Онлайн магазин Тему (Temu) за България - тема 14 - март 2025

  • 62 767
  • 1 393
  •   1
Отговори
# 1 200
  • Мнения: 3 437
Aко купоните и офертите са вече по-малко изгодни... то тогава Тему трябва да си преразгледат ценовата политика.
Човек купува, когато му е изгодно... та секирата, която виждаме ще рефлектира върху тях.

По отношение на техниката мога да кажа, че това в Али е по-евтино, по-качествено и по-добре опаковано.

По идея на ММ купихме от Тему уред:
https://share.temu.com/QS59tfLArmA
същият вече го имаше поръчан и пристигнал от Али.
Разликите:
- в Али редовната цена е по-ниска
- полученият от Tему беше със смачкана кутия
- полученият от Tему няма стикерите за качествен контрол и проверка...
- Али вече изпращат със Спиди (ChoiseDelivery)

Аз и друг път съм споделяла, че гледам цени, отзиви и снимки на едни и същи стоки едновременно в Тему, Али и Шейн. Обикновено (ако е налично и ми хареса) купувам/х от Тему, заради картите за намаление и кредитите. С тях даже и цените в Али и Шейн не могат да се бият. От Али почти нямам покупки и не знам дали имат някаква програма с купони, бонуси, точки и т.н. В Шейн имам вече няколко поръчки на наистина хубави неща (от техните брандове) с кодове за отстъпка и точки. Точките се събират всеки ден или чрез отзиви и са малко. Кредити нямат. Въпреки това, все още предпочитам Тему, но ако се върнат офертите.
В тази връзка, ако са мислели да ни зарибяват с изгодни оферти само за известно време бъркат, защото те печелят от големия оборот. А оборот се трупа с изгодни сделки за потребителя, че и го зарибяват да си купи и нещо допълнително. Сега, след орязването на офертите всеки ще внимава повече колко и какво купува, защото няма да се лъжем, че качеството в китайските сайтове е на свръх ниво. Ако досега съм купувала джунджурии, които по принцип не бих взела само заради това, че трябва да пълня количката за кредит, то вече това няма да важи. По този повод с мъжа ми преди дни се смеехме, че в Тему можеш да намериш и такава джаджа, за която не си си и мислел, че съществува. От тази гледна точка, искрено се забавлявам със сайта.

# 1 201
  • Мнения: 412
Какво означава?



До сега не съм получавала с БГ Пощи и за първи път виждам подобно съобщение.

Тази чанта е от последните ми покупки, за съжаление много бързо се разши дръжката й.
https://share.temu.com/rF8lrErlpyA
Чудя се дали да поръчам нова, защото подозирам, че ще ми поискат толкова пари, за да я зашият. Много ми харесва и е удобна - размерът, който ми трябва и много джобове.

Чакам кафеварка за едно кафе, спортна тениска и бикини.
Скрит текст:

# 1 202
  • Мнения: 35 528
Означава, че е доставено в клон на пощата за получаване.

# 1 203
  • Мнения: 28
след статуса: Транзитно, Въвеждане Нормално
- получаване съм имала на следващ ден, но едната пратка стоя три дена така преди да дойде.

# 1 204
  • Мнения: 41 814
Поискай си парите за чантата. На мен наскоро ми се развали дръжката на една тяхна чанта точно на пешеходна пътека (падна на земята, въобще неприятна случка) - купена миналата година. Поисках си парите и ми ги върнаха.
Не съм връщала чантата.

# 1 205
  • Мнения: 17 153
Изобщо не разбирам драмата. Да, всички искаме максимално изгодно да пазаруваме, но завъртате 90 лева, връщате си 55 + някакви пари от корекция на цената. Дори и само тези 55 лева да са. След това вземате намаление с карта на два продукта, намаленията са 20-70%, да кажем на целите 50. Като комбинирате и с купон, дори 20/80 да е, сваляте цената на 60 лева и доплащате 5. Накрая като теглите чертата имате похарчени 60 лева и стоки за над 170 лева, защото сте приложили и две карти за отстъпка.

# 1 206
  • Мнения: 412
Изпратих снимки и ми предложиха връщане на пари или нова чанта. Избрах нова чанта.

# 1 207
  • Мнения: 9 074
Изобщо не разбирам драмата. Да, всички искаме максимално изгодно да пазаруваме, но завъртате 90 лева, връщате си 55 + някакви пари от корекция на цената. Дори и само тези 55 лева да са. След това вземате намаление с карта на два продукта, намаленията са 20-70%, да кажем на целите 50. Като комбинирате и с купон, дори 20/80 да е, сваляте цената на 60 лева и доплащате 5. Накрая като теглите чертата имате похарчени 60 лева и стоки за над 170 лева, защото сте приложили и две карти за отстъпка.

Тука има една подробност, че трябва да направиш поръчка, за да получиш купони.

Аз не бих си купила отново същата чанта. Пак ще се скъса. Взимам парите и избирам друго.

# 1 208
  • Мнения: 367
Може ли малко инфо за тези карти за отстъпка. Изобщо не съм запозната.

Изобщо не разбирам драмата. Да, всички искаме максимално изгодно да пазаруваме, но завъртате 90 лева, връщате си 55 + някакви пари от корекция на цената. Дори и само тези 55 лева да са. След това вземате намаление с карта на два продукта, намаленията са 20-70%, да кажем на целите 50. Като комбинирате и с купон, дори 20/80 да е, сваляте цената на 60 лева и доплащате 5. Накрая като теглите чертата имате похарчени 60 лева и стоки за над 170 лева, защото сте приложили и две карти за отстъпка.

# 1 209
  • София
  • Мнения: 35 034
Добре де, инфото е точно на предишната страница. Може ли малко да се чете преди да се пише?
Каква е тази Карта за намаление?  Мисля, че не съм я получавала.

При мен изглежда така, а като я отворя - така:

Не важи за пазаруване с оферти с връщане на кредит, може да се ползва с купони.

# 1 210
  • Мнения: 17 153


Карта за отстъпка. Една карта е за един продукт. Едновременно съм имала до две такива карти. Избираш си продукт, на който искаш да провериш с колко можеш да свалиш цената и ти показва. Ако го искаш си го маркираш/ потвърждаваш. Важат при покупка с купони или без, но не важат за офертата с връщане на кредит.
VaniaK, купони ми предлага сравнително често. Вземала съм доста купони срещу понякога минимални покупки от порядъка на 11-12 лева. И в момента имам десетина изтекли купона, което като реша моля бота да ми преиздаде и си ги ползвам. Все още имам няколко от хубавите (50%).

# 1 211
  • Мнения: 9 074
Аз не се разбрах с тия купони. Веднъж ми даде за поръчка над 25 лв. И веднъж не можах да си възстановя изтекли, защото бях върнала нещо от тая поръчка, с която ги взех. И повече не съм се разправяла. Безспорно кешбека си остава най-доброто, но само ако искаш постоянно да поръчваш.

# 1 212
  • Мнения: 17 153
Не е проблем само едно нещо да върнеш, но не ги преиздават, ако върнеш всичко. Като си влезеш на "купони" отиди горе на въпросчето и отвори. Най-отгоре дава опция да пишеш на бота.
Да купиш нещо за 25 лева си е вариант срещу купони, особено от "хубавите".
Аз не пазарувам нонстоп. Слагам неща в количката, преглеждам периодично. От някои се отказвам, други добавям. Ако нещо ми трябва, а нямам 100 лева за връщането на кредит си вземам купон от бота и доплащам разликата 20-30 лева.

# 1 213
  • Мнения: 1 953
Изпратих снимки и ми предложиха връщане на пари или нова чанта. Избрах нова чанта.
И аз имам една чанта, която на първото слагане се скъса, но не намирам опция за връщане/замяна.
Редактирам, намерих я Blush

Последна редакция: ср, 26 мар 2025, 17:53 от Venislava Todorova

# 1 214
  • Мнения: 412
Писах в чата.

Общи условия

Активация на акаунт