Booking.com – 11

  • 50 056
  • 728
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 2 394
По принцип винаги пише, че е ограничен брой предложението или до изчерпване.
Само един път реших да се възползвам от тази възможност.

# 436
  • София
  • Мнения: 8 236
Няма за какво да подаваш сигнал в booking, дори и със скрийншот. По никои правила не са длъжни да предлагат екстри при всяко влизане / резервация / през линк и т.н.

# 437
  • Мнения: 824
безплатното такси се дава от букинг, не от хотела.
когато ви излезе,  резервирате. ако влезете друг път може и да не се появи.
кешбека от виза не се появява в предстоящи награди. там са кодовете. Иначе трябва да се внимава с тия линкове от чат гпт, те са различни линкове и различни проценти в зависимост от държавата, в която е издадена картата, а не знам това дали е съобразено
Кешбек от Виза, когато е използван правилно, излиза като Кредити за пътуване, по същия начин както и след използван код.

# 438
  • Мнения: 103
Здравейте!
След като направих резервация с код за 10% кешбек на Букинг, ден и половина по-късно не ми излиза като баланс в портфейла "Предстоящи награди". Писах към конкретната резервация в раздел "Облужване на клиенти" няколко пъти, като получавам автоматичен отговор: "Чат с отдел „Обслужване на клиенти“ Току-що изпратих това на отдела за обслужване на клиенти. Някой от служителите там ще се свърже с вас в рамките на 24 часа. Ще ви информирам, веднага щом това стане. Уверете се, че известията ви са включени". Минаха вече повече от 36 часа на първото запитване и 25 часа след второто и третото, но никой не се свързва с мен. По какъв друг начин мога да се свържа с тях, но не по импулсните им телефони?

# 439
  • Sofia
  • Мнения: 16 383
Леърн Уитфън, аз по-горе те питах нещо, но ти не отговори.

Ако случаят е като описания от мен, от Booking няма как да ти отговорят и помогнат, защото те не могат да проверяват кой и кога е използвал даден код.

# 440
  • Мнения: 6 240
Изобщо не очаквайте да спазят срока 24 часа. Иначе, телефоните импулсни ли са? На първа страница има 02 български телефон и 00800, които би трябвало да са безплатни. То за всяка държава е различно, но американски 0800 телефон, набран през Вайбър или скайп винаги е безплатен и ако няма местен телефон за нещо, там звънях.

# 441
  • Мнения: 103
Изобщо не очаквайте да спазят срока 24 часа. Иначе, телефоните импулсни ли са? На първа страница има 02 български телефон и 00800, които би трябвало да са безплатни. То за всяка държава е различно, но американски 0800 телефон, набран през Вайбър или скайп винаги е безплатен и ако няма местен телефон за нещо, там звънях.
На мен ми излиза този номер 008001194467 за българска кореспонденция, но не знам дали е безплатен, или импулсен. Не съм се сблъсквала досега с този проблем, а от години правя резервации през тях.

# 442
  • Мнения: 6 240
00800 е безплатен телефон

# 443
  • Мнения: 1 826
00 800 1194467
+359 2 425 3700
И двата са безплатни

# 444
  • Мнения: 1 187
Само че, по някаква причина, цената за новите дати - при променена резервация с приложен код - е около 180 евро повече в сравнение с цената ако направя нова резервация за същите дати, същото място, същия тип стая, от същия акаунт, от същия компютър, от същия IP адрес.
Това някакво наказание за промяна на резервация ли е? Беше в срок на безплатно анулиране/промяна.  Цените на "промени датите" задействат явно различен линк, различни цени от тези за нова резервации.
Дето ще чакам 200 лв 2 седмици след чек-аут, звучи ми по-логично да си направя нова резервация с по-ниска стойност.    Или хотелът е пуснал промоционални цени, които не се активират при смяна на датите.   
Просто губя кода.  Сега се замислям да не би да е някакъв вид курсова разлика, но все пак изписват и референтна цена в евро.  Ще платитe в EUR според обменния курс в деня на плащането.  Хотелът е в Турция, не знам дали има смисъл за задам като валута на резервацията турска лира, щом в тоя случай е посочено, че ще платим в евро.
Показаната сума в BGN е само ориентировъчна и е изчислена на базата на днешния валутен курс за EUR.
Ако не откажете, а само смените датите кода си остава приложен, като евентуално сумата се коригира да 10% от новата цена (дори и да му е изтекла валидността).

# 445
  • Мнения: 6 240
Не знам, аз гледам да слагам винаги валутата на хотела. Във вашия случай, сложете същата, както и първия път, за да се избегнат курсовите разлики.

Не знам, аз бих отказал,ако така е по-евтино. И това е една причина да не използвам кодове, не ми се просят кодове при всяка малка промяна... Топкешбек винаги е наличен.

# 446
  • Мнения: 574
Същото положение и при мен пак за Турция. Март направих с код резервация и платих част от нея със сума от портфейл.
Наложи ми се промяна на датата по старата резервация сумата ми излезе със 180 лв. повече от обявените в момента цени. Преди това два пъти ми излиза съобщение, че за новите дати места няма, а за нова заявка свободно имаше.

# 447
  • Мнения: 19 514
Да, цените се променят. Това е напълно нормално. Случвало ми се е постоянно. Като се сменят датите на самолетните билети, сменям и датите в хотела, винаги се налага да се доплаща. В много хотели се таксуват по-скъпо нощувките през уикенда. Отделно... предварително залагат някакви цени, но в последствие, когато се нагодят празниците или разни предстоящи в конкретния град събития (панаири, фестивали, формула 1, спортни или музикални фестивали и конкурси...) и качват цените, даже в пъти. Имах преди време нощувки  в Рига, трябваше да ги променя, заради сменена дата на резервация на полетите... само с 3 дни по-късно и изведнъж цените в същия хотел - двойни. Оказа се, че в тези дни е имало първенство по хокей. В Баку... най-нормални цени в първата седмица на септември миналата година. След 10 септември няколко пъти по-високи, заради Формула 1. Същата история е и в Болоня, заради някакъв панаир там. В Мадрид най-редовно така. Миналата седмица, на 2 юни в Италия беше "ден на републиката", празничен ден. И нощувките по-скъпи от тези през уикенда, в много хотели, има празненства по улиците в много градове. Но ако сте резервирали половин година по-рано, това часто още не е взето предвид и стаите са били на по-ниски цени. В Базел през май, заради Евровизия цените на хотелите бяха станали космически. Същото е и в град Санремо, когато се провежда фестивалът през конкретната февруарска седмица, цените са от 800 евро нагоре, на нощувка. Следващата седмица са по стотина евро, същите хотели. Хиляди такива примери. С наближаването на датите, цените често се качват. Затова .. най-добре отрано, но и да няма промяна в датите. Че с уизеърските и раянеърските номерца няма оправѝя.

# 448
  • Мнения: 103
Леърн Уитфън, аз по-горе те питах нещо, но ти не отговори.

Ако случаят е като описания от мен, от Booking няма как да ти отговорят и помогнат, защото те не могат да проверяват кой и кога е използвал даден код.
Говорих с тях в петък, казаха ми на определен имейл да им препратя моя имейл с кода и че ще проверят случая. Но имейла, който ми казаха, не е валиден. Съответно утре пак ще им звъня.... Колкото до писмена кореспонденция с тях - засега не се получава.

# 449
  • Мнения: 97
Леърн Уитфън 706068, имате ли такъв имейл за потвърждение на очакван кешбек?
Скрит текст:

Общи условия

Активация на акаунт