Билла, Метро, Фантастико, Хит, Т-маркет и др. - Тема 20

  • 28 424
  • 413
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: 1 065
Има ли тел.номер на Била, на който мога да направя оплакване от обслужването?

От писане няма полза, писах им през юли миналата година и още "чакам" отговор.

# 361
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 644
Има ли тел.номер на Била, на който мога да направя оплакване от обслужването?

От писане няма полза, писах им през юли миналата година и още "чакам" отговор.
Цитат
Национален телефон на клиента 0700 120 10
https://www.billa.bg/contact

# 362
  • Мнения: 9 833
Има ли тел.номер на Била, на който мога да направя оплакване от обслужването?

От писане няма полза, писах им през юли миналата година и още "чакам" отговор.
Цитат
Национален телефон на клиента 0700 120 10
https://www.billa.bg/contact

И там ще бъдат любезни и ще ти обещаят, че ще "вземат мерки"..и ще е до там.
Най-добре в чата във Фб страницата им, като накрая напиши, че искаш отговор на имейла си.

# 363
  • Мнения: 224
Тази седмица има няколко вида намалени зехтини в Била. Обикновено купувам на Монини и на Била.
Имате ли впечатление от този на Била Премиум?

# 364
  • Варна
  • Мнения: 3 268
Здравейте!

Идвам с питане относно приложението на Билла. Изтеглих си го отново. Имам карта, искам да си вляза и в профила. Обаче като си въведа мейла и паролата, ми дава, че едно от двете е невалидно. Мейлът не е, защото в пощата имам стари мейли от тях. Като натисна на забравена парола и въведа мейла, за да ми пратят нов мейл, нищо не получавам. Пробвах няколко пъти, нищо нямам нито в кутията, нито в спам. На някого случвало ли му се е? Да звъня директно на телефона им ли или?

Благодаря предварително на отговорилите!

# 365
  • Мнения: 6 389
Здравейте!

Идвам с питане относно приложението на Билла. Изтеглих си го отново. Имам карта, искам да си вляза и в профила. Обаче като си въведа мейла и паролата, ми дава, че едно от двете е невалидно. Мейлът не е, защото в пощата имам стари мейли от тях. Като натисна на забравена парола и въведа мейла, за да ми пратят нов мейл, нищо не получавам. Пробвах няколко пъти, нищо нямам нито в кутията, нито в спам. На някого случвало ли му се е? Да звъня директно на телефона им ли или?

Благодаря предварително на отговорилите!
Провери в Спам папката. Би трябвало веднага да получиш имейл. Пробвай през сайта https://www.billa.bg/smeni-parola ако пробваш през приложението.

# 366
  • Варна
  • Мнения: 3 268
В спам нищо няма. Иначе се обадих на телефона и жената каза, че ще прехвърли проблема на колегите и да си следя пощата.

Благодаря иначе!

# 367
  • София
  • Мнения: 664
Има ли във Фантастико еклерова торта от витрината им?

# 368
  • София
  • Мнения: 18 322
Понякога има и еклерова торта.
Различни видове торти са, но  може да се поръча  предварително.

# 369
  • Мнения: 66
Аз искам да ви разкажа една история от днес. Влизаме с моя мъж в Т-Маркет. По принцип, от този магазин не пазарувам, но сега живеем в по-малък град и няма много избор, а и има голям паркинг. Взехме си 1-2 неща, които ми трябваха и на един рафт гледам кафе Лор 1кг, на невероятната цена от 33лв. Викам си, тук нещо не е съвсем наред и като го разгледах се оказа, че са му изтрили срока на годност със спирт - нарушение номер 1. Реших, че ще си затворя очите и ще го взема, понеже какво толкова може да му се развали, а й пакета беше вакумиран. Та, чакаме си ние на касата и докато касиерката обработва покупките на дамата пред нас, иззад касиерката се появява някаква....жена, която мята полупразна кофичка от току що изядено мляко Активиа, в краката на касиерката, явно в някакво кошче за боклук и после се нарежда зад нас. Идва нашият ред и "О, изненада" , кафето ми става 44лв. Аз отбелязах това и учтиво помолих да коригират цената, понеже на етикета е посочена друга, а в нашият цивилизован свят съгласно чл.68 и чл.70 от ЗЗП, търговецът е ДЛЪЖЕН да обявява ясно, точно и недвусмислено крайната цена на стоката, ако на рафта е показана една, а на касата излезе друга, имам право да изискам стоката на етикетната цена. Зад мен обаче дамата с прясно изядената Активиа проговаря с важен тон: " Ня'а как да станИ." Тя, видиш ли, била помощник управител и не я интересувало какво казвал закона, ако сме искали да взимаме кафето на тази цена, ako не, да си ходим, тя нямало как да си оправи програмата и бла бла. Викам й, госпожице, вие като управител трябва да сте напълно наясно с тези неща и как се процедира, как така да не ви интересува. А то моля ви се, някъде там изтърси, че "мога да съм й майка" WTF??? , аз съм на 37 междудругото и не,  не знам какво искаше да каже с това и  каква връзка има със случаят. Та, оплаквам се тука, понеже електронната форма за подаване на сигнали в КЗП е бъгната и не успях да си подам сигнал, разбира се утре пак ще опитам. Чудя се как е възможно и толкова ли няма нормални кадри за тази верига? Как е възможно да назначиш едно такова, опростачено същество и опростачено поведение и да чакаш бизнеса ти да върви? Ясно е , че в тази зона на простотията кракът ми няма да стъпи повече, не че съм им била редовен клиент, но днес отблъснаха мен, кой знае още колко клиенти им е прогонило това глупаво и арогантно отношение.

# 370
  • Мнения: 5 436
Много вкусно това хлебче от Била.
Някой работи ли там да каже какво съдържа и ще се задържи ли повече време или е временно.
Бабин хляб със семена
 

# 371
  • Мнения: 9 734
Отстрани на пекарната има нещо като тефтер - там са изброени артикулите от пекарната и им пише състава и алергените.

# 372
  • Мнения: 5 436
Знам ги тези, но не ги видях. Огледах се да видя, защото си мислих, че може да има сирене. Малко на тутманик ми  заприлича отвън. Мисля, че е намазан отгоре с масло. Има малко вкус на масло и още нещо.
Който е фен на хляба и такъв със семена мисля, че ще му хареса. Недостатъци му са, че е миниатюрно, но май по-добре 😄

# 373
  • Мнения: 1 065

съгласно чл.68 и чл.70 от ЗЗП, търговецът е ДЛЪЖЕН да обявява ясно, точно и недвусмислено крайната цена на стоката, ако на рафта е показана една, а на касата излезе друга, имам право да изискам стоката на етикетната цена.

В Била няколко пъти ми се е случвало  да е посочена една цена на рафта или хладилната витрина, а на касата да таксуват по-висока цена. И на въпроса ми "защо?", след проверка са ми отговаряли, че по-ниската цена е от вече изтекла промоция, или че не знаят защо цената не се е ъпдейтнала и т.н...И, че  мога да върна стоката ако не искам да я задържа на по-високата цена...

# 374
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 644
В Т-маркет имат добър апарат за проверка на цените - винаги ако нещо ми изглежда твърде евтино го проверявам там колко ще излезе на каса. Редовно забравят етикети от стари промоции тъй като не са им автоматични смяната на цените Simple Smile Нашия Т-маркет е обновен и много красив станал - мога само да го похваля след ремонта е станал по-хубав от Лидл но не зная къде са преместили апарата за сканиране за цените Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт