Препоръчано и изпробвано от магазини dm - тема 29

  • 56 375
  • 776
  •   1
Отговори
# 765
  • Мнения: 8 889
Да. Съчетават се.

# 766
  • Мнения: 44
Здравейте!
Бихте ли споделили мнение за Комплекс от хранителни фибри ProDarm 3в1, 200 g:
https://www.dm-drogeriemarkt.bg/mivolis-kompleks-ot-hranitelni-f … 067796168518.html
Благодаря!
И аз ги загледах. Не съм ги купувала, но по съдържанието си е основно овкусен хуск. Simple Smile Аз го ползвам чист в разни кето печива, рядко като слабително си забърквам и пия само хуск. Този според мен е с тази цел - да се приема директно чист за фибри. Хубавото е, че е овкусен със сукралоза. Ако някой го ползва, да сподели за вкуса, ще ми е интересно. Simple Smile
Благодаря!
Мисля да си го взема и ще споделя.

# 767
  • Мнения: 1 563
Аз също съм на банка Уникредит Булбанк и ако някой реши да тегли дори и една стотинка ми иска или пръстов отпечатък или парола или 3Д код.
Как дърпат пари от картата без тези неща?
Питам ,защото аз съм с приложение на банката откакто е излязло и до сега не са ми теглили и стотинка без да поиска едно от трите неща.
Съветвам Ви да си защитите картата и парите. Има в приложението няколко опции ,като аз използвам всичките.
Плюс използвам опцията заключване на картата след като съм направила дадена транзакция.

Пяната за гърне и аз повече няма да я купувам. От препарата с оцет съм доволна ,но мирише много и силно.
Купих Медикс Резор за гърне ,който става и за цялата баня.
Купих и мистър пропър ,който се води за кухня и за баня.
За варовик съм изключително доволна от Медикс активен гел срещу котлен камък ,а за вече много зацапана фурна активен гел срещу мазнини пак на Медикс.
За мен Медикс и Фрош са ми водещи като препарати.

# 768
  • Мнения: 8 889
Ами до сега не ми се е случвало. Или не съм забелязвала. Платих с картата като на пос терминал през приложението на ДМ. Не съм въвеждала номера, карти, пароли и тн.
Звънях в банката. Обяснението беше, че едното е кога съм платила, а другото кога е осчетоводена транзакцията и само веднъж ми е изтеглена сумата. Което не ме задоволява като отговор, защото аз виждам два минуса. Ще изчакам още няколко дни и ще отида до банката. Лошото е, че не помня каква наличност съм имала, защото и в неделя купувах някакви неща. Не е като да съм имала 500 лв, 200 в дм, 100 в неделя и остава да имам 200 лв в картата. Та не ме задоволява този отговор.

# 769
  • При децата ми
  • Мнения: 7 249
Ами до сега не ми се е случвало. Или не съм забелязвала. Платих с картата като на пос терминал през приложението на ДМ. Не съм въвеждала номера, карти, пароли и тн.
Звънях в банката. Обяснението беше, че едното е кога съм платила, а другото кога е осчетоводена транзакцията и само веднъж ми е изтеглена сумата. Което не ме задоволява като отговор, защото аз виждам два минуса. Ще изчакам още няколко дни и ще отида до банката. Лошото е, че не помня каква наличност съм имала, защото и в неделя купувах някакви неща. Не е като да съм имала 500 лв, 200 в дм, 100 в неделя и остава да имам 200 лв в картата. Та не ме задоволява този отговор.

Клиент съм на Уникредит от над 10 години. Ползвам приложението на банката откакто го има и е точно така, както са Ви казали. Преди време имах същия казус и питах в клон на банката. А, и сумата, която имах първоначално си отговаряше точно.

# 770
  • Мнения: 61 490
И аз мисля, че е така. Един път са взети парите.
Аз затова си имам екселски файлове, да си следя банкирането. Винаги мога да засека наличността.

# 771
  • Мнения: 1 783
Случвало ли ви се е да ви дръпнат два пъти пари от картата?
На 23-ти направих поръчка с експресно взимане. Дръпнаха ми цялата сума, но ми върнаха 10 лв, че имаше липси. И днес гледам, че отново съм на минус със същата сума, която е на касовия бон (хх лв минус тези 10). Писах им във формата за съобщения и чакам отговор, но е много неприятно. Хванах го, защото става въпрос за близо 200 лв, но ако някой път говорим за 20/30 лв, може и да не ги отразя.
Два пъти ми се случва и съм се зарекла, че повече няма да пазарувам така. Първия път говорих със служителка на банката и ми каза, че едната сума е осчетоводена, другата е блокирана и да очаквам да я освободят, но няма да получа известие, а да си следя наличността, причина неизвестна...Писах тогава и на ДМ и ми отговориха, че при тях е постъпило едно плащане.
Втория път не се обаждах на никой, а изчаках, сумата беше дребна.

# 772
  • Мнения: 8 889
Благодаря на всички. Аз реално не знам дали е блокирана някаква сума, защото не знам колко ми е била наличността. Ще изчакам още и ще следя дали нещо ще се отблокира. Реално виждам два минуса и съм с усещането, че е дръпната два пъти. От ДМ никакъв отговор.

# 773
  • Мнения: 4 603
За назъбените ножчета https://www.dm-drogeriemarkt.bg/profissimo-nozh-s-valnoobrazen-r … 067796076721.html да попитам според вас за лични прибори стават ли или се ползва като масов нож. Мисълта ми е да наредя 4 бр и да се ползват за пици 4 броя както са местата на масата ми и чиниите за пици. Удачно ли е това или ще е грозно като е с пластмасова дръжка.
Ако гостите (семейството) не са претенциозни няма никакъв проблем да се ползват ,по-добре режещ с пластмасова дръжка отколкото някой "по-красив" но нережещ.

# 774
  • Мнения: 1 541
На друга банка съм, при мен в приложението  още на Детайли към сметката под абзац Баланс имам отделен абзац Блокирана сума, където си пише каква сума все още не е осчетоводена.
Отделно ако кликна на Карта, след Транзакции имам раздел Неосчетоводени, вече виждам разбито в кой магазин какво съм похарчила.
Би трябвало и при вас така да са разделени. Ако експортнете в Pdf не става ли по-ясно?
Като правя поръчка към ДМ с взимане от магазина, правя си един скрийншот на банкирането, после да видя, ако е липсвал продукт, дали всичко ми е точно по сметката. Понякога и при други онлайн поръчки, също си правя скрийншот. Постоянно плащам с Google pay тук и в чужбина, въобще не се старая да си запомня наличността. В банкирането и в Google pay винаги мога да ги засека.

# 775
  • Sofia
  • Мнения: 3 196
Моля, стартирайте нова тема.

# 776

Общи условия

Активация на акаунт