RYANAIR - 28

  • 38 334
  • 754
  •   1
Отговори
# 15
  • Все на втория етаж
  • Мнения: 5 905
Аз да попитам, дали скоро са сменяли размерите на ръчния багаж? Защото ще пътуваме само с раници и да не остана неприятно изненадана. Пътуваме с едни раници на Пума и досега не сме имали проблеми, побират се под седалката в самолета. Но сега гледам, че размерът е 40 см височина, а тя е 45 см. И около 30 см широка, а техният размер е 25 см. Дали преди не съм обръщала внимание, или размерите са нови? Че се притесних дали раниците ми са подходящи, а по- малки нямам.

# 16
  • Мнения: 19 953
От години са това размерите.

# 17
  • София
  • Мнения: 8 695
Искаш да кажеш, че допълнително е таксувано, извън тази сума, която се показва като крайна на апликацията? ...
Не разбрах дали мен питаш, но ако да, нямам апликация. Ползвам изключително рядко, дори и полети избирам според часа и среднощни само когато нямам алтернатива.
На касовия бон видях двете такси, не е била добавена самоволно над показанието на апарата.

# 18
  • Мнения: 6 463
не са ги променяли, но на Уиз и Райън са малко различни размерите
ако е мека раница и не е натъпкана стига да влезе в рамката е ок

# 19
  • Melmak
  • Мнения: 9 693
От доста време размерите са такива. Раниците трябва да влизат в рамката, ако не я блъскаш да се пука по шевовете, ще можеш леко да я намачкаш и ще влезе в рамката.

# 20
  • Мнения: 2 288
Искаш да кажеш, че допълнително е таксувано, извън тази сума, която се показва като крайна на апликацията? Защото аз цъкам, виждам колко ще ми излезе и съм ок.
Дори извън България си дърпат парите предварително. Не съм гледала разбивки на цени. Ама българинът е гявол - сигурно му е намерил цаката, затова мърморят за плащане кеш явно.
Става въпрос за такситата ОТ летището. Те идват на стоянката и въпреки това начисляват такса "повикване".

# 21
  • на село
  • Мнения: 1 490
Да, аз разбрах много добре, че се взима от летището таксито. Затова казвам, че ако ползвате апликация и плащате с карта или епъл пей, шофьорът не натиска никви копчета и така се избягва злоупотреба с тарифи - цената е зададена от системата, вие я виждате предварително, цъкате ок и тръгвате. Дали на шофьора му харесва или не, няма значение.

# 22
  • Мнения: 20 564
По принуда ги ползвам само за късни / ранни полети.
За късни полети, тоест след полунощ - ползвам тях, защото са пред изхода. Но за ранен полет никога не бих си поръчал Йелоу такси от къщи до летището.  СВ такси или ОК такси поръчвам обикновено.  
Като миналата седмица за полет в 6.05 поръчах такси за 04 ч. и ми беше заявено, че не можело да се плаща с карта, ако ще слизам на летището, защото това "много забавя плащането и 10-те минути няма да стигнат"? На мен направо ми стана смешно. Казах: "това е едно опиране на картата до ПОС терминала и отнема секунди". Докато при плащане в брой, ако дам 50 или 100 лв колко време ще ми връщат ресто... То ще е "ама имате ли дребни", "ама нямам да ви върна"... Така се били разбрали колегите в СВ такси, до  Т2 само в брой. При сметка 28 лв, им метнах 30 лв и това е.  Спестих на шофьора ровенето в портфейла и срамното броене на стотинки Grinning Нека бърза, да си хване 10-те минути. Дори нямах и багаж. Жалки изедници са това, хитреци и типични андрешковци. За жалост от Столичния общински съвет открито лобират за таксиметровия бранш! Стана ясно още със забраната на Юбер и Болт, пък какво да говорим за нощен транспорт до летището!

# 23
  • София
  • Мнения: 18 532
Безсрамници! Убедена съм, че голяма част от оборота им идва точно от летището, но те и такса за повикване са сложили!
   
Не, няма такова нещо. Много повече коли кръстосват София и околните квартали. Повечето шофьори избягват летището - не е изгодно. Дремеш сума ти време докато ти дойде реда и се качват хора напр. до Младост 1А или до мола на Цариградско.
И друго има при Йелоу - много от шофьорите се отказват работа с фирмата заради вътрешния контрол и налаганите глоби. Напр. влиза ти клиент и въпреки забраната пали цигара. Плахо му обясняваш, че не бива - оня се репчи. Чули са те и бам - глоба, лошо отношение към клиент. Или пък дъжд, локви - минава цивилната кола с контрольор и ти слага глоба, че не си измил таксито. Таен клиент - глоба, че в багажника има прах.
И почваш следващия месец на голям минус. Затова работещите със собствени, изплатени коли бягат в други фирми. При тях остават само арендите.
Извинявам се, че не е по темата на темата.
Но някой трябва да обясни на народа малко вътрешна политика на фирмата. Иначе все такситата и шофьорите са виновни, изедници, крадци, шмекери - според клиентите.

# 24
  • Варна
  • Мнения: 5 281
Благодаря за темата!
Дали има шанс за нови линии от/до Варна или вече е късно за промени за сезона (април-октомври)

# 25
  • София
  • Мнения: 8 695
Според мен е фатално късно за нови линии този сезон.

# 26
  • Мнения: 225
Здравейте! Имам сериозно запитване, тъй като съм начинаеща в пътуванията и нямам много опит. Днес чекирах мен и брат ми от профила ми през приложението на Райън. Ние сме с ранна регистрация и винаги си купуваме места. По-рано през деня ми искаше данни за да чекирам брат ми, но моите - не! Предположих, че е защото данните на документа с който пътувам се попълват автоматично в профила ми. Първо чекирах себе си и след това него, но после ми направи впечатление че след като чекирах и брат ми, не ми искаше и за него данни!!! Тоест купих му само място и ми издаде бордната карта !! Въпросът ми е дали е възможно системата автоматично да е чекирала и него с моите данни от профила ми? Има ли вероятност да не ни пуснат да се качим качим на самолета ? Много съм разстроена 😔
Пс: Пътуваме в Шенген, но ме притеснява това съобщение ( прикачвам снимка)

# 27
  • Мнения: 2 288
Dimdin, свържи се със съпорта и ги накара да проверят данните и на двамата. Ако има грешка - те ще коригират.

# 28
  • Мнения: 6 463
Имаш бордните карти, на тях се вижда какви данни си въвела. Което не се вижда, е без значение, защото и те не го виждат.
Картинката е просто декларация, че пътуваш и отговаряш за съдържанието на багажа си. Няма какво да те притеснява, все пак внимавай някой да не сложи нещо забранено вътре.

# 29
  • Мнения: 225
Хора, на бордните карти пише само името на пътника, мястото в самолета и часа на излитане. Както и че сме само с ранички

Общи условия

Активация на акаунт