Въпроси за TBI Bank - 4

  • 13 068
  • 327
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 4 500
Сега изобщо не мога да вляза в приложението. Няма връзка.
MDD91, едномесечен депозит ли?
На БигСейф е 2.25%.
Лигитимна банка си е ,нали?
Може ли да разкажете малко повече? Как се открива депозит, нужно ли е да се открива карта, както при ТБИ?

Последна редакция: ср, 01 окт 2025, 11:27 от The Invisible

# 316
  • Мнения: 34
Лигитимна банка си е ,нали?
Банка са от 20 години, а работят общо от 33. За България са официално лицензиран от БНБ клон с минимален персонал (~10 човека) и са таргетирани към спестовни продукти - няма карти, разплащателни сметки, приложение,   т.е. не може да ги ползвате за ежедневно банкиране и бързи операции.
Уточнявам, че имам депозити и в двете, просто за мен естонците са далеч по-сериозно учреждение от нашите бързи кредити с бъгаво приложение и банков лиценз от сравнително скоро.

Не съм теглила, Сейко. Но, и аз четох нещо за 2 дни. Може би от гледна точка на сигурността.
3 работни дни по договор. Според мен държат парите в MMF или друг бързоликвиден инструмент, та затова има срок за обработка и получаване. Лихвите и главниците по срочен депозит винаги са ги превеждали на падеж ако не ги удължа за нов срок.

# 317
  • София
  • Мнения: 8 253
Хайде сега 🙂
Ако ще даваш информация, давай я обективно. Нелепо е да се твърди как едните били с десетилетия история, другите с лиценз отскоро.
На българския пазар, доколкото сме в България и не в Естония, TBI е банка по-отдавна.

# 318
  • Мнения: 6 383
Не мога да разбера защо се създава излишна драма за нещо такова. Изчезнали депозитите от приложението за няколко часа късно вечерта и е оправено на другия ден сутринта. Случват се такива неща при всички банки. Години наред на ДСК Банк не им работеше вечер след 22-23ч. онлайн банкирането, а не са малка банка. Възможно е и още да е така. Не е имало драма по въпроса. С TBI Bank се получава същото, когато не харесваш някой - търсиш му кусури, чакаш да сгафи с нещо и се хващаш за най-малкото, за да го насметеш.
В няколко банки съм имал сметки и всички са имали проблеми понякога. Revolut също е бъгвал през тези 6 години, откакто съм им клиент. Изобщо не си го слагам на сърце да задълбавам, да го мисля. Пари не държа на едно място точно защото може винаги нещо да се случи.

# 319
  • Мнения: 34
Нелепо е да се твърди как едните били с десетилетия история, другите с лиценз отскоро.
Не сравнявам срок на лиценз за българския пазар, а генерално период и опит като банкови оператори.
Отделно това са лични мнения и впечатления и както споделих - спестявания имам и в двете, та не казвам да се ползва едната или другата.

Също така мисля, че изборът на финансови институции не трябва да се прави само по мнения във форум. Тук сме само коментиращи всеки от своята гледна точка, не сме банкови агенти та да агитираме за услугите на която и да е банка. Simple Smile

# 320
  • Мнения: 490
Не мога да разбера защо се създава излишна драма за нещо такова. Изчезнали депозитите от приложението за няколко часа късно вечерта и е оправено на другия ден сутринта. Случват се такива неща при всички банки. Години наред на ДСК Банк не им работеше вечер след 22-23ч. онлайн банкирането, а не са малка банка. Възможно е и още да е така. Не е имало драма по въпроса. С TBI Bank се получава същото, когато не харесваш някой - търсиш му кусури, чакаш да сгафи с нещо и се хващаш за най-малкото, за да го насметеш.
В няколко банки съм имал сметки и всички са имали проблеми понякога. Revolut също е бъгвал през тези 6 години, откакто съм им клиент. Изобщо не си го слагам на сърце да задълбавам, да го мисля. Пари не държа на едно място точно защото може винаги нещо да се случи.

Изчезнали депозитите от приложението за няколко часа късно вечерта и е оправено на другия ден сутринта.
 
За сведение на пътниците и посрещачите - моето приложение не работи и нищо не е оправено до този час, не до тази сутрин. И може да е драма, според това какво ти е необходимо в момента и на какво разчиташ.

# 321
  • Мнения: 61 651
За плащания изобщо не ползвам картата на ТБИ. Знам, че има засечки и затова си зареждам Револют, да съм спокойна.

Приложението си работи при мен вече.

# 322
  • Мнения: 490
За плащания изобщо не ползвам картата на ТБИ. Знам, че има засечки и затова си зареждам Револют, да съм спокойна.

Приложението си работи при мен вече.

След n-то рестартиране на телефона, току-що тръгна и при мен и всичко се появи.
Понеже за пръв път се налага да преведа сума по сметка на училище, на което след това трябва да изпратя копие от платежното нареждане, ще съм благодарна за помощ как става, т.е. къде се получава такова платежно нареждане - по имейл, в приложението ли, разпечатва ли се и как мога да го препратя?

# 323
  • Мнения: 1 306
При мен приложението се оправи чак сега. Но сутринта си взех официална справка от офис с подпис и печат на всички налични депозити.

# 324
  • Мнения: 61 651
Катерица, платежното трябва да го виждаш в приложението. И като дадеш принт, би трябвало да може да го запазиш в ПДФ, това си е от функциите на телефона. Нямам време сега да го тествам, пробвай, поне с други сайтове е по този начин.

# 325
  • Мнения: 879
При мен депозитите + касичката, се виждат в сейфа. Нищо не се е променяло, приложението им само се актуализира, но всичко си е налично като информация.

# 326
  • София
  • Мнения: 2 262
Гледам в известията много отговори по темата и си викам нещо е станало, та пропуснала съм ситуацията с липсващите депозити, но за сметка на това, като отворих приложението пак са ми дублирали едната касичка Joy - не е истина просто.
Поне ми закриха официално евровата и спестовната сметка, вече не се виждат в приложението, почти месец след като посетих офис, дори ми се обадиха за всяка сметка да ми съобщят - забележете, че е закрита "успешно" , човек ще каже, че голяма борба е паднала при това закриване.

# 327
  • Пловдив
  • Мнения: 112
А на мен какво ми се случи - правя  превод от TBI към друга банка , пак моя сметка , но от бързане /работих с шаблон/ съм направила кредитен превод - от еврова сметка към левова.
Това се случва на 30.09.
След неуспешни опити да се свържа с TBI , решавам да отида на място в офис. Там госпожата на дълго и широко ми обяснява , че сумата е осчетоводена и се изисква 3 дни за да видя постъплението в другата ми сметка.
Аз и викам , че за мен парите са зациклени някъде, но тя настоява че не е така . Реших да изчакам до утре.
Преди малко влизам в банкирането и какво да видя - еврата ми са се върнали в сметката.

Общи условия

Активация на акаунт