Booking.com – 11

  • 50 022
  • 728
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 54
Ясно. На мен ми беше за първи път. И тук не бях срещал предупреждения за такива. Но то и темата е задръстена от искания за кодове. Може би трябва да бъдат отделени ...

# 301
  • Мнения: 6 237
като ви искат да кликате някъде, гледайте внимателно адреса. Ако е измама, със сигурност няма да е ххх.booking.com
между другото това се отнася за всякакви такива фишинг съобщения, много са разпространени вече
естествено много е писано за това, аз лично поне още 3 пъти, само че е много назад

# 302
  • Мнения: 1 826
Аз на съпорта през чата на Букинг въобще не разчитам. Последните няколко пъти все ме оставят в режим на изчакване. Не стига, че имат пробив в сигурността, ами и никаква помощ за клиента. По телефон не съм ги търсила отдавна, там не знам как се случват нещата.

# 303
  • Мнения: 97
Само да кажа, че освен кредитите от линка може да се използва и букинг кешбек код и получавате кредити и от двете.
Ако някой иска код да пише ЛС с дестинацията, за която ще го ползва, пращам на случаен принцип. Wink
- Даден на Olive.
до 10% в кредити, при плащане с Visa, разбира се трябва да се сравняват цените с и без тази "промоция".
https://www.visa.com.au/en_au/visa-offers-and-perks/bookingcom/146337

Последна редакция: чт, 17 апр 2025, 14:14 от Chemistry11

# 304
  • Sofia
  • Мнения: 16 384
Само да кажа, че освен кредитите от линка може да се използва и букинг кешбек код и получавате кредити и от двете.

При мен няма такава опция, споменавала съм по-назад. Simple Smile
Като мина през линковете на VISA или Mastercard, не виждам поле за код.

# 305
  • Мнения: 612
Преди три дена, на акаунта ми в Букинг дойде съобщение, че трябва да потвърдя резервация за септември за Болоня, уж безплатно. Процедурата започна с попълване на лични данни и накрая приключи с искане да платя 290 евро. Естествено я прекратих. Писах веднага на поддръжката, дали не е измама. Получих стандартното съобщение, че до 24 часа ще се свържат с мен. До момента обаче нямам отговор.
Днес вече се уверих, че е било измама. Получих същото искане по Уатсап, но от номер в Индия.
Въпросът ми е поддръжката въобще върши ли някаква работа и след колко време отговаря ?
Наскоро на мен ми се появи  във вайбър някаква група -Букинг промоции,блокирах я веднага.

# 306
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 742
За първи път от много години имам проблем с Букинг, по тази причина се включвам в тази тема.
Имам 2 резервации за началото на юни месец. И двете с отложено плащане.
Смених пластика, съответно номер на карта. Искам да платя и двете сега. За едната резервация приема плащане, за втората не. Къде греша?

# 307
  • Мнения: 242
Значи няма проблем с картата. Хубаво прочетете условията за плащане на второто място, там ще е отговорът.

# 308
  • Мнения: 1 826
Също така да не би да има лимит за плащания с картата?
Понякога логика няма обаче. И на мен не ми приемаше едната карта при последната резервация.

# 309
  • София
  • Мнения: 143
Привет, имам нужда от помощ. За пръв път ми се случва, при резервация да не ми приема кода, валиден е до 28.04. "нещо се обърка, опитайте по-късно" и така много пъти. На края се отказах и реших да резервирам без кода, но тук идва втория проблем. При положение че е безплатно анулирането до 03.06. и не плащам нищо до 01.06.25г., направо ми иска данни за плащане. Какво трябва да направя? Само да допълня, че се опитвам да резервирам през приложението в телефона.

Последна редакция: пт, 25 апр 2025, 09:33 от mamatania17

# 310
  • Мнения: 9 869
Ами той моя отговор отговаря и на втория ви пост. Задължение за плащане е това- приемате че в следващ момент ще ви вземат пари.

# 311
  • София
  • Мнения: 3 262
При мен обикновено взима данни за картата ми, но без да се удържат пари. Взима се сумата при зададената дата, но първо получавам мейл.

# 312
  • Мнения: 247
Привет, имам нужда от помощ. За пръв път ми се случва, при резервация да не ми приема кода, валиден е до 28.04. "нещо се обърка, опитайте по-късно" и така много пъти. На края се отказах и реших да резервирам без кода, но тук идва втория проблем. При положение че е безплатно анулирането до 03.06. и не плащам нищо до 01.06.25г., направо ми иска данни за плащане. Какво трябва да направя? Само да допълня, че се опитвам да резервирам през приложението в телефона.
И при мен беше вчера така. Днес успях да резервирам.  Опитайте утре пак.
Явно има проблем с букинг.

# 313
  • Мнения: 2 378
Здравейте,  за първи път ми се случва да ми е потвърдена резервацията, но да не ми дърпат парите,  а е с опция плащане на момента.  След 2 часа получих съобщение от хотела да им преведа парите по сметка в 5 дневен срок , понеже били далече от офиса. На някой случвало ли се е и защо е така? Дали всичко си е ок?

# 314
  • Мнения: 1 259
Привет, имам резервация за Будапеща в началото на май /вече изцяло платена през букинг/, но едва сега забелязах, че от мястото на настаняване изискват освен документ за самоличност и кредитна карта. Разполагам само с Visa, с която платих и резервацията. Дали ще бъде проблем това?

Общи условия

Активация на акаунт