СМГ "Паисий Хилендарски" - 16 тема

  • 38 664
  • 780
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 52 340
Именно, изобщо нищо трудно за паника. Но се надявам, че ще има истински втори модул и с нормални, но трудни задачи. Иначе ще е катастрофа.

# 556
  • Мнения: 851
Именно, изобщо нищо трудно за паника. Но се надявам, че ще има истински втори модул и с нормални, но трудни задачи. Иначе ще е катастрофа.
В проектозаповедта не изглежда да има.

# 557
  • Мнения: 35 919
3 часа 18 въпроса ли ще решават само?!?

Според мен ще е пак първи модул 75 мин и втори 1 ч. и 30 мин.

# 558
  • София
  • Мнения: 939
И аз така мисля, но пише, че ще увеличат времето с 15 Мин., така че и първи модул ще стане 1 час и половина вероятно.
Въпросите стават 24, защото се добавят шест интегрирани задачи.

# 559
  • София
  • Мнения: 1 147
За мен голямата катастрофа е именно липсата на модул 2. Няма да се учи математика, а само някакви евристични стратегии за нацелване на отговор.
Иначе включването на задачи по природни науки не го намирам за лошо, напротив - нека да учат. Ама то както го усещам няма да са истински задачи по физика или химия, а елементарна математика в задачи, наративът на които навява асоциации с физика и химия. И пълните стотици няма да са 226, а 2026 като за ЧНГ. Ужас просто.

# 560
  • София
  • Мнения: 939
То че ще има втори модул, ще има. Ясно е при три часа изпит. Но въпросът е какъв?

# 561
  • София
  • Мнения: 1 147
То че ще има втори модул, ще има. Ясно е при три часа изпит. Но въпросът е какъв?

Добре де, под втори модул имах предвид задачи за подробно разписване на решения.

# 562
  • Мнения: 164
Както е описано е 18+6 , но в едната има и подточка за термин , а не задача.... , а задачите..... МзВ за 4 клас е значително по-труден.... Т.е . досега нямаше математика в НВО-то, сега има още по-малко , но се включва изискването за наизустяването на термини по поне 4 други  предмета пък било то и базови термини.
Дойде ми в главата една мисъл.... Какво си пожелахме, а какво чудо се получи.....потрес....
Мога много да коментирам за абсурда , който е сътворен, но накратко първите мисли които ми идват е че се цели тотално затъпяване на нацията , което минава през държавните училища / НВО тестовете са производни на планираното обучение и очакваните знания на децата/ и евентуално , който иска да има някакви знания и мислене различно от базов обслужващ персонал ще трябва да мине през частни училища , които очаквам и да поскъпнат значително като следствие и наплив.



# 563
  • Мнения: 2 700
Аз също оставам с впечатление, че промените целят да налеят в мелницата на частните училища.

# 564
  • София
  • Мнения: 939
Е то има само една математическа частна гимназия в София. В нея така или иначе си има наплив.
Търсите причини за решения, които  са обикновено малоумие и нищо повече.
Тя нацията не затъпява в резултат от НВО и неговия формат.

# 565
  • Мнения: 11 128
Само в задачата с лещата на бабата не знам как се казва точката? Фокусна точка може би? Останалите задачи..... ги решаваме и сега, те са просто разчитане на диаграми.
И аз не видях сведение за модул 2 с текстови задачи. Схващането ми е, че модул 2 се заменя от тия диаграмни задачи (интегрални, де)

# 566
  • София
  • Мнения: 939
Мисля, че е точка на пречупване (рефракция). Сега ще погледна пак чертежа. А не, пречупването е при лещата.

# 567
  • Мнения: 52 340
Ако електоратът искаше високо ниво, трудни изпити и труден материал щеше да ги получи. Но не, те искат на децата да им е леко и да имат високи оценки. И това получават. Не вярвам в конспиративни теории, че някой има план нацията да затъпява.

# 568
  • Мнения: 11 128
Ако се окажат права, и тези задачи сменят втори модул, и има тест в първия модул. Тогава матурата по МАТ става май още по-лесна. Тогава какво излиза? Че БЕЛ става още по-наложителен ли? Може пък да компенсират там, като направят и БЕЛ интегриран. Примерно да го интегрират с физическото, или рисуването. Че да се влиза и в тези специални училища с матурите по МАТ и по БЕЛ. Не губим вяра Simple Smile

# 569
  • Мнения: 164
Т. е. идеята е всички да изкарват по 50+ т , а половината 90+ ?
Ок ,ами тогава как ще става приема в училищата извън СМГ/НПМГ с това чудо ? Сега гледаме 226 по 100т , а тогава ще има в София 6000 по над 90т.
Ези-тура ?
Трудността на теста според мен е направен на основа на очакваните знания , които да имат децата.

Общи условия

Активация на акаунт