Booking.com – 11

  • 50 135
  • 728
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 3 351
Споделете после какво е станало.
...
Свързах се по тел.с Букинг,получили са официално уведомление от собственика,че преустановяват дейност.И други прецакани освен мен има.Решението което дават, е да си намерим и резервиваме,съответно платим друго подходящо място, като те ще възстановят до 74,99лв от разликата в цената срещу фактура след престоя.Парите за анулираната резервация ще върнат до 12 дни.

# 481
  • София
  • Мнения: 2 363
На мен ми върнаха парите за анулираната резервация доста бързо - за 3 дни. Не е приятна ситуацията, но си е типично в БГ стил - пълна незаинтересуваност за клиента, да си се оправя, както знае. Защо са правили дългосрочни резервации, като имат намеерине да продават имота? Ако не е тайна, за кое населено място става въпрос?

# 482
  • Мнения: 6 245
Здравейте! Имам насрочено таксуване на каратата по една резервация.
Точно упоменатата  сума ли ще ми дръпнат от картата или и някаква допънителна сума за превалутиране в евро?
Ще ви дръпнат точната сума от резервацията във съответната валута. Ако картата ви е на друга валута банката ще превалутира по нейния си курс с нейните такси.
Не цепете стотинката на две и сложете достатъчно пари да не стане фал.
Какъв беше случая с онези места за настаняване, които обявяват много ниска цена, но трябва предварително да отговориш на няколко въпроса - Каква е причината за пътуването и по кое време се очаква да пристигнеш.
Изпратих отговори и ми изписа, цената не е крайна и може да се промени в зависимост от това как прецени хоста, чак след това, мога да направя резервация. Rolling Eyes
Мисля, че бяхте обсъждали този процес, но при някой бил ли е успешен. За Италия става въпрос.
В момента чакам такъв отговор от една гъркиня. Не знам дали ще я дочакаме или довечера ще резервираме нещо друго. Миналата година писахме на две места в Ница, но отговор не получихме. Simple Smile
Да кажа, че гъркинята така и не е отговорила до момента. Резервирахме друго. Какво ли целят с тези "оферти"? Само ни губят времето с чакане на отговор. Simple Smile
Предполагам апартамента е в Букинг само за да го намират хората, а който се интересува звъни и резервира извън Букинг. Или пък е някоя баба която дори не знае че има съобщения и трябва да отговори.

# 483
  • Мнения: 827
Да, и при мен изтече срока за отговор от собственика.
Не съм сигурна как би могло да е реклама, няма телефон за директна връзка, а името на апартамента е от сорта на Cozy, Nice, Beautiful Apartment, дори и да исках да си направя труда да го търся, надали щях да го намеря извън букинг. Жалко.

# 484
  • Мнения: 1 191
Само за резервации в Турция ли се получава при промяна на датите цената на новата резервация да е 180 - 400 лв по-скъпа, отколкото ако се анулира старата и се направи нова на момента, или алгоритмите на Букинг по принцип така работят, или пък това става само в случай на ползван код, така че кодът да се изгуби непременно?
Ако това е така, топо принцип да се сменят дати е безсмислено, ако всяка нова резервация е при по-добри условия от променена стара.

Същото положение и при мен пак за Турция. Март направих с код резервация и платих част от нея със сума от портфейл.
Наложи ми се промяна на датата по старата резервация сумата ми излезе със 180 лв. повече от обявените в момента цени. Преди това два пъти ми излиза съобщение, че за новите дати места няма, а за нова заявка свободно имаше.

# 485
  • Мнения: 6 245
Абе при всички случаи си провери за теб, защото това с повишените цени има само един случай написан тук. Не че не вярвам, но сам съм виждал да гледам промяна в цената и после да се е оказвало, че стаята е друга или пък условията са други (закуска, право на промяна)
При букинг има един бъг, като правиш промяна със застъпване на датите, да счита че стаята, която си букнал вече е заета и не ти я дава (въпреки че си я букнал ти и не ти трябва нова стая). Ако първо откажеш и резервираш наново тя си е налична, естествено.

# 486
  • Мнения: 2 707
neuromancer, благодаря! Картата ми е в лева.
Винаги онлайн плащам с виртуална карта, която зареждам непосредствено преди плащането. Затова си помислих, че за превалутирането ще трябва допълнително да внеса. От догодина ще отпадне и това.

Преди два дни смених датите на резервацията в Гърция, същия брой нощувки - нямаше промяна в цената.

# 487
  • Казанлък
  • Мнения: 954

При букинг има един бъг, като правиш промяна със застъпване на датите, да счита че стаята, която си букнал вече е заета и не ти я дава (въпреки че си я букнал ти и не ти трябва нова стая). Ако първо откажеш и резервираш наново тя си е налична, естествено.
Този бъг си има възможно решение. Двойна промяна. Simple Smile
Първо променяш за някоя дата напред и после още веднъж нужната. Играла съм го )))
Но да, цените се променят постоянно, така че не е гаранция при промяната цената да се запази същата.
Така че проверявайте.
Аз благодаря, че споделихте горе за това, че кодът може да се използва повторно, ако още е валиден. Това не го знаех. А колко често ми се случваше след направената резервация да намеря нещо по добре на следващия ден… Е, вече имам едно наум.

# 488
  • Мнения: 6 245
Да, решение винаги има, ако се усетиш. Правя си промяна веднъж и цената скочила. Като погледнах - стаята е по-висок клас. И то не че няма за допълнителните дати от моята стая, но просто моята я брои вече заета. Та не бе да е било нещо такова.

neuromancer, благодаря! Картата ми е в лева.
Винаги онлайн плащам с виртуална карта, която зареждам непосредствено преди плащането. Затова си помислих, че за превалутирането ще трябва допълнително да внеса. От догодина ще отпадне и това.

Преди два дни смених датите на резервацията в Гърция, същия брой нощувки - нямаше промяна в цената.

Ами като е друга валутата трябва много да внимаваш с курса или да оставяш малко повече за всеки случай. Понякога допълнителните такси от банката са отделна транзакция, и минават, дори да няма пари в картата, тоест излиза на минус. Букинг не добавя такса, но банката да.
Има и еднократни виртуални карти, които не се зареждат, просто са вързани към основната ти карта и след употреба изчезва и не може да се ползва пак. Отпадат сметките колко да заредиш и безпокойството да не ти откраднат номера на картата.

# 489
  • София
  • Мнения: 429
Имам следния казус. Преди 2 часа направих резервация за апартамент с невъзвръщаема стойност и плащане веднага. Въведох си данните от картата, от банката ми пратиха код за верификация, въведох го и вместо да излезе прозорец с потвърждението на резервацията ме върна отново на плащане. Обаче с друга цена. Веднага си влязох в мейла, нямам потвърждение. В профила ми в Букинг нямам резервация. Но в онлайн банкирането ми излиза плащането и сумата е дръпната. Апартаментът за моите дати в Букинг е свободен. Писах на Връзка с клиенти и чакам отговор. Случвало ли ви се е такова забавяне, аз имам десетки резервации и ми е за първи път.  Резервацията е за другия месец, за Гърция, но мисля, че това няма значение, защото аз реално нямам потвърждение, че имам резервация, само съм я платила.

# 490
  • Мнения: 6 245
Най-вероятно сумата е само блокирана, но плащането не е минало. Като минат 3-4 дена виж дали ще се появи в извлечението като дължима сума, вероятно не. Резервация нямаш.
Ако се появи и наложи да я плащате, пишете на букинг. Защо, не знам, много причини може да има да не мина плащането.

# 491
  • Мнения: 2 398
Ако само е блокирана сумата, обадете се на вашата банка и ако могат да я разблокират. В някои случаи виждат статуса на транзакцията, че има проблем, че не е успешна и те отблокират сумата. Нищо не пречи да пробвате. Може сега да работи картовия им център.

# 492
  • София
  • Мнения: 429
Благодаря ви! Пратиха ми мейл от Букинг токущо, че е неуспешно потвъждаването на резервацията, но понеже обработването на плащането е успешно, ще ми върнат парите до 7-12 дни. Чудя се да запазвам ли пак същия апартамент, докато още е наличен, но с безплатно анулиране. До тогава трябва да са ми върнали парите и ще ми ги дръпнат малко преди настаняването. Имам още време да помисля. Благодаря ви още веднъж за бързите отговори.

# 493
  • Sofia
  • Мнения: 16 387
Наскоро ми се случи подобно нещо. Около 20 мин. след дърпането на парите получих e-mail от Booking, в който ме питат дали искам да си препотвърдя резервацията или желая refund. Потвърдих я и всичко беше OK.

А, виждам, че вече си писала...

# 494
  • София
  • Мнения: 8 252
Имах веднъж такъв случай - неуспешна резервация с минало плащане. Също получих веднага такъв мейл, но възстановиха парите много бързо. Не помня точно колко, да не говоря наизуст, но доста под срока.

Общи условия

Активация на акаунт