  • Мнения: 9 390
КЗП. Йетел са изключително неприятни, скоро и аз смятам да си прекратя договора. Служителите им са некомпетентни и това, че ви казват нещо днес, не значи, че утре друг няма да ви каже друго. Просто е отвратително.
Само за информация - КЗП не се занимава с оператори.

Е, не се занимава с оператори пък скоро им забрани да си вдигнат цените Simple Smile

# 20
  • Мнения: 76 450
КЗП. Йетел са изключително неприятни, скоро и аз смятам да си прекратя договора. Служителите им са некомпетентни и това, че ви казват нещо днес, не значи, че утре друг няма да ви каже друго. Просто е отвратително.
Само за информация - КЗП не се занимава с оператори.

Занимават се.

# 21
  • Мнения: 32 290
На този етап все още не мисля да се местя към друг оператор, но...Някой друг имал ли е проблем с влизането в приложението на YETTEL? От поне 2 месеца се опитвах и все грешки някакви...Уж грешна парола. После проблеми и с пращането на код (като натисна на "Забравена парола"). Пак доста грешки и след въвеждането на кодовете...и всеки път ми писваше и се отказвах.
Исках да си видя фактурата от 18.11.2024 г., после следващата и днес последната. Всеки път гореописаните грешки. Днес с триста зора и след поредните грешки най-накрая успях да я променя тази парола (естествено, минимум 3 пъти я въвеждах+ телефонния номер, докато стане). Не мога да им схвана спатиите това увеличение от 2 лв+ДДС откога ми го начисляват (тази година и смс известие за увеличаването не получих, досега съм получавала "честитките" с смс). Имам два  регистрирани телефонни номера към тях, и на двата номера сметките бяха по-високи още от декември. На 30.11.2024 г. продължих договорите УЖ при същите условия и със същия месечен абонамент, всичко абсолютно еднакво, само съм щяла да имам повече МБ интернет. За първи път не ми дадоха и копие на договора на хартия тогава (уж еко политика), това вярно ли е, че вече "нищо не давали на хартия"?!🤔

# 22
  • Мнения: 24 856
Искай си, не дават по подразбиране но не мисля че имат право да ти откажат. Просто не принтират по подразбиране и да дават хартии дето я ги иска човекът, я не, както беше преди години.
Иначе договорът ти трябва да е наличен за сваляне в акаунта ти, въпросът е че нямат прово да ти откажат да го прочетеш преди да си го подписала. Е, мръщят се и мрънкат ама това си е техен проблем, не твой Grinning

# 23
  • Мнения: 32 290
Работата е там, че за първи път изобщо не се усетих на момента, че нищо на хартия не ми дават. Не ми беше добре, бързах да се махна оттам и...чак като видях фактурата за декември се сетих.🙄
Ще погледна в приложението какво е налично (разбира се, ако и този път няма грешки и ме допусне вътре).

# 24
  • Мнения: 24 856
А, те няма да ти предложат, това е сигурно Grinning За тях ако може да ти кажат 2 приказки и да сключиш какъвто договор те ти казват, ама и набързо да е че имат и други клиенти да залъгват Grinning
Те и клиентите съм в потрес каква голяма част дори отказват да четат договора, едва ли не "Абе що ме занимавате?", но там вече всеки си знае.

# 25
  • София
  • Мнения: 9 390
Работата е там, че за първи път изобщо не се усетих на момента, че нищо на хартия не ми дават. Не ми беше добре, бързах да се махна оттам и...чак като видях фактурата за декември се сетих.🙄
Ще погледна в приложението какво е налично (разбира се, ако и този път няма грешки и ме допусне вътре).
Докато бях на въпросният оператор и аз не съм получавала фактура на хартиен носител, но и на Виваком и сега не получавам. Просто в един момент не можеха да ми предложат нищо по-добро за нормални пари и се преместих.

# 26
  • Мнения: 32 290
Аз фактурите си ги свалям от приложението, не искам да ми ги разпечатват. За договора обаче за първи път ми се случва да не ми дадат на хартия...

# 27
  • Мнения: 76 450
Моят е стар /на безсрочен съм и го няма в апа/ и да, имам го на хартия.
На майка във вивата ВСЕКИ ПЪТ ИЗЛИЗАМЕ С ДОГОВОР В РЪЦЕТЕ СИ.
Последно преди 2г.

# 28
  • Мнения: 32 290
Мда, свалих договорите от приложението и на единия номер още при подписването тарифата е била с 2 лв отгоре.🤬 Толкова мазно ме е излъгал служителя, хем като ми беше лошо поне два пъти го накарах да потвърди каква е сумата! На другия телефонен номер уж тарифата си е същата, обаче пък продължава да ми е неясно какви са тези уж използвани допълнителни услуги (и на двата номера при това)...
Ако отида в офис ще могат ли да ми кажат какви допълнителни услуги съм използвала (и това заплаща ли се и то)?

# 29
  • Мнения: 76 450
Във фактурата си пише какви са..виж си я цялата.
Да не са УДС?
Или питай оператор...питала съм аз за един лев..оказа се такса включване, че бях закъсняла с плащането и бяха спрели изходящите. Та звънни им.

Общи условия

Активация на акаунт