и осъзнах, че само в моята глава НВО има значение.
Практическото положение е: Като не пише в инструктажа, че може, квесторите могат да го вземат от детето, то да се притесни и в крайна сметка - излишен допълнителен стрес. А истината е, че транспортир не им трябва. Ако много държите да има, сложете два триъгълника - един с транспортир и един без, та каквото и да реши квесторът, да не е проблем за детето.
, не по чертане
Практическото положение е: Като не пише в инструктажа, че може, квесторите могат да го вземат от детето, то да се притесни и в крайна сметка - излишен допълнителен стрес. А истината е, че транспортир не им трябва. Ако много държите да има, сложете два триъгълника - един с транспортир и един без, та каквото и да реши квесторът, да не е проблем за детето.

Взе топката и в ранни зори замина на училище. Привидно е спокоен, но не сме коментирали подробно БЕЛ, той си е гледал отговорите, но не помни какво е писал. Аз чак днес разгледах теста, попълних го с отговорите и ще му го дам да го разгледа на спокойствие след утре. Никога не съм могла да си смятам точки, оценки и т.н. след изпити, той ако успее- ок. Не разчитам на това, защото субективизма при проверката може винаги да изненада.Препоръчани теми