Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви проблеми са докладвани от потребителите относно услугите на Yetteel?
Какви неустойки се дължат при прекратяване на договор с Yette?
Какви са правата на потребителите при проблеми с мобилните оператори?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви проблеми са докладвани от потребителите относно услугите на Yetteel?
-
Какви неустойки се дължат при прекратяване на договор с Yette?
При предсрочно прекратяване на договора, потребителят дължи само неизползвани отстъпки, оставащи лизингови вноски и задължения за услуги, ползвани до момента на прекратяване. От 4 декември 2024 г. до 4 януари 2025 г., клиентите могат да прекратят договорите си без да дължат неустойки, при условие, че не са ползвали устройства.
-
Какви са правата на потребителите при проблеми с мобилните оператори?
Основната институция, която се занимава с проблеми, свързани с мобилните оператори, е Комисията за регулиране на съобщенията (КРС), а не Комисията за защита на потребителите (КЗП). КЗП не разглежда жалби за проблеми, свързани с оператори, но потребителите могат да подават жалби и да търсят правата си в съответните институции.
-
Как да разрешите проблеми с достъпа до онлайн услуги на Yette?
-
Какви допълнителни услуги може да бъдат таксувани извън основния пакет и как мога да ги проверя?