Жалба срещу мобилен оператор - завишени такси

  • 1 612
  • 22
  •   1
Отговори
# 15
  • Под Слънцето
  • Мнения: 4 243
А по повод непредоставяне на услуга за повече от 24 часа поради срив на системата има ли подготвен образец?

Че ми изпилиха нервичките в петък.

# 16
  • Мнения: 1 079
операторите казват, че са непредвидени обстоятелства са довели до срива. иначе, ако напишат, че са планирани профилактики или смяна на оборудване всеки може да ги съди за пропуснати ползи и много фирми големи клиенти ще им вземат пари. ще ви замажат очите с един безплатен месец

# 17
  • Мнения: 2 734
Абе по слухове, и двете са били резултат на планирани дейности Stuck Out Tongue Winking Eye

# 18
  • Мнения: 1 079
Точно и затова се смеех, че чакаме и Йетел да се включат

# 19
  • Мнения: 91
Ами след като има сключен договор, следва да се спазва до изтичане на срока му. Ние можем ли да им пратим едно съобщение "Поради увеличените цени и разходи от следващия месец ще ви плащаме по-малко"
Не следва. Всеки договор може да се променя по време на действието му.
И не, не можеш да им пратиш такива съобщение. Ти си ползвател. Можеш да отидеш в офис и да пробваш да предоговориш сумата за предоставяне на услугата.
Между другото, защо не си прекрати договора когато имаше възможност след като цената не те устройва?
Не може договор да се променя едностранно, а само ако и двете страни са съгласни. Ако в договора предварително не е заложена клауза, че мобилния оператор има право да си индексира договора спрямо инфлацията, но такава клауза няма в сега действащите договори и въпреки това мобилните оператори решиха да си делегират права, каквито нямат, а явно са снесли и някой лев на контролните органи защото те трябваше да се самосезират и да им розгонят фамилията с огромни санкции, даже да им суспендират лиценза да оперират на българския пазар. В други държави изгониха некоректни оператори, включително и на електрическите дружества. У нас досега държавата е събрала смелост само да прекрати лиценза на хазартни оператори като Бетфъер, Планет уин и за кратко бяха отнели лиценза и на бет 365, като се говори че зад това е стоял Божков и неговия Еврофутбол, но после същото се случи и със самия Божков защото явно не си е плащал такса спокойствие на Тиквун. Така че държавата стига да иска може да ги накара да спазват договорите, защото повече биха загубили ако им вземат лиценза.

# 20
  • MJF
  • Мнения: 9 553
Прочетох темата и имам желание сега да споделя моя казус.
Казуса е в Люлин 8 град София.
Ползвам доставчик на кабелен интернет от 2006 г без да съм го сменяла до днешна дата . Първоначално и избрания лично  от мен, взела съм тогава напълно информирано решение ,  бе Люлин-нет. По някое време той бе придобит от Булсатком и станах техен придобит клиент. Нямала съм големи  проблеми с тях, съществената разлика беше бавната им реакция при сигнал за проблем,  на фона на светкавично дейстащите преди това от страна на Люлин-нет.
И така мирно и тихо ползвах кабелен интернет до 25. 04. 2025г. , ден петък. Спря интернета, обадих се на сервизния телефон и подадох сигнал.  На 27.04. 2025г  / неделя/ екип на място. Започнаха с апартамента а то се оказа, че нямат въобще сигнал до кутията си  в жилищната сграда в която живея. Върнаха се да ми кажат това, питах ги какво следва , те по служебен път ще уведомят, защото други екипи се занимават с това.
И така започна цяла епопея в комуникацията ми с Виваком. Те придобили Булсатком и аз съм придобит клиент на Виваком. На 29. 04. 2025 г до мен за първи път бе подадена информация че съм част от групов проблем,  след 2 телефонни разговора с  техническия им отдел , че правят всичко възможно да поправят проблема,  ще работят и по празниците- следаше Великден.  Стана 30 април, интеренет няма, посещение на техен офис. Там ми се подчерта че Виваком нямат офиси, имат търговски обекти. Там целия разказ до тук и още един въпрос. Идва края на месеца и аз какво да правя, да плащам ли ..... По съвет на служителя подадох жалба до Виваком. На разписката пише , че след като бъде разгледана, ще получа в едномесечен срок обратна връзка с тях. До днес - 4. 06. 2025г. няма такава връзка.
От 30.04. 2025 г до 4.06. 2025 имам получени 16 на брой еднотипни sms на мобилния ми телефон :

"Здравейте , очаквания срок за отстаняване на груповата повреда , за услуга Интернет с адрес ... е променена. Новия срок за отстраняване е ....Ще направим всичко възможно да въстановим услугите скоро. "

Тези sms с малки отклонения в датите  се получават понеделник- сряда- петък с посочена съответна дата до следващия sms.

Междувременно проведени още 3 телефонни разговора със сервизния им отдел. Първите 2 от тях от моя телефон и всеки завършваше с това че техническото лице твърди , че аз същия ден- деня на разговора ,  ще имам интернет до 18 часа. Последно така съм говорела с тях на 12 май.

Днес влязох в търговски обект на Виваком , обясних накратко казуса ми и ми предложиха от техен телефон да поговоря с техническия им отдел. Докато прехвърля оператора на телефона разговора към техническо лице връзката прекъсна и започна дълго съобщение от системата им, че сигнала на Виваком има проблем и т.н. Служителя с който говорех на място набра от своя мобилен телефон и така стигнах до разговор с техническия отдел. И след цялата хамалогия , адрес, ЕГН и сие отново познатото изречение - " Ами днес  след 18 ч ще имате интернет" . На което аз казах че това за предпоследен път ми казахте на 12. 05. 2025 г. Казах че и в момента съм в техен обект и разговаряме по телефона на техен колега. Нататък разговора бе кратък, излишен, абсолютно непродуктивен. Служителите на място също нямаха какво да кажат. Освен да си предложат разни планове за интернет, това не пропускат.

Последна редакция: ср, 04 юни 2025, 14:39 от Шошулчо

# 21
  • Мнения: 1 079
могли са поне една бисквитка за мобилен интернет да ви дадат безплатно, докато трае повредата. после я връщате.
иначе съм без думи за вашия случай. едва ли вече имате договор, вижте как ще са нещата , ако не сте доволни сменяйте доставчика

# 22
  • Мнения: 6 386
Прочетох темата и имам желание сега да споделя моя казус.
Поискай разваляне на договора, щом не могат да ти предоставят това, за което плащаш.

Преди това отиди до А1 за оферта. Предполагам, че ще е по-изгодна от сегашната.

Общи условия

Активация на акаунт