Shein.com- тема 3

  • 35 212
  • 747
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 2 755
Аз също съм с голям крак. Гледам сантиметрите винаги откъдето и да поръчвам, не че не ми се е случвала въпреки, че гледам да ми е голям/малко де, но то много зависи и от вида на обувката.

# 736
  • Мнения: 24 527
Аз нося сравнително среден размер - между 38 и 39 съм. Но то или ще ми стане обувката, или няма, трети вариант няма и си е еднакво гадно ако не е колкото голяма ми трябва Grinning
Аз затова и от тях за такива неща с много ровене из коментари и пак предимно за някакви меки домашни пантофи да се излъжа, чехли, сандали... За по-сериозна затворена обувка засега не съм се престрашила, че там вече ми трябва да приляга точно.

# 737
  • Мнения: 2 198
Мами, искам да поръчам един офис консуматив за подаръци. Харесала съм продукт и го добавям, но като са една-две бройки и са по 12 лв., а като добавя повече, цената се качва с по 1 лев на бройка. На мен ми трябват около 30-40. Има ли някакъв чалъм за повече бройки? Така трябва да пусна 6-7 поръчки и не съм сигурна дали може по този начин и дали след тези 5 броя цената няма да е по-висока, тъй като бюджетът е фиксиран. Можете ли да ми помогнете със съвет? Опитах да слагам и други артикули или от друг продавач, но с всяка бройка цената скача.

# 738
  • Мнения: 24 527
А тази по-ниска цена от купон за намаление ли е такава? Купоните имат ограничение до каква сума отстъпка може да ти даде, над нея вече не е същия процент а тази сума се разхвърля на там каквото си поръчала и излиза с по-малък процент намалено.
Ако е с купон, ти и да пуснеш повече поръчки, няма да имаш купони за всичките.
Но пък виж дали няма за по-голяма сума и ако стигнеш нея там вече да е друго, пробвай да си сложиш колкото бройки ти трябват общо и виж какво ще излезе.

# 739
  • Мнения: 2 198
А тази по-ниска цена от купон за намаление ли е такава? Купоните имат ограничение до каква сума отстъпка може да ти даде, над нея вече не е същия процент а тази сума се разхвърля на там каквото си поръчала и излиза с по-малък процент намалено.
Ако е с купон, ти и да пуснеш повече поръчки, няма да имаш купони за всичките.
Но пък виж дали няма за по-голяма сума и ако стигнеш нея там вече да е друго, пробвай да си сложиш колкото бройки ти трябват общо и виж какво ще излезе.
Излизат ми с по 10 лв отгоре на бройка. Което ще е доста над бюджета ни.

# 740
  • Мнения: 73
Доста са "надули" цените последната година и купона не стига почти за нищо (аз пазарувам от по-скъпите марки като Dazy, Musera) и последно време ми се налага да деля поръчките, за да няма повече от 2-3 продукта в едната.

# 741
  • Пловдив
  • Мнения: 1 022
Какво надули...те направо са се оляли...някои неща са двойно по-скъпи... аз лично купон не съм видяла от 2-3 месеца поне...нямат вече сезонни намаления,нямат "флаш сейл"...и тях да ги няма:joy: да си държат китайските боклуци

# 742
  • Мнения: 3 290
Аз имам купони и си пазарувам съвсем прилично с тях. Е, глася и аз кошницата да ми е най-изгодна.
И не бих казала, че всички са китайски боклуци, защото имам наистина качествени неща от там.

# 743
  • София
  • Мнения: 1 933
Момичета, моля за помощ. Дръпнах приложението, но вече няколко дни подред пробвам да се регистрирам и не ми праща код за потвърждение на телефона. Писах им онзи ден, но нямам отговор и се чудя случвало ли се е и на други. Получавам си нормално смс-и от дриги сайтове.

# 744
  • Варна
  • Мнения: 799
Здравейте,
Имам пратка, която върнах преди месец, но до момента не са ми възстановили сумата за нея. Бихте ли споделили как се свързвате със сайта? Аз им писах на имейла, но не съм получила отговор. Благодаря!

# 745
  • Мнения: 24 527
В самото приложение съпорта, поначало отговаря бот но вярвам че ще ти свърши работа.

# 746
  • Варна
  • Мнения: 799
В самото приложение съпорта, поначало отговаря бот но вярвам че ще ти свърши работа.
Благодаря за отговора! Не използвам телефона, а компютъра, и така не успях да се ориентирам.

# 747
  • Мнения: 2 755
Бота няма да ти свърши работа, ако пратката е пристигнала и още не са ти възстановили парите.
Трябва направо с "жив" човек да се свържеш или така нареченият "ticket". В горният десен ъгъл (ако си от комютър) отиваш на роботчето - customer service и в полето за писане пишеш тикет. Понякога е нужно да го напишеш повече от веднъж. Тогава вече описваш случая и те до 24 часа са длъжни да ти отговорят. Обикновено отговаря в рамките на 2 часа.

Аз по този начин продължавам трета седмица да се "боря" с тях за пратката, която е пристигнала при тях на 08.08 и още не обработена.

Общи условия

Активация на акаунт