Booking.com – 11

  • 50 038
  • 728
  •   1
Отговори
# 285
  • Бургас
  • Мнения: 203
Здравейте!
Влизам в групата с въпрос, за което предварително благодаря на всички отзовали се.
 Преди седмица направих резервация в Букинг за апартамент за 1 нощувка в Бг. Платих веднага, каквито бяха условията и излезе съобщение, че ще получа код за достъп до апартамента.
Често правя резевации в Букинг, но за първи път попадам на такъв тип настаняване с код за достъп.
Излезе съобщение , че до ден преди настаняването ще получа кода. Сега влизам да видя съобщение, което са ми изпратили и пише, че за да получа кода трябва да попълня данни за гостите. Но това което ме притеснява, че искат и номер на документ за всеки гост/ лична карта или международен паспорт/.
Ако не ги попълня, няма да получа достъп съответно.
Честа практика ли е е вече, има ли такива правила в Букинг действително? Има ли подводни камъни?
Моля за съвет!

# 286
  • Мнения: 2 535
На мен ми се е налагало да го правя за чужбина. Не е имало проблем, явно е честа практика.

# 287
  • Мнения: 485
Скоро и на мен ми се случи за Будапеща да искат да попълня формуляр с данни. Първо мислех,че е измама и не попълних, после пак получих същото съобщение. Писах на телефона на собственика по WhatsApp и се оказа,че е истинско, изисквали им в Унгария.

# 288
  • Мнения: 9 869
На нас за Унгария ни искаха да качим снимки на лк в приложение.
Според някакво законодателство

# 289
  • Мнения: 1 158
В Унгария, в Будапеща при самото настаняване в хотела, поискаха да напишем имената на майките си. Възрастни хора сме, не тийнейджъри. Първо се смяхме много, после се зачудихме за какво им трябва подобна информация, но момчето на рецепцията каза, че това е изискване при настаняване в хотел в Будапеща.
Иначе онлайн чекиране съм правила на много места, най-много в  Испания. По-добре си дайте данните от международния паспорт, защото там няма адрес и не могат да злоупотребят чак толкова много с данните ви.

# 290
  • София
  • Мнения: 15 955
Нормална практика е - когато се настанявате без контакт с хоста, а получавате код за достъп. Хостът е длъжен да регистрира всички гости, което няма как да стане, ако не предоставите данните си.

# 291
  • Пловдив
  • Мнения: 1 735
Привет на всички 🤗
Имам малко странен въпрос - когато имам сума в "портфейла" задължително ли трябва да платя с нея или е опция, когато се приема такова плащане от мястото за настаняване?
Интересувам се, защото ще ми е необходима фактура, а не знам дали при плащане с портфейл ще ми я издадат за цялата сума 😊
Предварително благодаря за отговорите! 🫶

# 292
  • София
  • Мнения: 8 230
Ще ти приложи кредита по дифолт, но има опция да се махне.
Как точно ще е визуализирано зависи от какво устройство и с каква операционна система си, но може.

# 293
  • София
  • Мнения: 15 955
Няколко пъти вече виждам цената изписана по този начин:



Това означава ли, че всъщност цената е 980 евро (в случая)?

# 294
  • Sofia
  • Мнения: 16 383
Да. Simple Smile Но аз и друг път съм го виждала така. Май само ако гледаш през приложението; през десктоп – не.

# 295
  • Мнения: 2 086
Горе в търсенето има отметка да махнете сумата от портфейла и тогава показва пълната цена.

# 296
  • Мнения: 1 124
Имам резервация, която трябва да платя на 20.04. Днес смених картата, която съм въвела, написах вярно всичко и получих мейл, че успешно съм я добавила. Опитах да заплатя сумата за престоя ни веднага, но излезе съобщение, че това не може да стане. Пробвах с още една карта и ми изписва същото. Ще кача снимка.

# 297
  • Мнения: 54
Преди три дена, на акаунта ми в Букинг дойде съобщение, че трябва да потвърдя резервация за септември за Болоня, уж безплатно. Процедурата започна с попълване на лични данни и накрая приключи с искане да платя 290 евро. Естествено я прекратих. Писах веднага на поддръжката, дали не е измама. Получих стандартното съобщение, че до 24 часа ще се свържат с мен. До момента обаче нямам отговор.
Днес вече се уверих, че е било измама. Получих същото искане по Уатсап, но от номер в Индия.
Въпросът ми е поддръжката въобще върши ли някаква работа и след колко време отговаря ?

# 298
  • София
  • Мнения: 8 230
Въпросът ми е поддръжката въобще върши ли някаква работа и след колко време отговаря ?
В аналогична ситуация ми отговориха почти веднага.
Те трябва да се свържат с мястото за настаняване за да проверят наистина ли те са пратили или не. Зависи и колко бързо отговорят от там за да препратят.
Та, да, върши работа. Но трябва разумно да отчетеш всички фактори за да направиш правилно заключение.

# 299
  • Мнения: 824
Това ми отговориха на мен след повече от 26 часа, смед като им писах. През това време се свързах с мястото за настаняване на имейла им посочен във фирмения им сайт. От там ми отговориха много по-бързо, извиняват се, но букинг акаунта им бил хакнат, няма проблем с моята резервация. Но аз фишинг съобщения през букинг продължавам да получавам всеки ден, понякога и по две на ден. И все ми остават 4 часа да си потвърдя резервацията

Общи условия

Активация на акаунт